Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 19:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 10 dec 2015, 21:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Ligt het aan mij of herkennen jullie dit ook? Ik heb nog steeds geen Kerstgevoel. Sterker nog ik zet dit jaar niet eens een kerstboom neer. Hooguit een paar lantaarns met lichtjes en een kerststukje en dat is het.
Normaal ben ik de dag na sinterklaas al bezig met versieren en zo. Nu zijn we bijna al een week verder en staat er nog niks. :verward:
Veels te veel aan mijn hoofd [dus die staat daar gewoon niet naar]
Kamer vol met kasten en andere rotzooi omdat er ergens anders in huis een paar muren behandeld moeten worden [en een boom in de rotzoii neerzetten is nou ook bepaald sfeervol]
Volgend jaar maar weer. Hopelijk dan ik dan wat meer in Kerstsfeer :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 dec 2015, 11:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Ik merk dat de laatste jaren eigenlijk al, ligt bij mij ook wel een beetje aan het weer moet ik zeggen. Ik ben zo'n pietlut die úren met de boom bezig is, dus daar zie ik ook steeds meer tegenop. Máár de boom staat sinds afgelopen vrijdag :wink:
Hij is wel iets kleiner dan normaal omdat ik nog een bench voor Teddy in de woonkamer heb staan.
Kan me wel voorstellen dat je er geen zin in hebt omdat je woonkamer al "overhoop" staat, hopelijk heb je volgend jaar wel weer zin om lekker te versieren.
Succes met de verbouwing :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 dec 2015, 12:11 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Het uitpakken van mijn kerstspullen geeft me elk jaar weer een soort sinterklaasgevoel. :cool:

Mijn boom staat nog niet, omdat mijn (schoonmaak)vriendin me helpt met hem van de kast tillen en hem in elkaar zetten. Dan pas ga ik los.
Ik vind het altijd erg gezellig en zeker als ik jarig ben en alles nog staat.

Ik zal er lang mee bezig zijn, maar het zal dit jaar ook een extra lading voor me krijgen. Dat horen jullie later wel! Ook eens lekker om jullie eens nieuwsgierig te maken. En nee, ik heb geen nieuwe partner! :003:

En denk maar zo, het gevoel zit in je hart. Als dat er niet is, dan moet je er zeker wat aan doen! :D :harts:


Laatst bijgewerkt door Hanny op 17 dec 2015, 16:00, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 dec 2015, 19:39 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 20 maart 2005, 10:31
Stemming:
Blij
Berichten: 1342
Woonplaats: Zele
Nationale vlag:
Belgium
Het is al jaren achtereen dat ik voor 'kunstmatige' kerstsfeer moet zorgen.
Voor ons ook geen boom maar wel verlichte takken en andere lichtjes.
Is wel gezellig in huis.

Het is de tijd van het jaar en automatisch doe je mee met de eindejaarshype............
Het is mss ook omdat het nog zo'n goed weertje is dat je je moeilijker kunt voorstellen dat eindejaar nadert :verward:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 dec 2015, 19:56 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Ja Nicky, ik ben van een kunstboom, want een 'echte' boom krijg ik allemaal uitslag van.
Misschien heeft het ook met het weer te maken, en fysiek is het iets minder op het ogenblik :roll:
Daarbij had ik ontzettend veel aan mijn hoofd, maar daar kunnen we weer 1 ding van afstrepen :001: Pedro is aangenomen op de MBO opleiding die hij wil gaan doen, na het VMBO. Nu kan ie naar Amsterdam in plaats van Almere of Utrecht. Alleen moet ie dan nog wel dit jaar zijn examen halen. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 12 dec 2015, 10:20 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 20 maart 2005, 10:31
Stemming:
Blij
Berichten: 1342
Woonplaats: Zele
Nationale vlag:
Belgium
Ben blij voor jullie !
En idd als je veel andere bekommernissen aan je hoofd hebt én je voelt je zelf niet super, dan komt dat feestgedoe op de tweede plaats.
Trouwens het is bij lange na nog geen kerst- en eindejaar. Je hebt nog alle tijd :uitroepteken:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 dec 2015, 17:25 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
Ik ben wel al in kerststemming, mijn boom staat, wel eentje van kuststof, zo handig, geen afvallende naalden.
Gisteren al wat kerstliedjes opgezet, ja ik ben helemaal in de sfeer.

Maar ik kan best begrijpen dat dat voor jou niet zo is Monica, bij mij is dat ook niet zo ieder jaar
Kerst is geen verplichting, je doet wat voor jou goed voelt

groetjes
Martine


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 14 dec 2015, 20:01 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi Monica, wat fijn voor Pedro en wie weet ga je volgend jaar dan wel extra los met versieren :wink:
Maar gewoon lekker doen wat voor jou goed voelt!
Hier ligt het tempo van het opbouwen door omstandigheden ook wat lager als gepland/gehoopt maar ga nog wel steeds helemaal los, geen boom omdat anders één van onze katten er in hangt maar genoeg andere oplossingen voor bedacht haha
Maar Kerst is echt mijn feestje zeg maar :D het samen zijn sowieso maar dus ook de hele sfeer en knallen met de versiering :D


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling