Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 23:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: de tijd gaat zo snel
BerichtGeplaatst: 09 sep 2014, 14:30 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Vandaag is mijn oudste , zoon Michael, alweer 16 jaar geworden. Hij zit nu in zijn 4e jaar VWO maar heft nog geen idee wat hij wil worden. Als ik dan terug denka aan toen hij net was geboren of nog in mijn buik zat. Nu is hij zelfs groter dan mij en even groot als mijn man. Michael is een rustige jongen maar op zijn tijd een echte puber. Maar wel een die zijn verstand gebruikt: geen alcohol drugs of tabak. Zelfs nog geen behoeft om uit te gaan maar dat zal vanzelf wel komen. een jongen waar je trots op mag zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: de tijd gaat zo snel
BerichtGeplaatst: 10 sep 2014, 10:54 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Van harte gefeliciteerd! Mijn zoon Roger is 30, maar ik weet nog heel goed hoe hij was op zijn 16e.
Bepaalde dingen hou je niet tegen. Ik bedoel dus het puberen. Roger was 18 toen hij echt uitging met vrienden. De eerste avond vond ik het wat eng, maar dat was dan ook de enige keer. Het belangrijkst vond ik dat hij samen met vrienden ging en weer thuiskwam. Alles ging op de fiets, dus was het veiliger als ze met een stel gingen.

En verder moet je niet alles willen weten. En dan heb ik het niet over drugs! Ik ben heel erg blij dat Roger daar nooit naar getaald heeft. Jammer dat hij is gaan roken op latere leeftijd. Dit doet hij alleen als hij uit gaat. Dat weet ik van zijn vriendin Femke (toevallig hoor).

Leuk te horen dat je zo'n fijne zoon hebt. Ja, en wat wil hij worden? Hij komt daar vast nog wel achter.

fijne dag nog!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: de tijd gaat zo snel
BerichtGeplaatst: 11 sep 2014, 07:20 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Gefeliciteerd!! Héél herkenbaar dat het zo snel gaat, en elke leeftijd heeft leuke en minder leuke kanten.
En ook het puberen hoort daarbij :cool: Gaat allemaal weer over :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: de tijd gaat zo snel
BerichtGeplaatst: 11 sep 2014, 10:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Het gaat zo ontzettend snel.
Die van mij is 14 en ook een echte puber :roll: Groter dan ik inmiddels en op weg om MIchael in te halen.
Hij zit nu in de 3de van het VMBO in de SDV richting [sport, dienstverlening en veiligheid]
En dan krijg je dus te horen: 'Nee daar begin ik niet aan' , 'dat is helemaal niet gezond' of 'Maar nu moet ik toch ergens tegen kunnen' ...... want ik ben nu een SDV-er. '
Gelukkig doet ie niet aan roken of drinken
Alleen is dat puber-gedrag af en toe wel om helemaal gek van te worden :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: de tijd gaat zo snel
BerichtGeplaatst: 11 sep 2014, 11:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Soms kun je ze ook wl achter het behang plakken :twisted:. Maar zolang je nog met elkaar kunt praten is er veel op te lossen. Sommige pubers voelen zich verplicht om mee te doen zodat ze erbij horen, in het geval van roken of alcohol. Gelukkig staat Michael vrij sterk in zijn schoenen. Nu hij 16 is wil hij graag brommer rijden maar dat valt hem nogal zwaar.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: de tijd gaat zo snel
BerichtGeplaatst: 15 sep 2014, 07:39 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 13:44
Stemming:
Blij
Berichten: 1690
Woonplaats: Horst aan de Maas (N-Limburg)
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb ook een puberzoon van 16 en een van 14 jaar. Ik moet zeggen dat de oudste nog wel mee valt, de jongste blinkt vooral uit in luiheid (moet ik alweer douchen, het is pas.....dagen geleden). En inderdaad Hanny, ik moet ook niet meer alles willen weten. Ik merk dat ik daar nog
soms wel moeite mee heb :roll: . Maar dat is ook puur uit bezorgdheid zullen we maar zeggen. De oudste is ook een vrij rustige jongen die het goed naar zijn zin heeft op school, niet echt uit gaat.

En wat ik merk, vroeger was door mijn ouders weinig te controleren. Nu met internet(bankieren...) is heel veel terug te vinden. Wat het natuurlijk ook moeilijker maakt om het te negeren :cool: .

Maar fijn te lezen dat iedereen dat heeft!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: de tijd gaat zo snel
BerichtGeplaatst: 16 sep 2014, 12:24 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 aug 2011, 11:57
Berichten: 352
Woonplaats: ergens in belgenland
Dat is iets dat je als ouder moet leren. Wat bij het ene kind al makkelijker is dan bij het andere. Veel hangt natuurlijk ook van hun gedrag en karakter af.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling