Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 apr 2024, 09:37

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 22 mei 2013, 20:31 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 27 maart 2005, 12:57
Berichten: 67
Woonplaats: Arnhem
Hoi allemaal,

In september ga ik trouwen en daar kijk ik heel erg naar uit. ;-) Nu ben ik natuurlijk binnen een bepaald budget bezig en toe mijn enorme verbijstering zijn de prijzen voor boeketten en corsages fors hoog! Ik probeer eigenlijk via hobbyisten en creatievelingen iets te laten maken; vind ik én leuker en het si toch vaak ietsje goedkoper.... maar ik ben eigenlijk op zoek naar wat tips; ik heb bijvoorbeeld drie bruidsmeisjes (3, 4 en 5 jaar oud) en drie bruidsjongetjes (4,5 en 6 jaar oud). Ik denkd at de meisjes het wel leuk vinden om ook een bleometje vast te houden; de jongens geven daar niet zo om.

Weet iemand nog in Arnhem en omgeving iemand die zoiets kan maken? of zijn er dingen waar ik op moet letten?

Bedankt voor het meedenken!!

liefs
Kitty


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 22 mei 2013, 21:55 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 apr 2006, 22:47
Berichten: 3965
Woonplaats: Utrecht
Je kan de jongens bellen laten blazen en de meisjes bloemblaadjes laten strooien. Je zou ook eventueel bloemen van papier kunnen laten maken: kun je ook goed bewaren. Kan ook langer van tevoren worden gemaakt. Ik zie ook leuke boeketten met bv. vlinders zie oa http://fromfraai.nl/tag/bruidsboeket/

Ik ken niemand in omgeving Arnhem die je kan helpen met de bloemen en heb ook geen tips (ben geen bloemenmens) maar let wel op dat je geen bloemen laat gebruiken met stampers die snel afgeven. Sommige kleuren krijg je slecht uit kleding en dat zou jammer zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 27 mei 2013, 19:47 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi, allereerst gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk, ik weet nog goed hoe heerlijk het was om alles voor te bereiden (ben zelf inmiddels 2 jaar getrouwd)
maar als oud bloemist wilde ik toch even reageren op de prijs waar je het over hebt (ja sorry kan het toch niet laten)
Ik snap heel goed dat voor de mensen die verder niets met de bloemisterij te maken hebben het schrikbarende prijzen kunnen zijn maar dan wil ik toch even aangeven dat er ook heel veel werk gaat zitten in een gemiddeld bruidsboeket en vandaar dat je dus op hogere prijzen uit kunt komen

Maar zoals je zelf al aan geeft, daar kun je ook heel creatief mee om gaan hoor! Het is sowieso al afhankelijk van de stijl waar je voor gaat maar het kan bijvoorbeeld ook al heel mooi zijn om met een paar bloemen die dan op een mooie manier gebonden worden te trouwen

Maar er zullen vast mensen te vinden zijn die je via de alternatieve weg om het zo maar even te noemen verder kunnen helpen, misschien eens een oproep op een forum plaatsen oid
In ieder geval heel veel plezier en ik hoop dat ik je een beetje meer duidelijkheid heb kunnen geven waarom de prijzen van bruidswerk hoog liggen

groetjes Maaike


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 34 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling