Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 21:01

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Wat een schrik
BerichtGeplaatst: 04 mei 2014, 17:51 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Om half 1 vanmiddag gaat de deurbel [wat normaal al een beetje vreemd is voor de zondag :roll: ]
Staat er een man voor deur met onze kat in zijn handen.
Beest helemaal slap, dus mijn eerste gedachte was meteen dat ze er geweest was. [bonkend hart dames, maar daar is geen smiley voor]
Toen hij haar aan mij wilde geven sprong ze weg, en hebben we haar ettelijke uren niet meer gezien.

Het bleek dat ze tegen een rijdende auto was aangelopen en dat ze daarna groggy op de weg was blijven liggen.
Die man die haar aan de deur bracht had het gezien, en heeft haar van de weg gehaald.

Om kwart over 5 kwam Linky vanzelf naar binnen en ging ze ergens liggen.
Maar omdat ze een flinke optater gehad heeft, zijn we toch met haar naar de dierenarts gegaan.
Resultaat:
Een hele dikke kaak [niet gebroken gelukkig]
En een tand door haar tong heen, die nog vast zat. [vandaar dat ze bloed bij haar bekkie had zitten]

Met pijnstillers en vloeibaar voedsel moet het allemaal weer in orde komen.
Poeh, Wat kan zo'n klein beestje je dan toch zo'n schrik aanjagen. :shock:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Wat een schrik
BerichtGeplaatst: 05 mei 2014, 14:56 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Oh, meid! Wat zullen jullie geschrokken zijn! Ik moet er echt niet aan denken dat het mijn Latest zou overkomen.
Wat vriendelijk van die man dat hij Linky bij jullie kwam brengen, ook al lukte dat niet echt.
Maar vreselijk hè, dat zo'n beestje je een hartverzakking kan bezorgen. Je denkt dan ook "Hij mag niet meer naar buiten!" En na een dag of wat laat je hem toch!

Ik hoop dat zij/hij gauw opknapt!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Wat een schrik
BerichtGeplaatst: 05 mei 2014, 15:00 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Het is nu al een stuk beter met haar Hanny :D
Ze had gisteren een opgezette kaak en dat is nu al een stuk minder.
Maar ja wat wil je als er een tand dwars door je tong heen zit :roll:

Verder heeft ze vanochtend al weer wat gegeten en gedronken. En ze slaapt erg veel.
Voorlopig nog wel pijnstillers geven en voor de rest binnen houden.
De rest van de week zou het geloof ik niet zulk best weer zijn, dus dat gaat wel lukken. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Wat een schrik
BerichtGeplaatst: 05 mei 2014, 15:29 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Pffff Mo!

Ik heb geen huisdieren, maar ik kan me heel goed voorstellen hoe je je hebt gevoeld.

Gelukkig bestaan er nog lieve mensen.

Verwen dat diertje lekker en hou 'm scherp in de gaten!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Wat een schrik
BerichtGeplaatst: 05 mei 2014, 17:50 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Dat was even behoorlijk schrikken, ze heeft echt veel geluk gehad. Voor hetzelfde geld was het anders afgelopen.
Gelukkig gaat het weer iets beter met haar, verwen haar maar lekker. Het wou van de week inderdaad slecht weer worden dus kan ze lekker binnen blijven. Onze hond heeft het in de mode om weg te lopen elke keer als de poort of voordeur open staat. Hij komt uit zichzelf wel weer terug maar hij kijkt echt niet uit hoor, als er een auto aankomt. Hij heeft wat dat betreft behoorlijk vel geluk gehad. Moet er niet aan denken dat hij dan word aangereden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Wat een schrik
BerichtGeplaatst: 05 mei 2014, 21:52 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Getver zeg, gelukkig goed afgelopen

Sterkte ermee verder


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Wat een schrik
BerichtGeplaatst: 06 mei 2014, 08:30 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 14:46
Stemming:
Blij
Berichten: 1942
Woonplaats: Vlakbij Den Haag
Nationale vlag:
Netherlands
Brrr wat een nare dingen toch. Onze katten komen niet buiten (zou ook raar zijn op vier hoog) en dan denk je dat er nooit iets kan gebeuren.

Nou, ik kan ook horrorverhalen vertellen. De jongste heeft een keer, toen hij vier maanden was, helemaal klem gezeten aan de achterkant van de vriezer. Hij was achter de vriezer gegaan en tussen het rek gekropen wat aan de achterkant zit. Geen beweging meer in de krijgen en hij kwam steeds verder klem te zitten en kreeg het benauwd.

Ger was als een idioot aan het schroeven en timmeren om dat rek los te krijgen. Helemaal in paniek! Uiteindelijk net op tijd los. Later zei hij, ik zou die vriezer helemaal kapot gerukt hebben om dat beest los te krijgen.

Tja, ze kunnen je behoorlijk schrik aanjagen.

Jeanette


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Wat een schrik
BerichtGeplaatst: 06 mei 2014, 09:13 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Wat vreselijk Jeanette.
Kan me voorstellen dat jullie in alle staten waren.

We hadden bij Linky haar bandje afgedaan, zodat ze niet naar buiten kon.
Maar gisteravond laat liep ze maar tegen dat luikje te duwen en miauwen om naar buiten te kunnen.
Omdat ze maar niet stopte hebben we haar uiteindelijk toch dat bandje maar omgedaan, en nu is ze steeds buiten.
Af en toe komt ze alleen maar naar binnen om te eten. Blijkbaar heeft ze wat in te halen. :verward:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Wat een schrik
BerichtGeplaatst: 06 mei 2014, 09:44 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Meestal, als katjes zich weer beter voelen, willen ze graag weer naar buiten. Zolang ze maar weer gewoon terugkomen, voelen wij ons ook wel goed.
Ik had dat ooit met Max. Een week zoek. Toen hij weer thuis was heeft hij lekker gegeten en geslapen en mocht toen gewoon weer naar buiten. Ik vond het vreselijk dat toch toe te laten. Hij rook naar aarde, het was lente (lekker weer), dus mijn conclusie was dat hij in een schuur opgesloten had gezeten. Je moet er maar op vertrouwen dat ze ervan geleerd hebben :? :cool: :D

Ja, Jeanette! Ik had uiteindelijk ook de vrieskist vermoord!
We hebben allemaal onze verhalen over onze pleegkindjes...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Wat een schrik
BerichtGeplaatst: 06 mei 2014, 19:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Gelukkig lijkt het goed te zijn afgelopen :382: .


Groetjes, Marleen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Wat een schrik
BerichtGeplaatst: 07 mei 2014, 06:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Wat een geluk dat het "goed" afgelopen is Monica, kan me voorstellen dat je de schrik goed te pakken had.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Wat een schrik
BerichtGeplaatst: 08 mei 2014, 09:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
wat schrikken Monica maar wat fijn dat het dan toch zo is gelopen
en wat kun je inderdaad heftige dingen meemaken met poezenbeesten, spreek wat dat betreft zelf ook uit ervaring
hopelijk zal Linky snel weer helemaal de oude zijn en raken jullie de schrik snel kwijt


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Wat een schrik
BerichtGeplaatst: 08 mei 2014, 09:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Tja wat kan ik zeggen, ze moet en zal steeds weer naar buiten, anders sloopt ze gewoon de boel hier.
Gisteren was ze toch niet helemaal zichzelf. Meestal gaat het de derde dag wat minder, dus we hebben haar nog een klein beetje pijnstiller gegeven.
Maar vandaag liep ze weer fris en vrolijk rond, dus ik geloof wel dat het weer vrij goed met haar gaat :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Wat een schrik
BerichtGeplaatst: 08 mei 2014, 13:58 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Dieren, en vooral katten, 'weten' zelf heel goed wat wel en wat niet kan. Wij leunen ook niet op een voet doe zeer doet. Zij hebben vier pootjes, dus hebben ze een makkelijke keuze. Je hebt gekeken naar je katje en dat is goed. Fijn hoor, dat ze zich weer beter voelt!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Wat een schrik
BerichtGeplaatst: 14 mei 2014, 12:01 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 aug 2011, 11:57
Berichten: 352
Woonplaats: ergens in belgenland
Poeh, die heeft geluk gehad zeg.

Ze zeggen niets voor niets dat katten 9 levens hebben.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling