Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 19 maart 2024, 03:10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: vraagje!
BerichtGeplaatst: 25 maart 2013, 19:24 
Offline
Nieuw Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 maart 2013, 18:42
Berichten: 15
Woonplaats: 's-Heerenberg
Nationale vlag:
Netherlands
hallo iedereen hier!
ik lees al een hele poos gewoon mee met wat jullie schrijven en antwoorden op elkaar, maar ik heb vandaag toch maar besloten om een account aan te maken,
en nu komt hier mijn vraag:
Als ik boeken bestel dan bestel ik altijd gelijk een hele serie, en het liefst bestel ik die bij één persoon, en vaak wil ik ook meerdere series tegelijkertijd (vanwege de verzendkosten) maar ik heb nog nergens een winkeltje gevonden waar ik van meerdere series alle nummers kon vinden en misschien kijk ik er wel gewoon overheen of weet ik niet waar ik moet zoeken...
daarom vraag ik jullie: weten jullie misschien nog een goed winkeltje? :oops:

groetjes,
emma


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: vraagje!
BerichtGeplaatst: 25 maart 2013, 20:14 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi welkom op het forum in ieder geval en veel plezier toegewenst
Wat betreft je vraag, daar kan ik je helaas niet echt een antwoord op geven maar misschien dat de andere dames je daar verder mee kunnen helpen

groetjes Maaike


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: vraagje!
BerichtGeplaatst: 25 maart 2013, 21:09 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Welke series bedoel je? Hardcovers, candlelights, harlequin?

In de winkel van onze Petra kun je wel heel veel boeken vinden.c


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: vraagje!
BerichtGeplaatst: 26 maart 2013, 13:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
om alle deeltjes van een serie bij één en dezelfde persoon te vinden moet je al veel geluk hebben, dat zie je niet vaak

Plaat hier op het forum bij 'Gezocht' een topic met daarin wat je juist zoekt, de dames op het forum kunnen je dan gerichter tips geven

groetjes en welkom op het forum
Martine


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: vraagje!
BerichtGeplaatst: 26 maart 2013, 14:31 
Offline
Nieuw Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 maart 2013, 18:42
Berichten: 15
Woonplaats: 's-Heerenberg
Nationale vlag:
Netherlands
dankjewel voor jullie tips en welkom zo ver.. en ik heb het over de candlelight pockets. Ik vind heel af en toe wel series maar dat is zeldzaam en meestal krijg ik er niet meer dan 1 compleet in een winkeltje.
Op dit moment zoek ik naar deze series (in het nederlands):

The Royal Four - Suzanne Enoch
The Adventurer's club - suzanne enoch
The Irish trilogy - Amy J. Fetzer
Three Scottisch Brothers/ the maclean brothers - Patricia Potter
Wherlocke series - Hannah Howell
The Bridal Pleasures serie - Jillian Hunter
All for one and one for all trilogy - Kate Silver (pseudoniemen: Catherine Sneyd & Kate Adair)
The Malloren serie - Jo Beverly (ik hoor van iedereen dat die zo geweldig is?)
The Griffin Family - Suzanne Enoch
The Compassclub - Jo Goodman

ik weet dat het er best veel zijn maar misschien kunnen jullie helpen :wink:

groetjes,
emma


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: vraagje!
BerichtGeplaatst: 26 maart 2013, 17:48 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
De Bridal pleasures reeks van Jillian Hunter is als e-boek verschenen, de Adventurer's reeks van Suzanne Enoch ook, dacht ik. Maar daar ben je waarschijnlijk niets mee.



Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: vraagje!
BerichtGeplaatst: 26 maart 2013, 18:45 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Hoewel het zo makkelijk zou zijn als je een serie in één keer kan kopen is dat gewoon meestal niet mogelijk.

Ik doe het meestal zo dat ik 4/5 boekjes per persoon koop, dan heb ik geen pakketkosten maar brievenbuskosten en valt dat dus ook al weer mee. Daarnaast bestel ik gewoon niet in series, ik heb de nummers opgeschreven die ik wil. Soms kan iemand er wel heel wat van mijn lijstje hebben.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling