Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 12:57

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: andere hobby's
BerichtGeplaatst: 25 maart 2014, 08:30 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 13:44
Stemming:
Blij
Berichten: 1690
Woonplaats: Horst aan de Maas (N-Limburg)
Nationale vlag:
Netherlands
Wat een leuke vraag! Buiten lezen, zit ik graag te freubelen en dan vooral kaarten maken. Tegenwoordig zijn er ook mensen die ze van me kopen, dus kan ik ook lekker door blijven gaan! Ik neus ook veel op internet/YouTube naar nieuwe ideeen.

Haken doe ik ook graag, bloemetjes voor op de kaarten en soms ook een deken of andere leuke dingen!

Ik zit ook graag aan de pc een spelletje te doen, vooral als ik even niet te veel na wil denken.
Ook kijk ik graag tv, maar omdat ik meestal 's avonds werk kan ik geen series volgen en neem ze op. En dan vooral de Law & Order series, House, Dokter Hart, Medium, Perception, etc. Dan kijk ik ze 's middags of in het weekend.


Laatst bijgewerkt door Monique op 13 apr 2014, 08:25, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: andere hobby's
BerichtGeplaatst: 05 apr 2014, 07:23 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 jun 2005, 10:33
Berichten: 2531
Woonplaats: Venray
Nationale vlag:
Netherlands
Nu ik er echt over nadenk heb ik eigenlijk niet zo heel veel hobby's buiten lezen. En zelfs het lezen staat de laatste tijd op een zeer laag pitje... :? Series kijken en wandelen doe ik normaal gesproken ook graag, maar ook daar ontbreekt me de tijd en de energie voor op het moment. Maar... er is hoop op betere tijden... :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: andere hobby's
BerichtGeplaatst: 21 jul 2014, 09:27 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Sinds een aantal weken ben ik weer begonnen met te borduren. Het is minstens al 30 jaar geleden maar ik vind het mooi om te doen en het is ontspanning. Als het tenminste goed gaat want ik doe met telpatroon :wink: . Hoe goed ik ook kijk soms sluipen er kleine foutjes in. Is niet erg want ik heb gewoon een stuk stof gekocht en daar oefen ik op. Durf het echt niet aan om een duur en kant en klaar pakket te kopen :wink: . Nu weet ik dat je ook boekenleggers kunt borduren, sommigen zijn zelfs op metaal. Heeft daar iemand ervaring mee of een leuk ideetje?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: andere hobby's
BerichtGeplaatst: 21 jul 2014, 10:43 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
monique1970 schreef:
Sinds een aantal weken ben ik weer begonnen met te borduren. Het is minstens al 30 jaar geleden maar ik vind het mooi om te doen en het is ontspanning. Als het tenminste goed gaat want ik doe met telpatroon :wink: . Hoe goed ik ook kijk soms sluipen er kleine foutjes in. Is niet erg want ik heb gewoon een stuk stof gekocht en daar oefen ik op. Durf het echt niet aan om een duur en kant en klaar pakket te kopen :wink: . Nu weet ik dat je ook boekenleggers kunt borduren, sommigen zijn zelfs op metaal. Heeft daar iemand ervaring mee of een leuk ideetje?


Leuk! Wat ik altijd leuk vond, waren de kerstkaarten. Eenvoudige kerstdingetjes borduren. Zo stonden er in de agenda die we vorig jaar (of het jaar daarvoor?) bij de kerstzegels kregen, ook heel leuke, heel kleine, patroontjes in, die je zelf eerst op ruitjespapier zou kunnen overbrengen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: andere hobby's
BerichtGeplaatst: 25 jul 2014, 07:55 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
monique1970 schreef:
Sinds een aantal weken ben ik weer begonnen met te borduren. Het is minstens al 30 jaar geleden maar ik vind het mooi om te doen en het is ontspanning. Als het tenminste goed gaat want ik doe met telpatroon :wink: . Hoe goed ik ook kijk soms sluipen er kleine foutjes in. Is niet erg want ik heb gewoon een stuk stof gekocht en daar oefen ik op. Durf het echt niet aan om een duur en kant en klaar pakket te kopen :wink: . Nu weet ik dat je ook boekenleggers kunt borduren, sommigen zijn zelfs op metaal. Heeft daar iemand ervaring mee of een leuk ideetje?


Dat heb ik ook in een héél ver verleden gedaan :D
Voor het laatst toen ik zwanger was ( 21 jaar geleden ) toch vond ik dat erg rustgevend om te doen. Ik kan zo beginnen, heb nog een doos vol borduurgaren staan :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: andere hobby's
BerichtGeplaatst: 07 aug 2014, 23:52 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2006, 09:57
Berichten: 779
Momenteel ben ik werkeloos en merk ik dat mijn hobbies juist in nood komen. Ik heb er gewoon geen zin in of energie voor. Het weer werkt daar ook niet echt aan mee.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: andere hobby's
BerichtGeplaatst: 08 aug 2014, 12:05 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Dreamer schreef:
Momenteel ben ik werkeloos en merk ik dat mijn hobbies juist in nood komen. Ik heb er gewoon geen zin in of energie voor. Het weer werkt daar ook niet echt aan mee.


Ik hoop dat bovenstaande allemaal tijdelijk is! Kop op, meid! :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: andere hobby's
BerichtGeplaatst: 08 aug 2014, 12:21 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2006, 09:57
Berichten: 779
Hanny schreef:
Dreamer schreef:
Momenteel ben ik werkeloos en merk ik dat mijn hobbies juist in nood komen. Ik heb er gewoon geen zin in of energie voor. Het weer werkt daar ook niet echt aan mee.


Ik hoop dat bovenstaande allemaal tijdelijk is! Kop op, meid! :382:


Dank je :)

Merk zelf dat de dagen voorbij schieten, weet zelfs niet eens waaraan. :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: andere hobby's
BerichtGeplaatst: 08 aug 2014, 13:10 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Sinds ik niet meer werk (na ontslag), kom ik tijd te kort. Dat komt omdat alles een ander ritme krijgt, denk ik. Ik heb het er een tijdje best moeilijk mee gehad, maar kan nu alleen maar zeggen dat ik die vrije tijd heerljjk vind.
Ik vind het dus niet meer erg. Eind december word ik 65, dan nog 3 maanden en dan hoef ik niet meer te werken (of eigenlijk: wekelijks een sollicitatiebrief schrijven) :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: andere hobby's
BerichtGeplaatst: 08 aug 2014, 13:13 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2006, 09:57
Berichten: 779
Ik merk dat ik mij momenteel heel moeilijk kan zetten tot het solliciteren. Ben het allemaal gewoon ff beu. Met moeite aan de eisen van het UWV voldoen (4 sollicitatieactiviteiten per maand)

De tip die ik het meest om mij heen hoor van (ex-)werkelozen is dat ik er van moet zien te genieten. Oftewel geniet ook van de vrije tijd die je zo nu hebt. Dat is voor mij toch even een andere manier van denken, dus indirect hard werken :razz:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling