Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 18:44

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Steffie's dagboek
BerichtGeplaatst: 19 jan 2017, 19:23 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 03 mei 2008, 10:23
Stemming:
Cool
Berichten: 54
Nationale vlag:
Ireland
Ik sta al geruime tijd hier geregistreerd, en dat terwijl ik niet eens hou van de boeken die hier worden gelezen.
Sorry dames, maar ik hou meer van detectives en thrillers.
Toch blijft dit forum mij trekken omdat ik nou eenmaal graag over boeken en lezen praat.
Daarom heb ik dit topic aangemaakt (en ik hoop dat de administratrice dit laat staan :zwaai:

Dit wordt dus geen prive dagboek, maar meer een allegaartje van nieuwsberichten en allerlei leuke (en soms minder leuke) weetjes waarvan ik denk dat ze jullie wel zullen aanspreken.

Bijvoorbeeld vandaag las ik dat de zangeres van Lambada is omgekomen. Ze was 63 jaar oud en werd gevonden in een uitgebrande auto.
Geen leuk bericht, eerder gruwelijk als zij zo echt aan haar einde is gekomen.

Afbeelding

Het liedje: https://www.youtube.com/watch?v=iyLdoQGBchQ

Het is niet de bedoeling dat al mijn berichten en gedachtenspinsels zo triest zijn, maar dit wilde ik toch even met julle delen.
Rust zacht, Loawla :cry:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Steffie's dagboek
BerichtGeplaatst: 20 jan 2017, 20:40 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 03 mei 2008, 10:23
Stemming:
Cool
Berichten: 54
Nationale vlag:
Ireland
Wie van jullie heeft er vandaag naar de inauguratie van Trump gekeken?
Dit vind ik toch wel belangrijk.

Begrijp me niet verkeerd, het is niet mijn bedoeling om hier een politieke discussie op te starten, maar dit is toch wel belangrijk genoeg om hier even te melden.
Wat ik er zelf van vind: Ik vind Trump een verschrikkelijke man. Al is het alleen maar omdat hij zijn pruik achterstevoren op zijn kop heeft geplakt.
Trump heeft geen enkele nuance, het is bij hem zwart of wit, goed of slecht, kortom Amerika of niks.
Dus ja, ik denk dat we de komende tijd te maken krijgen met zaken die bij heel veel mensen slecht zullen vallen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Steffie's dagboek
BerichtGeplaatst: 21 jan 2017, 14:41 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
De tijd van 'alleen historisch' is toch al even voorbij hoor :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Steffie's dagboek
BerichtGeplaatst: 21 jan 2017, 15:07 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Steffie schreef:
Wie van jullie heeft er vandaag naar de inauguratie van Trump gekeken?
Dit vind ik toch wel belangrijk.

Begrijp me niet verkeerd, het is niet mijn bedoeling om hier een politieke discussie op te starten, maar dit is toch wel belangrijk genoeg om hier even te melden.
Wat ik er zelf van vind: Ik vind Trump een verschrikkelijke man. Al is het alleen maar omdat hij zijn pruik achterstevoren op zijn kop heeft geplakt.
Trump heeft geen enkele nuance, het is bij hem zwart of wit, goed of slecht, kortom Amerika of niks.
Dus ja, ik denk dat we de komende tijd te maken krijgen met zaken die bij heel veel mensen slecht zullen vallen.


Deze rode marmot is ook mijn keuze niet. Wel heeft half Amerika voor hem gekozen...
Eens even zien hoe alles gaat verlopen daar, maar ook hier in Nederland/Europa.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling