Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 18:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 mei 2006, 15:34 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 14:46
Stemming:
Blij
Berichten: 1942
Woonplaats: Vlakbij Den Haag
Nationale vlag:
Netherlands
Citaat:
M.a.w. bulkinkopen doen wordt voordeliger


Dat is natuurlijk niet ongunstig.

Het lukt me nog altijd om drie boeken zodanig in te pakken dat ze door de brievenbus passen. :D

Meer is dan 6,20 dus dan kunnen mensen net zo goed gelijk een hele stapel bestellen.

Bij "mijn" postkantoor wisten ze nog van niks. Ik kan op 1 juni de nieuwe folder halen en geen dag eerder.

Hartendief


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 mei 2006, 16:00 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 feb 2005, 15:49
Berichten: 1935
Woonplaats: Vlissingen
Echt gek .
De meneer op het postkantoor waar ik altijd kom ,
was ook niet ingelicht hij hoorde het per toeval toen er
een of andere hoge piet er was :shock:

Hij was zo verbouwereerd toen hij mij het vertelde en dat is nu langer dan een maand geleden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 mei 2006, 19:37 
Ik las eerder ergens dat een of andere minister destijds had afgesproken dat TPG Post haar tarieven niet mocht verhogen tot 2007. Maar ja, ze zijn nu toch samengegaan met TNT (o.i.d.) en zie hier de gevolgen....

Sorrie hoor, maar 't verbaasd me niets dat hun eigen medewerkers helemaal niet goed op de hoogte zijn, dat is toch typisch de post in Nederland :roll: ("Mijn" postmedewerker zit in een of andere commissie, dus wellicht dat die er daardoor wel sneller van op de hoogte is....':D')

Via deze link kom je trouwens op het nieuwe boekje:
http://www.tpgpost.nl/business/images/T ... 148484.pdf


Claudia


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 mei 2006, 19:43 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 sep 2005, 14:06
Berichten: 136
Woonplaats: limboland
Het vorige bericht was ik dus....niet ingelogd :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 mei 2006, 08:36 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 14:46
Stemming:
Blij
Berichten: 1942
Woonplaats: Vlakbij Den Haag
Nationale vlag:
Netherlands
Bedankt Claudia. Ik heb me gek gezocht naar dat boekje maar het niet kunnen vinden.

Dat je 53 bladzijden nodig hebt om posttarieven duidelijk te maken is volgens mij wel heel bijzonder. Ik print het maar niet uit. :roll:

Hartendief


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 mei 2006, 19:34 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 jan 2005, 18:05
Berichten: 119
Woonplaats: nieuwegein
Ik hoorde het vandaag op het postkantoor toen ik een pakje ging wegbrengen. Ik kreeg direct het nieuwe foldertje mee ,er stond een heel rek met van die foldertjes trouwens dus dat zou op de andere postkantoren / agentschappen toch ook zo moeten zijn :?

Ik vind het allemaal wel erg duur worden hoor. 5 CLtjes versturen voor € 6,20 :shock: terwijl de boeken de helft kosten.Het loont dan inderdaad alleen nog maar als je veel boeken tegelijk koopt of als het er maar 1 is opengevouwen versturen.

Laura :464:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 mei 2006, 07:27 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 14:46
Stemming:
Blij
Berichten: 1942
Woonplaats: Vlakbij Den Haag
Nationale vlag:
Netherlands
5 CL's lukt waarschijnlijk nog wel om in te pakken als brievenbuspost denk ik.
Ik ga het eens proberen.

Drie naast elkaar en twee opengevouwen erbovenop?

Met drie gewone pockets lukt het me ook. Maar misschien is het net iets dikker dan 3,2 cm.

We moeten gewoon hele creatieve manieren vinden om het in te pakken.

Hartendief


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling