Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 20:53

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: andere hobby's
BerichtGeplaatst: 04 maart 2014, 11:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
hebben jullie naast lezen, schrijven en/of boeken verzamelen? Ik vind zelf sieraden maken heel mooi al ben ik een echte beginneling. ik ben begonnen met het maken van wrap armbanden, ook oorbellen maken lijkt me mooi. Ook borduren is mooi om te doen al is dat jaren geleden. Dat was altijd op voorbedrukte stof dus heel makkelijk. Nu heb ik een pakketje gekocht waar je bij moet tellen, lijkt me echt een stuk moeilijker. Zijn jullie creatief ingesteld of heb je een andere hobby?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: andere hobby's
BerichtGeplaatst: 04 maart 2014, 13:12 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Ik was ook altijd zo'n crea thea :mrgreen:
Kussens maken, gordijnen, complete babykamers, kleding, borduren, schilderen etc.
Nu blijft het bij tuinieren, lezen, films kijken en wat computeren. En dan kom je nog vaak tijd tekort haha.
Maar vervelen doe ik me zeker niet!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: andere hobby's
BerichtGeplaatst: 04 maart 2014, 15:59 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 aug 2011, 11:57
Berichten: 352
Woonplaats: ergens in belgenland
grote filmliefhebber ben ik. Naast lezen zijn mijn paarden mijn grootste tijdsopslokkers. Gelukkig ben ik een huismus en hoef ik niet elk weekend ergens heen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: andere hobby's
BerichtGeplaatst: 04 maart 2014, 17:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Puzzelen vind ik ook mooi maar dan op de computer. Dan kijk ik naar wallpapers van dieren, sla ze op en laad ze dan in. Op dit moment ben ik met 2 puzzels tegelijk bezig. Eentje heeft ruim 2800 stukjes en de tweede 3072 stukjes, met dit programma kun je zelf het aantal stukjes en de vorm van de stukjes bepalen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: andere hobby's
BerichtGeplaatst: 04 maart 2014, 18:33 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Ik lees erg veel. Zit vaak op Facebook, waar ik veel schrijfsters volg. Zodra het even kan qua weer, zit ik op de fiets (wandelen kan niet, totdat ik een nieuwe heup heb).
Meestal ga ik viermaal per week naar de sportschool, waar ik de'gewone' spieren losmaak en daarna zeker een uur de tong- en kaakspieren train :mrgreen: Misschien kan je het geen hobby noemen, maar ik geniet er elke keer volop van.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: andere hobby's
BerichtGeplaatst: 04 maart 2014, 19:01 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Je moet gewoon doen waar je gelukkig van wordt en een goed gevoel van krijgt. Even tijd voor jezelf om lekker te ontspannen, iedereen heeft dat nodig en ieder doet dat op zijn eigen manier. ik doe regelmatig aan joggen, daar word ik rustig en ontspannen van.
Waarvoor train je de tong-en kaakspieren, Hanny? Om lekker te kunnen kletsen :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: andere hobby's
BerichtGeplaatst: 05 maart 2014, 08:19 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Buiten lezen, kijk ik veel films en zit ik ook vrij veel achter de computer [e-books maken, plaatjes verzamelen, foto's bewerken,etc.] en in deze tijd slaap ik veel [dat probeer ik althans] :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: andere hobby's
BerichtGeplaatst: 05 maart 2014, 11:55 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Ben ook een Crea Thea... of in mijn geval een Crea Drea :wink: haha.
Wissel nogal eens wat dat betreft, maar moet altijd wel mijn creativiteit kwijt. Ben een knutselaar, heb o.a. kaarten gemaakt (nu niet meer). Schilderen, schrijven, foto's bewerken en albums maken. Breien (in mijn geval geen truien oid maar voor goed doel) doe ik graag. Ben ook bezig met ministeck, puzzelen (als in: puzzelboeken zoals van 10 voor taal). Kan me uren bezig houden met mijn laptopje en ben absoluut ook filmverslaafd... of misschien dvd-verslaafd, want ben op het moment helemaal into series. Zo heb ik Angel, Buffy, Ally McBeal, Greys Anatomy, Lost e.d. al bijna versleten. :D
Probeer ook sportief te zijn (ben ik niet van nature, haha): nordic walking, fietsen en ga 1x per week naar reumazwemmen. Train ook 2x in de week bij de fysio.

Ik heb regelmatig lange periodes dat ik niet kan lezen (leesdip) en dan overheersen mijn andere hobby's, maar op het moment verslind ik de boeken. Paranormals op het moment. De rest staat dan op een lager pitje, maar ben altijd wel crea-drea bezig.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: andere hobby's
BerichtGeplaatst: 05 maart 2014, 12:41 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Bij mij wisselt het ook nogal. De laatste tijd meer puzzelen, lezen al anderhalve week niet meer gedaan. Wel 2 boeken van de bieb meegenomen. Schrijven van haiku's is minder maar soms komt er wel iets uit. Eerst deed ik ook veel spelletjes op de computer en dan de zoek-en-vind spellen. Die zijn helemaal geweldig maar is laatste tijd ook niks meer. Laatste tijd steeds vaker een leesdip maar dat komt ook door mijn depressiviteit :cry: . Maar het gaat de laatste tijd steeds iets beter. Daarom kom ik ool zo onregelmatig op het forum.Bovendien heb ik zoveel boeken dat ik soms gewoon niet kan kiezen :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: andere hobby's
BerichtGeplaatst: 05 maart 2014, 15:29 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Dat is heel herkenbaar hoor Monique! Heb dat keuzeprobleem regelmatig (HEEL vaak).
Toen ik met mijn burn-out zat kon ik ook slecht/niet lezen. Kon me niet concentreren of gewoon teveel drama in mijn hoofd.
Mijn leesdippen zijn vaak best lang, ben blij dat ik nu wel lekker lees. Maar kan ook rustig hebben dat ik nu ineens weer in een leesdip schiet nu ik klaar ben met de BDB-serie. Ik zie het vanzelf wel. Gelukkig heb ik genoeg manieren om mezelf bezig te houden of af te leiden.

Wat ik vooral heb geleerd met die burn-out is dat je niks moet pushen en gewoon moet doen waar je zin in hebt, wat je voelt. :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: andere hobby's
BerichtGeplaatst: 05 maart 2014, 15:47 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
mijn hobby's variëren nog al eens, ik ben nu bezig met legpuzzels, van minimum 2000 stukjes, ik amuseer me er prima mee
Eens ik door mijn voorraad heen ben wordt het wel weer wat anders
Nu de lente voor de deur staat wordt dat waarschijnlijk tuinieren


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: andere hobby's
BerichtGeplaatst: 05 maart 2014, 22:15 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
lezen, wandelen, films kijken,vakantie


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: andere hobby's
BerichtGeplaatst: 05 maart 2014, 22:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Ah die ben ik nog vergeten ...... op vakantie gaan natuurlijk :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: andere hobby's
BerichtGeplaatst: 12 maart 2014, 11:14 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Nou ik dat eigenlijk geen,..totdat iemand zei tegen mij,...jij bent altijd alles aan het sparen he?

Ik houd van sparen,...allereerst boeken :harts: , maar ook boekleggers, postzegels, stikkers, pennen, lipstiften, tassen, jasjes, noteboekjes, kaarten, reviews in ordners,

vroeger,..snoepjes, geld, knikkers,..eigenlijk alles spaarde ik :oops:

Of mss is het wel een tik hahahahahaha :wink:

O en verder heb ik geen hobbys buiten lezen, sport ik ook niet, heb het veel te druk,............


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: andere hobby's
BerichtGeplaatst: 16 maart 2014, 07:44 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2014, 11:11
Berichten: 145
Met me honden wandelen, soms foto's maken, en spelletjes via facebook doen :-)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling