Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 10:13

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14 dec 2014, 13:14 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
@ Monica

Mijn dochter leest heel veel, (nog) niet zoveel dan ik, want ze moet natuurlijk ook nog studeren.
Mijn zoon leest ook, maar niet zo veel, hij heeft 2 reeksen die hij graag zou lezen: de game of thrones serie en de assassin's creed serie
Er ontbreken er nog enkele van op mijn ereader, een boek zou dus een optie zijn
Maar ik denk eerder dat een extra e-reader meer van pas zou komen, zo met slechts één voor ons drie is het bijna vechten :wink:

groetjes
Martine


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 14 dec 2014, 13:51 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Martine schreef:

Mijn dochter leest heel veel, (nog) niet zoveel dan ik, want ze moet natuurlijk ook nog studeren.

Maar ik denk eerder dat een extra e-reader meer van pas zou komen, zo met slechts één voor ons drie is het bijna vechten :wink:


Oh jouw kinderen lezen, wilde dat ik dat over die van mij ook kon zeggen :roll:
Met heel veel moeite leest ie wel eens een boek, maar dat moeten dan wel waargebeurde verhalen zijn.
Hij is nu in eentje bezig die ik ook gelezen heb: Christiane F [over de tiener die in de drugs terecht kwam]

Ja een e-reader vinden ze tegenwoordig een stuk stoerder dan een papieren boek. :wink:
Gelukkig zijn ze niet zo heel duur meer


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 15 dec 2014, 22:50 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Monica schreef:
Martine schreef:

Mijn dochter leest heel veel, (nog) niet zoveel dan ik, want ze moet natuurlijk ook nog studeren.

Maar ik denk eerder dat een extra e-reader meer van pas zou komen, zo met slechts één voor ons drie is het bijna vechten :wink:


Oh jouw kinderen lezen, wilde dat ik dat over die van mij ook kon zeggen :roll:
Met heel veel moeite leest ie wel eens een boek, maar dat moeten dan wel waargebeurde verhalen zijn.
Hij is nu in eentje bezig die ik ook gelezen heb: Christiane F [over de tiener die in de drugs terecht kwam]

Ja een e-reader vinden ze tegenwoordig een stuk stoerder dan een papieren boek. :wink:
Gelukkig zijn ze niet zo heel duur meer


Heh dat is een oudje , ik heb de film gezien :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 16 dec 2014, 09:00 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Chritiane F maakte toen der tijd op mij ook wel indruk, pppffff lijkt toch al erg lang geleden haha.
Vechten om de e-reader hoeven wij niet, manlief en zoon lezen wel maar alleen op de pc :wink:
Succes met cadeautjes kopen :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 16 dec 2014, 09:58 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 aug 2011, 11:57
Berichten: 352
Woonplaats: ergens in belgenland
Martine schreef:
Mijn kerstboom staat, alles is versierd, alleen de pakjes ontbreken :-(
Dit jaar heb ik absoluur geen idee wat te kopen voor mijn kids (jongen en meisje van 19 en 21 jaar)
Gsm hebben ze nog niet lang nieuw, een wii game hebben ze net gekocht, geen idee waar ik ze blij mee kan maken
Iemand een tip? :idea:

Geef ze dan een cadeaubon van hun favoriete winkels.
Dan kunnen ze kopen wat ze zelf willen. Geen foute kerstcadeau dan dat na nieuwjaar dan op e-bay, marktplaats consorten verschijnt. :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 16 dec 2014, 10:00 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 aug 2011, 11:57
Berichten: 352
Woonplaats: ergens in belgenland
Martine schreef:
@ Monica

Mijn dochter leest heel veel, (nog) niet zoveel dan ik, want ze moet natuurlijk ook nog studeren.
Mijn zoon leest ook, maar niet zo veel, hij heeft 2 reeksen die hij graag zou lezen: de game of thrones serie en de assassin's creed serie
Er ontbreken er nog enkele van op mijn ereader, een boek zou dus een optie zijn
Maar ik denk eerder dat een extra e-reader meer van pas zou komen, zo met slechts één voor ons drie is het bijna vechten :wink:

groetjes
Martine

Assassin Creed heb je daar boeken van? :shock: Ik wist niet beter of dat waren computergames.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 20 dec 2014, 16:20 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
Het is gelukt, de cadeautjes zijn gekocht
voor mijn dochter een wii spel
voor mijn zoon een speciale gaming muis
en voor mezelf dan maar een extra ereader gekocht, moeten we niet meer ruziën over wiens beurt het is :wink:

@ Petra: Ja hoor , ze hebben er boeken van, vond ik ook maar raar


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling