Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 apr 2024, 10:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: songfestival
BerichtGeplaatst: 14 mei 2013, 10:03 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Wat vinden jullie eigenlijk van het eurosongfestival? Kijken jullie ernaar of vind je het maar niks? Hoop echt dat Anouk vanavond doorgaat, word wel weer een keer tijd dat nederland in de finale mag meedoen. Is het een mooi en goed nummer van Anouk? Heb het nog steeds niet gehoord.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: songfestival
BerichtGeplaatst: 14 mei 2013, 11:28 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Ik vind haar nummer geweldig!

Ik kijk eigenlijk nooit meer sinds de manier van stemmen is veranderd en er soms wel erg belachelijke 'voodrachten' plaatsvinden die niets met zingen te maken hebben.

Maar natuurlijk, het zou leuk zijn als we weer eens hoog eindigden...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: songfestival
BerichtGeplaatst: 14 mei 2013, 12:12 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 14:46
Stemming:
Blij
Berichten: 1942
Woonplaats: Vlakbij Den Haag
Nationale vlag:
Netherlands
Het nummer is hartstikke goed. Maar volgens mij maakt ze totaal geen kans.

Het songfestival gaat allang niet meer om goede muziek maar om opvallen. Bovendien houden de oost-europese landen elkaar gewoon lekker bezig en hangt de rest er maar een beetje bij.

Jeanette


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: songfestival
BerichtGeplaatst: 14 mei 2013, 12:45 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Het is inderdaad allemaal vriendjespolitiek, als je soms ook ziet wat doorgaat naar de finale. Terwijl de hele goede acts afvallen. Het is ook jammer dat iedereen ineens engels mag zingen. Ik vond het veel mooier dat de landen in hun eigen taal zongen.Maar we zullen zien vanavond al weet ik nog niet of ik kijk.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: songfestival
BerichtGeplaatst: 14 mei 2013, 18:29 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
vroeger wel, met het hele gezin op de bank en fris en chips erbij en dan oh zo spannend welke punten we gingen krijgen maar nu vind ik het eerlijk gezegd één grote poppenkast en snap daarom ook niet zo goed waarom we nog meedoen aangezien het een totaal andere strekking heeft gekregen, maar goed, dat is mijn mening.... :roll: voor iedereen die er nog heerlijk van geniet....veel plezier met kijken :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: songfestival
BerichtGeplaatst: 14 mei 2013, 21:45 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Jeanette schreef:
Het nummer is hartstikke goed. Maar volgens mij maakt ze totaal geen kans.

Het songfestival gaat allang niet meer om goede muziek maar om opvallen. Bovendien houden de oost-europese landen elkaar gewoon lekker bezig en hangt de rest er maar een beetje bij.

Jeanette



Ze gaat vanavond door hoor zeker weten :wink:

Voor het eerst sinds tijden volg ik het weer, allemaal door Anouk, dus met een beetje mazzel komt ze in de finale :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: songfestival
BerichtGeplaatst: 14 mei 2013, 21:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
:001: :001: :001: :001: :001: :001: :001: :001: :001: :001:

Ze is door :D :D :D :D :D :D :D

Kijk winnen doet ze waarschijnlijk niet, concurentie genoeg, maar we staan weer even op de kaart.

Ik ga tot nu toe op Denemarken of Anouk


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: songfestival
BerichtGeplaatst: 15 mei 2013, 07:03 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Anouk is door en ze heeft het heel goed gedaan. ik het het gisteravond gekeken,alleen de eerste 4 landen gemist. Wat was de uitslag ontzettend spannend, Anouk zat in de allerlaatste envelop. Vond het alleen jammer dat Cyprus niet bij de 10 landen zat, had har liever gezien dan Litouwen of Belarus. Anouk krijgt het inderdaad moeilijk zaterdag. Ik heb gisteren een paar hele goede nummers gehoord o.a. rusland en Ierland. Ook Denemarken deed het goed maar zelf denk ik dat Rusland hoog gaat eindigen. We zullen maar even moeten wachten tot zaterdag.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: songfestival
BerichtGeplaatst: 15 mei 2013, 09:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 18 nov 2004, 03:13
Berichten: 417
Nationale vlag:
Belgium
België is ook door. Al vond ik dat hij een beetje onzeker op het podium stond.
Anouk was idd prachtig om te horen.

Dus nu gewoon duimen zaterdag hé.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: songfestival
BerichtGeplaatst: 15 mei 2013, 11:53 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Lalea schreef:
vroeger wel, met het hele gezin op de bank en fris en chips erbij en dan oh zo spannend welke punten we gingen krijgen maar nu vind ik het eerlijk gezegd één grote poppenkast en snap daarom ook niet zo goed waarom we nog meedoen aangezien het een totaal andere strekking heeft gekregen, maar goed, dat is mijn mening.... :roll: voor iedereen die er nog heerlijk van geniet....veel plezier met kijken :382:


Zo voelde het voor mij ook!! Toevallig heb ik gisteren wel gekeken, en ik vind het ook super dat ze door is :382:
Ik vind het meer een bevrijdingslied, het doet me denken aan Vera Lynn. Maar niet echt voor een Songfestival, ben nu toch benieuwd zaterdag.
Ik heb weel verschillende kanshebbers gehoord.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: songfestival
BerichtGeplaatst: 16 mei 2013, 15:07 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Dit is voor mij pure jeugdsentiment. Vroeger keken we het altijd samen en nu is het nog steeds gezellig babbelen met mijn zus over de liedjes.
Heb dinsdagavond alleen gekeken maar met mijn twittervrienden een hele leuke avond gehad.
Ik ben er ook bloedje fanatiek mee, ik vind het gewoon heerlijk.

De opmerking: 'het is allemaal vriendjespolitiek' vind ik niet meer zo correct. De laatste 2/3 jaar is gebleken dat de invloed van de vakjury wel degelijk effect heeft. Daarom hebben we Zweden als winnaar, en daarvoor Duitsland. En als we dan toch gaan 'mekkeren' over vriendjespolitiek. Wij geven Turkije, indien ze meedoen, ook altijd trouw 10/12 punten en van België krijgen we ook genoeg puntjes. Maar daar hoor je nooit iemand over. Het gaat ook een beetje om nationalistische gevoelens want 'wij zijn door'.

Dat Anouk doorging was geen verrassing maar wel ontzettend leuk. En dan goed de spanning opbouwen door haar als laatste door te laten gaan. Dit is echt amusement ten top. Ik heb heel veel buitenlanders gehoord die Nederland dit jaar ook erg goed vinden en op haar stemmen. Op welke plek ze eindigt kan nog alle kanten op. Of nog steeds een beetje onderaan of in de middenmoot. Het is uiteraard een act maar helemaal gek doen is ook geen succesformule.

Nu, ik draaf door dus ik hou mijn mond verder. :003:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: songfestival
BerichtGeplaatst: 18 mei 2013, 19:15 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 13:44
Stemming:
Blij
Berichten: 1690
Woonplaats: Horst aan de Maas (N-Limburg)
Nationale vlag:
Netherlands
Ik ga vanavond ook eindelijk weer eens kijken. Vroeger inderdaad de hele familie voor de buis en lekker chips en fris er bij.
Maar als Nederland niet in de finale zit, vind ik er ook niks aan.

Ze heeft een prachtig liedje en of het nu wel of niet iets is voor het songfestival.....boeien :redbanana: !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: songfestival
BerichtGeplaatst: 19 mei 2013, 07:21 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Heb gisteravond gekeken van begin tot einde. Voor wie het nog niet weet, Anouk is 9e geworden :cheer: :cheer: . Een uitstekend resultaat vind ik zelf want er waren een antal goede nummers bij. Zoals verwacht heeft Denemarken gewonnen met een hoog aantal punten. ook de nummers 2 en 3 waren heel goed net zoals Rusland.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: songfestival
BerichtGeplaatst: 19 mei 2013, 07:49 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Anouk mag inderdaad héél trots zijn op het behaalde resultaat! Voor mij was Denemarken niet de winnaar, maar ach, smaken verschillen nou eenmaal.
Voor het eerst sinds jaren heb ik weer de hele avond zitten kijken :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: songfestival
BerichtGeplaatst: 19 mei 2013, 16:27 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Kijk er niet naar, maar Anouk heeft het wel goed gedaan en het is een mooi liedje.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 51 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling