Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 29 maart 2024, 00:06

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: M-bag
BerichtGeplaatst: 04 sep 2006, 10:20 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 mei 2006, 13:55
Berichten: 132
Woonplaats: Capelle a/d IJssel
Wat is precies een M-bag ?

Ik ben gaan kijken op de site van ecbooks, zoals een forumlid aanprees, een hoop boeken gezien, en die zouden eventueel verzonden worden in een M-bag.
Duurt dat lang ? Heb ik de boeken dan tegen de Kerst ofzo? Is een M-bag een soort dikke plastic envelop-idee ?

Verder moet je (uiteraard) betalen met een creditcard. Nou doe ik dat wel vaker en dan via Proxis, met een secured pay systeem. Bij zo'n boekhandel in Amerika is zo'n systeem niet en je hoort soms van die verhalen......

Iemand ervaring met deze site of met betalen in het algemeen aan boekenwinkels/particulieren in de USA ?

Hoor graag van jullie !!!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 sep 2006, 11:26 
een mbag is gemakkelijk 8 tot 10 weken onderweg
Ik heb al bij ECbooks besteld en mijn mbag is al sinds 4 juni onderweg... Begint nu wel lang te duren, maar ik heb wel al gehad dat het 16 weken was...
Mbag is een hele grote zak met daarin dus de doos met boeken...

Ik betaal bij ECBH en HTFB met VISA


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 sep 2006, 11:38 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 feb 2005, 15:49
Berichten: 1935
Woonplaats: Vlissingen
Je weet nooit hoelang je moet wachten op een M-Bag :twisted:
Ik hou me meestal aan het feit dat hij er 12 weken over doet om te arriveren.
Ik heb ook wel eens gehad dat hij er bij 10 weken al was of bij 14 weken.
Er kan natuurlijk altijd wat fout gaan met de post maar dat is overal .
Maar als je op een M-Bag wacht is het geen overbodige luxe om voor je zelf te stellen dat hij er na 12 weken is.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 sep 2006, 21:38 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 apr 2006, 22:47
Berichten: 3965
Woonplaats: Utrecht
Charivy schreef:
Maar als je op een M-Bag wacht is het geen overbodige luxe om voor je zelf te stellen dat hij er na 12 weken is.


Ben van het verwende soort :D , als ik bestel wil ik het graag zsm hebben. Dus ik geef liever wat meer geld uit en krijg snel geleverd dan dat ik 12 weken of meer zou moeten wachten. Misschien speelt ook wel mee dat ik een beperkt geheugen heb voor wat ik heb besteld/koop :oops: . Ik kan rustig na een week vergeten dat ik wat heb besteld, laat staan na 12 weken. Op zich zou het dan wel een verrassing zijn als ik dan na een paar maanden boeken geleverd krijg, maar de kans dat ik dubbel bestel is ook heel groot :? . Zoals gezegd ik ben van het verwende soort: liever meer geld uitgeven en direct hebben dan moeten wachten en geld besparen :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 sep 2006, 21:49 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 feb 2005, 15:49
Berichten: 1935
Woonplaats: Vlissingen
Citaat:
Soomi schreef
als ik bestel wil ik het graag zsm hebben. Dus ik geef liever wat meer geld uit en krijg snel geleverd dan dat ik 12 weken of meer zou moeten wachten.


Ik snap wat je bedoeld :D
Dat heb ik dus ook een paar keer gedaan .
Dacht de Global Priority Mail te nemen en de boeken binnen een week in huis te hebben :twisted:
Echt niet :woest: de boeken kwamen pas na 10 dagen terwijl er toch
werd vermeld dat ik ze in 5 dagen al in huis moest hebben.
En ik praat hier over 3 boeken waar ik dus $35,- voor had betaald ( luchtpost).
En die had ik graag binnen de 5 dagen willen hebben.
Daar had ik tenslotte voor betaald.

Dus betaal ik tegenwoordig gewoon $ 20 ,- voor 18 of 20 boeken.
ook al duurd het zo lang ik weet toch dat ze komen en pin me niet vast op een paar dagen.

Ik zal wel een zuinige zeeuw zijn (geworden ) , maar voor die $ 35.- koop ik weer 7 of 8 boeken :shock:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 sep 2006, 22:01 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 apr 2006, 22:47
Berichten: 3965
Woonplaats: Utrecht
Charivy schreef:
Ik zal wel een zuinige zeeuw zijn (geworden ) , maar voor die $ 35.- koop ik weer 7 of 8 boeken :shock:


Ik sta ook bekend als het verwende prinsesje met de dure smaak :oops: :wink: Vriendje is dan ook blij dat ik totally self supporting ben :D


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling