Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 18:53

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Grenspostadres
BerichtGeplaatst: 25 jan 2011, 12:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 jan 2011, 11:46
Stemming:
Blij
Berichten: 278
Woonplaats: Sint-Niklaas
Nationale vlag:
Belgium
Hoi dames,

graag jullie feedback overiets wat ik vond op internet. Ik hoef jullie ongetwijfeld niet te vertellen hoe hoog de verzendkosten zijn als je een boek van BE naar NL verstuurd of omgekeerd. Ik heb onlangs 13 cl's gekocht via Nickyzbookz en heb 31 euro betaald, waarvan bijna 20 euro verzendkosten!!! Ik was dus al even aan het nadenken over een oplossing. Ik wil niemand lastigvallen om daar de boeken te laten toekomen, want die moet dan ook voor mij naar de post als ze niet thuis zijn ed. Dus ik googlede gewoon even: postbus NL :wink: en kwam uit op de site van grenspostadres. Hier kan je als Belg,tegen betaling van €15,95 per jaar post laten toekomen in NL. Je krijgt een pasje thuisgestuurd waarmee je dan je post kan afhalen. Een stuk goedkoper dan een postbus huren want dit kost blijkbaar +- 170 euro per jaar.

Heeft iemand hier al ervaring mee? Ik twijfel een beetje om er aan te beginnen omdat ik er nog nooit van gehoord had..

Alvast bedankt!

ps: weet iemand wat "Totaal Gemak" is? Dit zou het grenspostadres voor Hulst zijn, een soort winkel? :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 jan 2011, 12:24 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
ja is eigenlijk schandalig duur... :woest: :machinegun:

maar hier heb ik nog nooit van gehoord...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 jan 2011, 12:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Nooit van gehoord maar je zou het postkantoor in Hulst eens kunnen bellen voor informatie.

Ik ben al jaren grenspostadres voor enkele dames van het forum uit Belgie. Altijd gezellig als ze de boeken komen ophalen. Je mag ze dus wel naar mij sturen maar ik woon in Roosendaal, dat is denk ik een beetje uit de richting voor jou. :wink:

Groetjes Saskia


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 jan 2011, 13:53 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 jan 2011, 11:46
Stemming:
Blij
Berichten: 278
Woonplaats: Sint-Niklaas
Nationale vlag:
Belgium
Ja dat kan ik misschien eens doen, of eerst die winkel eens zoeken en vragen of zij er meer van weten.. Bedankt al!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 jan 2011, 17:06 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
En ik woon 10 minuten van de Belgische grens.
Ik ga altijd naar Maasmechelen om pakketjes voor onze Belgische vrienden op de bus te doen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 jan 2011, 09:12 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 jan 2011, 11:46
Stemming:
Blij
Berichten: 278
Woonplaats: Sint-Niklaas
Nationale vlag:
Belgium
Ik woon in Sint-Pauwels (BE) op 10km van Hulst, dus eigenlijk is het echt zonde om zoveel verzendkosten te betalen als je op 15min van Nederland woont :twisted:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 jan 2011, 08:47 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
je hebt een pb Elise

groetjes
Martine


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 jan 2011, 13:56 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 jan 2011, 11:46
Stemming:
Blij
Berichten: 278
Woonplaats: Sint-Niklaas
Nationale vlag:
Belgium
Danke!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling