Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 apr 2024, 10:33

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: songfestival
BerichtGeplaatst: 21 mei 2013, 10:41 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 aug 2011, 11:57
Berichten: 352
Woonplaats: ergens in belgenland
Moet eerlijk bekennen dat de kwaliteit over het algemeen van de liedjes hoog lag. Veel hoger dan vorige edities. Toen zaten er echt nog hier en daar draken van liedjes bij.

Anouk deed het super en ik duimde dat ze naar de finale mocht al had ik toch flink mijn twijfels. Had trouwens ook totaal niet verwacht dat de belg ging door mogen. Ook hij had het goed gebracht en op zaterdag klonk het zelfs nog beter. Beide landen hebben dus beter gescoord dan verwacht. Vind Anouk haar liedje trouwens heel erg mooi. Totaal geen nummer wat ik met haar zou associëren maar toch zo mooi ingetogen gebracht en zonder veel poespas. Daardoor viel ze in mijn ogen ook op.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: songfestival
BerichtGeplaatst: 23 mei 2013, 00:20 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 16 jan 2005, 20:29
Stemming:
Cool
Berichten: 2339
Woonplaats: Bussum
Nationale vlag:
Netherlands
Ik vond de draken van liedjes altijd geweldig! Dat en het vals zingen.
Maar door die voorrondes worden deze er grotendeels gefilterd en dat vind ik dus jammer.

Niets leuker, dan met een stel vrienden vol leedvermaak naar valszingende mensen te kijken in de meest belachelijke outfits. Dat is dus een stuk minder dan vroeger.

Mijn stem ging natuurlijk dan ook naar Roemenie, echt hilarisch! Daarna Griekenland, ook helemaal top.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: songfestival
BerichtGeplaatst: 23 mei 2013, 23:07 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Maaike schreef:
Ik vond de draken van liedjes altijd geweldig! Dat en het vals zingen.
Maar door die voorrondes worden deze er grotendeels gefilterd en dat vind ik dus jammer.

Niets leuker, dan met een stel vrienden vol leedvermaak naar valszingende mensen te kijken in de meest belachelijke outfits. Dat is dus een stuk minder dan vroeger.

Mijn stem ging natuurlijk dan ook naar Roemenie, echt hilarisch! Daarna Griekenland, ook helemaal top.



Ik vond griekenland ook goed met zijn alcohol is free en Roemenie dat hoge vond ik wel wat hebben :382: .

De Grieken zijn ook best hoog geeindigd


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling