Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 15:21

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 31 dec 2013, 22:50 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Mirjan schreef:
Sonja schreef:
Mirjan schreef:
Ik heb dat wel met films/tv en muziek, met boeken eigenlijk nooit, misschien nog niet het juiste boek gehad :wink: Alhoewel Haar naam was Sarah toch heel indrukwekkend was....
Meestal durf ik niet 'echt' te gaan zitten janken als we met z'n drietjes voor de tv zitten, maar dan lopen de tranen in mijn nek :mrgreen:
En dan die steen in je keel ppffff.....
Beter gewoon huilen, dan ben je het ook sneller kwijt hahaha.


Ik had het met een boek van Slaughter toen een bekende hoofdrolspeler dood ging.
Zo,n persoon is door al die boeken zo eigen geworden dat ik er zwaar de pest in had dat ze dat gedaan had. (slaughter dus) Maar ik heb het wel meer met boeken.

Met films wat vaker :wink:



Jaaaa, toen Jeffrey stierf!! Toen was ik ook echt geschokt/verdrietig :cry:



Ik ook en dat op de laatste blz zeg :mad:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 03 jan 2014, 14:32 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 aug 2011, 11:57
Berichten: 352
Woonplaats: ergens in belgenland
Ik hou het ook niet altijd droog bij films, series of bij een boek. Minder snel bij een boek dan bij een film maar af en toe pakt een verhaal je zo vast dat je niet anders kan dan met waterige ogen te zitten of een traantje moet wegpinken.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling