Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 19 maart 2024, 07:06

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: De winkels op een rij
BerichtGeplaatst: 12 aug 2005, 13:57 
Offline
Forum Founder
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 nov 2004, 21:05
Berichten: 1572
Woonplaats: Leidschendam
Aangezien de meeste forumleden altijd op jacht zijn naar boeken, komen ze nogal eens wat interessante boeken tegen. Om deze vondsten te delen hebben een aantal leden een boekenwinkeltje geopend. Hieronder vind je (op alfabetische volgorde) de boekenwinkeltjes van de forumleden.


BoekenWeg - http://www.marktplaza.nl/winkel.php?winkelnr=300501

Candlelight - http://www.marktplaza.nl/winkel.php?winkelnr=66898

Kajumi's Boekenstapel - http://www.marktplaza.nl/winkel.php?shop_nr=263941

Laura's boeken - http://www.marktplaza.nl/winkel.php?shop_nr=286847

Lovely Books - http://www.marktplaza.nl/winkel.php?shop_nr=390319


Dit zijn alleen winkeltjes van actieve forumleden (niet dat we dalijk allemaal nieuwe forumleden krijgen die zich alleen maar aanmelden om hun winkeltje geplaatst te krijgen. Dat doen we dus niet :wink:).

Petra


Laatst bijgewerkt door ChasingDreams op 15 nov 2008, 14:41, in totaal 28 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Deze kan weg
BerichtGeplaatst: 05 feb 2006, 13:53 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 13:44
Stemming:
Blij
Berichten: 1690
Woonplaats: Horst aan de Maas (N-Limburg)
Nationale vlag:
Netherlands
Deze kan weg


Laatst bijgewerkt door Monique op 02 feb 2011, 10:24, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 aug 2006, 20:03 
Tja, jullie hebben het misschien gemerkt dat ik de laatste tijd niet veel meer op het forum kom, of misschien ook niet :-( .

Ik ben er een beetje uit en heb besloten om een deel van mijn boeken te verkopen, mijn boekenkast barst namelijk van de boekjes.

Een heleboel engelse Lindseys met prachtige originele covers hopelijk krijg ik daar geen spijt van :oops:

Voor de geintereseerden:

http://www.marktplaza.be/winkel.php?winkelnr=402606


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 sep 2006, 00:01 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Xine schreef:
Hallo,

Zijn er hier ook leden uit België die een winkeltje hebben. In mijn boekenkast zijn nog wel wat lege ruimtes ;-) Om op verzendingskosten te besparen koop ik liever bij mensen uit België (of misschien zijn er mensen die vlakbij de grens wonen en af en toe pakjes in België gaan posten).

Grtz

Xine


Hoi Xine, ik woon vlak aan de grens en bij mij thuis worden regelmatig pakjes bezorgd voor de belgische dames. Afentoe spreken we af voor de boekenoverdracht. Je mag pakjes bij mij thuis laten bezorgen als je wilt. Ik kan ze ook wel 1 keer in de zoveel tijd in Essen op de bus doen.

Saskia


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 nov 2008, 14:45 
Offline
Forum Founder
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 nov 2004, 21:05
Berichten: 1572
Woonplaats: Leidschendam
Ik heb hier ook even opruiming gehouden. Van een paar hierbovenstaande winkels weet ik niet of ze nog bestaan, want de linken werken niet :cry:. Dit zijn dus de winkels van Monique en Lizzie.

Mochten er nog winkels ontbreken, zet dan even een nieuw bericht neer met de naam van je winkel en de link, dan zal ik hem overzetten in het overzicht.

Petra


Laatst bijgewerkt door ChasingDreams op 15 nov 2008, 19:24, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 nov 2008, 23:00 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jul 2005, 21:08
Berichten: 418
Woonplaats: Beernem
ik heb ook een winkeltje ;
http://moggy.marktplaza.be


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 nov 2008, 08:08 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 15:29
Berichten: 283
Woonplaats: Ede, Gelderland
Mijn winkeltje is:
http://www.hel1.marktplaza.nl

Heleen


Laatst bijgewerkt door Heleen op 31 jan 2011, 07:23, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 25 nov 2008, 19:15 
Hallo,

Mag ik iedereen uitnodigen om eens langs te komen op www.nickysbookz.com :D
Ik heb op dit moment bijna 3000 boekjes erop staan en dat worden er dagelijks meer.
Van bouquet tot intiem van candlelight hr tot cupido, teveel om op te noemen.
Binnenkort ook Engelstalige roman boekjes.

Tot ziens op www.nickysbookz.com

Groetjes,
Nicky


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 25 nov 2008, 21:49 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 mei 2008, 16:50
Berichten: 523
nicky bookz schreef:
Hallo,

Mag ik iedereen uitnodigen om eens langs te komen op www.nickysbookz.com :D
Ik heb op dit moment bijna 3000 boekjes erop staan en dat worden er dagelijks meer.
Van bouquet tot intiem van candlelight hr tot cupido, teveel om op te noemen.
Binnenkort ook Engelstalige roman boekjes.

Tot ziens op www.nickysbookz.com

Groetjes,
Nicky




Leuke site!
Heb ook maar even een berichtje achter gelaten in het gastenboek :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008, 09:49 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi een mooie site zeg!
vind dat plaatje met die kat ook heel leuk; als fanatiek poezenliefhebber en leesverslaafde is dat natuurlijk een heel leuke combinatie :382:

groeten lalea


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 nov 2008, 18:57 
Dank je wel voor de complimenten! Doet mij goed :D . Het is veel werk maar ook ontzettend leuk om te doen. Mocht iemand nog iets zoeken en het staat niet op de site mail gerust want er staat nog geen 10 % op de site van wat ik nog thuis heb liggen.
Ik vind dit forum trouwens zeer mooi en leuk (en vooral aardig voor elkaar :382: ) en ga de komende tijd zeker actief meedoen aan vanalles.
Om te voorkomen dat het niet net lijkt dat ik alleen maar gebruik maak van het forum om mijn webwinkel te promoten :oops:
Groetjes,
Nicky


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 jan 2009, 22:43 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 apr 2006, 22:47
Berichten: 3965
Woonplaats: Utrecht
Van wie is The Legacy?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 jan 2009, 10:51 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 17:14
Berichten: 2538
Woonplaats: Aalsmeer
Soomi schreef:
Van wie is The Legacy?


Zo te zien is die van Petra zelf. Kijk maar eens bij het kopje "zusterwinkels". :wink:

Hélène


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 jan 2009, 11:13 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 apr 2006, 22:47
Berichten: 3965
Woonplaats: Utrecht
Hélène schreef:
Soomi schreef:
Van wie is The Legacy?


Zo te zien is die van Petra zelf. Kijk maar eens bij het kopje "zusterwinkels". :wink:

Hélène


Ah zo ver had ik niet gekeken, dus dat wordt shoppen :wink: .


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 jan 2009, 12:59 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 17:14
Berichten: 2538
Woonplaats: Aalsmeer
Soomi schreef:
Ah zo ver had ik niet gekeken, dus dat wordt shoppen :wink: .


Ik hoor je portemonnee híer huilen. :mrgreen:

Helene


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling