Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 14:36

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Oude huisvrouwen?
BerichtGeplaatst: 19 feb 2014, 12:03 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Vorige week donderdag liep ik de AKO binnen samen met een klasgenootje aangezien we op excursie waren. Toen we langs de candlelights liepen, kon ze het niet laten om een paar rare opmerkingen te maken.

"Dit doet me echt denken aan de tijd dat ik in de Zeeman werkte, wij deze boekjes verkochten en het echt allemaal oude huisvrouwen waren die dit kochten" of
"Wat een verschrikkelijke voorkant" of de knapper
"Daarin gaat het best heftig aan toe"

Allemaal best kortzichtige opmerkingen en vooral niet waar, vooral die laatste niet aangezien erotiek tot het minimale is terug gebracht. Ze deed ook best lang over haar kritiek totdat ik het maar zei: "Ik lees ze ook" en zowaar, ik schaamde een beetje om het toe te geven. Nog nooit last van gehad, maar zij is dan ook niet meer dan een klasgenootje.

Stomme opmerkingen, ik hoopte dat we dat station nu toch wel gepasseerd waren. Ik word ook niet gelukkig van al die 50 tinten grijs boeken en andere slappe aftreksels, of alle boeken over geweld en bloed etc., maar daar val ik anderen ook niet mee lastig dat ik dat niet zoveel aan vind. En iedereen mag toch lezen wat ze willen.

In ieder geval moet ik er maar snel weer een Candlelight bij pakken, ik loop sowieso hopeloos achter met het bijhouden van mijn series, dat waren de enige delen die ik nog kocht. Ik heb ook in tijden er geen meer gelezen, dus ik moet mij maar weer lekker scharen bij die 'wanhopige, oude huisvrouwen'.

Lang verhaal, maar ik ben nu eenmaal niet korter van stof :003:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Oude huisvrouwen?
BerichtGeplaatst: 19 feb 2014, 12:20 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Ach schat, ik ben ook zo'n oude huisvrouw :mrgreen:

(terwijl ik in werkelijkheid gevangen zit in een lichaam van bijna 54, maar met een geest van 18)

Niets van aantrekken.
Kortzichtige mensen zijn er in alle klassen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Oude huisvrouwen?
BerichtGeplaatst: 19 feb 2014, 12:41 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Ik stond laatst bij CL's te kijken (weet niet meer welke winkel), beetje te rommelen om te kijken welke schrijfsters er allemaal tussen zaten.
Kwamen er een paar dames voorbij en die keken naar me alsof ze wilden zeggen: O, jij bent er ZO eentje!
Ik gaf ze een big smile en een 'hallo' en pakte expres 1 van de CL's om de flap te lezen.

Nu ik weer op school werk zie ik ook wel eens zulke blikken, van docenten en admin-collega's. Ze vroegen laatst toen ik me 'verlezen' had (ipv verslapen :oops: ) wat ik dan aan het lezen was. Ik zei: engelse fantasy-serie. Toen keken ze al gelijk zo van: OMG, geen smaak!
Nou ja zeg... ik lees Engels, er zit romance in, er zitten lekkere mannen in en sterke vrouwen.... What's not to love? :mrgreen:

Zodra de pubers me zien lezen, merk je het gelijk. Het gegiechel is overduidelijk, haha. Dat vind ik dan wel weer wat vervelend. Pubers.... tsja.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Oude huisvrouwen?
BerichtGeplaatst: 19 feb 2014, 17:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Dat is gelukkig het voordeel van een e-reader, dan ziet niemand wat je leest :mrgreen: .


Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Oude huisvrouwen?
BerichtGeplaatst: 19 feb 2014, 21:06 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Ach, meid! Wij hebben tenminste plezier want wij lezen tenminste!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Oude huisvrouwen?
BerichtGeplaatst: 20 feb 2014, 07:48 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Andrea schreef:
Ik gaf ze een big smile en een 'hallo' en pakte expres 1 van de CL's om de flap te lezen.


Geweldig Andrea, dat zou ik dus ook doen :mrgreen:
Iedereen mag weten wat ik lees, daar heb ik helemaal geen moeite mee :wink:
Ze weten gewoon niet wat ze missen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Oude huisvrouwen?
BerichtGeplaatst: 20 feb 2014, 08:24 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Monica schreef:
Andrea schreef:
Ik gaf ze een big smile en een 'hallo' en pakte expres 1 van de CL's om de flap te lezen.


Geweldig Andrea, dat zou ik dus ook doen :mrgreen:
Iedereen mag weten wat ik lees, daar heb ik helemaal geen moeite mee :wink:
Ze weten gewoon niet wat ze missen


Precies!!
Zelfs mijn zoon ( toen ± 16/17 ) ging met mij samen CL's uitzoeken. Ik met mijn lijstje in de hand, en hij maar een voor een de boekjes opnoemen of ik ze al had. :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Oude huisvrouwen?
BerichtGeplaatst: 20 feb 2014, 08:40 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 aug 2011, 11:57
Berichten: 352
Woonplaats: ergens in belgenland
Weet je wat ik dan denk. Dat ze jaloers zijn. Moesten die boekjes niet verkopen dan zouden die schrijvers er al lang mee gestopt zijn. Of ze lezen ze ook maar willen dat niet aan de buitenwereld laten weten.

Dat is inderdaad het grote voordeel van een e-reader. Niemand die nog ziet wat voor soort boeken je leest. :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Oude huisvrouwen?
BerichtGeplaatst: 20 feb 2014, 11:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Toch geeft het me ergens ook wel een kick als mensen het WEL zien, wat voor boek/soort boeken ik lees.
Ik vind niet dat ik me ervoor hoef te schamen. En iedereen weet dat CL e.d. al enorm lang bestaat en nog steeds bestaat...zelfs heel erg is uitgebreid, en veranderd ook!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Oude huisvrouwen?
BerichtGeplaatst: 20 feb 2014, 13:24 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 sep 2011, 09:51
Berichten: 647
Woonplaats: Dedemsvaart
Ik kan me er niet druk om maken, ik koop ze toch wel, je leest wat je zelf wilt. :boek:
Maar idd een ereader blijft anoniem en een stukje lichter :wink:

Karin


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Oude huisvrouwen?
BerichtGeplaatst: 21 feb 2014, 08:53 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2014, 11:11
Berichten: 145
ik val ook onder de oude huisvrouwen en lees ook het liefst HR's.
met nog een extra voorkeur zoals wel bekend de indianen.
en ieder moet idd zelf weten wat ze willen lezen

Mensen oordelen te snel


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Oude huisvrouwen?
BerichtGeplaatst: 21 feb 2014, 14:24 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 aug 2011, 11:57
Berichten: 352
Woonplaats: ergens in belgenland
Mijn eerste Cl's en harlequin's kocht ik in 1996. Als je werkloos thuis zit moet je toch iets om handen hebben en het beviel mij zo goed dat ik ze nog steeds lees. Ben ondertussen wel wat selectiever geworden in de verhalen want in de begin jaren kocht ik ze gewoon allemaal. Kreeg wel altijd commentaar van mijn ouders dat ik daar mijn centen niet aan moest verspillen. Tja elke week in de discotheek of op cafe gaan in het weekend kost ook geld. Meer als dat die paar boekjes per maand kostten.

Van zodra het het haalbaar was heb ik een e-reader gekocht. Geen commentaar meer op mijn geldverspilling en ook geen ruimte gebrek meer en mijn handtas is heel wat lichter tegenwoordig. :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Oude huisvrouwen?
BerichtGeplaatst: 22 feb 2014, 18:52 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 13:44
Stemming:
Blij
Berichten: 1690
Woonplaats: Horst aan de Maas (N-Limburg)
Nationale vlag:
Netherlands
Ik schaam me ook niks dat ik die boekjes lees. De meesten weten helemaal niet wat voor een verhaal er in staat, het zijn vaak geen lezers....en fantasieloos!

Het kan ook erger hoor, mijn boyfriend ligt in bed: "Hoe blijf ik rijk" te lezen..... :verward:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling