Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 12:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: ai balen
BerichtGeplaatst: 14 apr 2014, 19:44 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Kwam ik er vanochtend achter dat de oplader van mijn tablet kapot is, er was een gedeelte van het snoer min of meer door gebroken, dat werd dus sowieso niet de tablet meenemen naar mijn zusje om skype er op te gaan zetten (ivm vrienden in het buitenland en ik kwam er niet helemaal uit) maar nu ook duimen dat de batterij nog genoeg is opgeladen om mijn boek uit te kunnen lezen......
meteen maar een nieuwe besteld en hoewel ik ook nog genoeg echte boeken heb voel ik me toch onthand :? wat raak je dan gewend aan zo'n apparaat om het voorhanden te hebben :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ai balen
BerichtGeplaatst: 14 apr 2014, 19:57 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Erg eigenlijk he? Dat we bijna niet zonder kunnen....althans dat denken we :wink:
Maar gelukkig is het een oplosbaar "probleem". :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ai balen
BerichtGeplaatst: 15 apr 2014, 18:16 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Mirjan schreef:
Erg eigenlijk he? Dat we bijna niet zonder kunnen....althans dat denken we :wink:
Maar gelukkig is het een oplosbaar "probleem". :382:


Ik heb laatst een dag zonder PC gezeten. Wat een drama zeg :roll:
Dan merk je pas hoe afhankelijk je van zo'n apparaat bent geworden
Zou zowat niet meer weten wat ik zonder moet :oops:
Kan wel zonder, maar dan zouden een hoop dingen toch wel lastger worden :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ai balen
BerichtGeplaatst: 15 apr 2014, 18:16 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Mirjan schreef:
Erg eigenlijk he? Dat we bijna niet zonder kunnen....althans dat denken we :wink:
Maar gelukkig is het een oplosbaar "probleem". :382:


Ik heb laatst een dag zonder PC gezeten. Wat een drama zeg :roll:
Dan merk je pas hoe afhankelijk je van zo'n apparaat bent geworden
Zou zowat niet meer weten wat ik zonder moet :oops:
Kan wel zonder, maar dan zouden een hoop dingen toch wel lastger worden :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ai balen
BerichtGeplaatst: 15 apr 2014, 18:29 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Goh, wat zijn jullie toch erg! :mrgreen:

Ik kan best een dagje zonder PC.

Geen enkel probleem.

(neem ik gewoon de laptop van Linda of de I-pad van Janine)

Dus ik kan best een dagje zonder PC.... :003:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ai balen
BerichtGeplaatst: 15 apr 2014, 19:53 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
Goh, wat zijn jullie toch erg! :mrgreen:

Ik kan best een dagje zonder PC.

Geen enkel probleem.

(neem ik gewoon de laptop van Linda of de I-pad van Janine)

Dus ik kan best een dagje zonder PC.... :003:


Ha, ja ja zo kan ik het ook wel
:mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ai balen
BerichtGeplaatst: 15 apr 2014, 20:21 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
hahaha goed bezig Christy
maar inmiddels is de nieuwe oplader binnen, was een webwinkel die meteen de volgende dag levert, mooi meegenomen en ligt de tablet aan de lader en dan vanavond heerlijk aan de nieuwe Nora Roberts beginnen :cheer:
en dus helemaal niet verslaafd :003:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ai balen
BerichtGeplaatst: 15 apr 2014, 20:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 mei 2007, 18:59
Stemming:
Moe
Berichten: 896
Woonplaats: Heerhugowaard
Nationale vlag:
Netherlands
Wij zijn toch helemaal niet erg??? We gebruiken het om 'boeken' te lezen, niet om allemaal geweldadige spelletjes te spelen...
Het is puur educatie wat wij doen :mrgreen:

(Ondertussen, staan mijn boeken op mijn laptop, op een externe harde schijf en die ik lees ook op mijn mobiel :cool: )


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ai balen
BerichtGeplaatst: 16 apr 2014, 06:35 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
Goh, wat zijn jullie toch erg! :mrgreen:

Ik kan best een dagje zonder PC.

Geen enkel probleem.

(neem ik gewoon de laptop van Linda of de I-pad van Janine)

Dus ik kan best een dagje zonder PC.... :003:


Hahaha, jij bent denk ik nog het ergst van ons allemaal :mrgreen: :mrgreen: :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ai balen
BerichtGeplaatst: 17 apr 2014, 08:36 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Als mijn e-reader is opgeladen kan ik heeeeeeeel lang zonder elektra :D
Ik lees geen boeken op mijn tablet, daarvoor vind ik hem te zwaar en het leest niet prettig in bed (liggend op mijn zij).

Houden jullie bij het lezen de tablet vast of leg je hem ergens tegenaan?

En is er helemaal geen elektra, dan heb ik papieren boeken genoeg. Dankzij Eveline :382: En kaarsen zijn er ook genoeg, voor weken en weken :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ai balen
BerichtGeplaatst: 19 apr 2014, 18:13 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
hmm dat is gek, mijn berichtjes die ik had geplaatst zijn niet te lezen, had het net met een ander topic ook en toen ik hier even ging kijken zie ik mijn laatste reactie hier ook niet weer :verward: :verward:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ai balen
BerichtGeplaatst: 25 apr 2014, 11:39 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 aug 2011, 11:57
Berichten: 352
Woonplaats: ergens in belgenland
Ik kan best een paar dagen zonder pc.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ai balen
BerichtGeplaatst: 25 apr 2014, 16:21 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2006, 09:57
Berichten: 779
petraaken schreef:
Ik kan best een paar dagen zonder pc.


In de huidige tijd is dat vaak een uitzondering. Zelf heb ik lange tijd zonder een goed werkende PC/laptop gezeten i.c.m. geen internetverbinding (thuis). Daarbij ook geen tablet, e-reader of smartphone. Persoonlijk vond ik het goed te doen, maar langzamerhand voel je de druk van je omgeving. Het heeft heel wat voeten in aarde gehad maar onderhand een internetverbinding thuis, een nieuwe laptop en een tablet. De smartphone is nog zo'n zeer lange termijn plan/voornemen :wink: :D

Normaal heb ik met genoeg situaties te maken waarbij ik geen toegang tot een PC of internet heb. Over het algemeen geen moeite mee, tenzij ik iets dringends/belangrijks verwacht. Hoewel bij mij begint het de laatste tijd ook te kriebelen en zou dan beschikking over internet en een pc willen hebben :razz: :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling