Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 20:25

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 jul 2015, 10:40 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 14:46
Stemming:
Blij
Berichten: 1942
Woonplaats: Vlakbij Den Haag
Nationale vlag:
Netherlands
Dit bericht kwam net. Dus heb je eboeken gekocht dan downloaden naar je eigen PC!!!

Waar blijven de e-books?

Geachte klant,

Sinds woensdag 1 juli zijn acht nieuwe Historische Romans (1206-1213) en twee Vampierenromans (51+52) in gedrukte vorm verkrijgbaar op www.candlelightromans.com. Helaas zijn er nog geen e-books beschikbaar. Kort voor de lancering hebben wij namelijk bericht gekregen dat het bedrijf dat onze webwinkel technisch ondersteunt, failliet is verklaard. Daardoor is het voor ons momenteel niet mogelijk om nieuwe e-books aan ons aanbod toe te voegen. Wel zijn de e-books van eerdere uitgaven gewoon beschikbaar. Wel raden wij u aan om de e-books van eerder gedane en nieuwe bestellingen meteen te downloaden op uw appara(a)t(en), via uw Mijn Account op de site.

Intussen mag u ervan verzekerd zijn dat wij er alles aan zullen doen om de verkrijgbaarheid van onze boeken via internet voor de toekomst veilig te stellen. Wij houden u uiteraard via onze Nieuwsbrief op de hoogte van de ontwikkelingen.

Met vriendelijke groet,
César Becx
hoofdredacteur Candlelight


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 03 jul 2015, 13:53 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Keurig dat we middels de Nieuwsbrief van Candlelight zo snel op de hoogte zijn gesteld!

Ik bestel geen boeken meer, maar laat me wel op de hoogte houden. Echter, ik had liever een positiever bericht ontvangen :?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 03 jul 2015, 17:13 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Er zitten wat bij waar ik het e-book van wil hebben.
Maar ja die zijn er dus niet voorlopig :verward:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 07 jul 2015, 10:52 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 aug 2011, 11:57
Berichten: 352
Woonplaats: ergens in belgenland
Ik kreeg ook dat bericht. Via de app werkt het wel nog.

Netjes dat ze iedereen verwittigen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling