Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 16:41

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Even tussendoor
BerichtGeplaatst: 18 jul 2013, 19:55 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 20 jan 2013, 09:12
Berichten: 54
Nationale vlag:
Netherlands
Hallo meiden van Chasing Dreams,
Ik las net hier end daar wat in de thread van Andrea, dat ze weinig hier is om allerlei redenen, maar vooral ook omdat ze niet meer leest.
Ik heb hetzelfde probleem.
Ik wil wel over van alles praten en in alle discussies meedoen, maar het punt is dat ik ook niets meer lees, buiten mijn eigen boeken dan (revisie) en hier en daar eens een tijdschrift of klein artikeltje.
De laatste boeken die ik las, werden me aangeraden door een behulpzaam iemand van hier en die heb ik in recordtempo achter elkaar gelezen. Het bleek een soort research te zijn voor wat ik uiteindelijk zelf schrijven ging.
Nou ja, dit wilde ik eigenlijk even laten weten. Het is geen onwil dat ik er weinig ben, want ik lees wel veel mee hier... maar ik lees geen boeken meer.
Groetjes van Aletta :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even tussendoor
BerichtGeplaatst: 19 jul 2013, 13:51 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Gelukkig moeten we hier niets!
Toch leuk dat je steeds met regelmaat meeleest! En tips worden hier altijd wel gegeven, zoals je al gemerkt hebt. Op welke manier, en waar dan ook, zien we je met regelmaat voorbij komen :D !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even tussendoor
BerichtGeplaatst: 19 jul 2013, 14:40 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 16:43
Stemming:
Cool
Berichten: 2052
Woonplaats: Heiloo
Hoi Aletta,

Heel herkenbaar hoor! En zoals Hanny al aangeeft, is het geen verplichting om online te komen.

Zelf zit ik al jaren in een leesdip (2-3 boeken per jaar is wel de max) en daardoor ben ik ook weinig online. Zowaar begint het leesvirus weer op te spelen (ben bezig in de Glass House serie van Rachel Caine, niet al te ingewikkelde materie) en daardoor ook de zin om op het forum te komen.

Was er maar een instructieboek, Leesdip voor Dummies of zo, waardoor we plotsklaps uit de leesdip (en dus ook weer op het forum :cool: ) zouden komen! Tot die tijd gewoon afwachten. Het komt vanzelf wel weer :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even tussendoor
BerichtGeplaatst: 21 jul 2013, 16:29 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi Aletta,

leuk dat je even van je laat horen en wie weet lukt het over een tijdje wel weer om meer te lezen en blijf gewoon het forum bezoeken en eventueel lekker mee kletsen

groetjes Maaike


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even tussendoor
BerichtGeplaatst: 21 jul 2013, 22:23 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Lalea schreef:
Hoi Aletta,

leuk dat je even van je laat horen en wie weet lukt het over een tijdje wel weer om meer te lezen en blijf gewoon het forum bezoeken en eventueel lekker mee kletsen

groetjes Maaike



Precies, er wordt over van alles en nog wat gekletst,

Gewoon gezellig toch :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even tussendoor
BerichtGeplaatst: 23 jul 2013, 13:11 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Sonja schreef:
Lalea schreef:
Hoi Aletta,

leuk dat je even van je laat horen en wie weet lukt het over een tijdje wel weer om meer te lezen en blijf gewoon het forum bezoeken en eventueel lekker mee kletsen

groetjes Maaike



Precies, er wordt over van alles en nog wat gekletst,

Gewoon gezellig toch :wink:


Gewoon langs wippen als je wél een keer zin én tijd over hebt :cheer:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even tussendoor
BerichtGeplaatst: 26 jul 2013, 08:08 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 20 jan 2013, 09:12
Berichten: 54
Nationale vlag:
Netherlands
Bedankt meiden :D Ik blijf natuurlijk langskomen en meelezen.
Groetjes van Aletta


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even tussendoor
BerichtGeplaatst: 26 jul 2013, 13:08 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
:382:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 37 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling