Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 20:27

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 11 mei 2013, 20:27 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 18 nov 2004, 03:13
Berichten: 417
Nationale vlag:
Belgium
Hebben jullie ook wel eens van die weken dat je dagen/ agenda uitpuilt van allerlei activiteiten en 'things to do'.
Een mens krijgt dan het gevoelt zichzelf voorbij te lopen :?

Het is hier nu al enkele weken zo druk en telkens zeg ik 'volgende week wat rustiger', ... maar tegen het zover is staat mijn agenda weer propvol ...
En 's avond, wanneer ik mijn bed in kruip, ben ik zo moe dat ik gewoon niet meer aan lezen toekom.

Denk dus dat ik dringend eens een strenger time-and task-management moet gaan toepassen :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 12 mei 2013, 10:12 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Bij mijn fysio ligt een grote agenda. Daar zie ik regelmatig een groot kruis door een dag staan. Een 'oplaaddag' noemt hij dat. Een papieren agenda is ouderwets, maar het is wel duidelijk zichtbaar dat die dag voor hem is.

Een tijdje geleden schreef ik op FB: Sinds ik niet meer werk, kom ik tijd te kort. Daar heb ik nu een stokje voor gestoken. Ik durf NEE te zeggen. Soms tegen anderen, soms tegen mezelf. Doe het gewoon; je bent er zelf bij :D !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 12 mei 2013, 12:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Héél herkenbaar!! Ik kan toch eigenlijk best wel af en toe "nee" zeggen bij bepaalde dingen. Maar ook al héb je wel tijd voor een boek, dan staat soms je hoofd er niet naar. :roll:
Ik zorg echt wel dat de agenda nooit elke dag vol staat, maar zelfs dan nog komen er onverwacht dingen op je pad die weer aandacht en tijd vergen.
Succes met je time-and task-management :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 12 mei 2013, 13:49 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 18 nov 2004, 03:13
Berichten: 417
Nationale vlag:
Belgium
Ja, die oplaaddagen had ik tot kort geleden ook in mijn agenda, maar de laatste weken lijken die gewoon te zijn verdwenen.

Soms denk ik ook dat het komt door dat zalige lenteweer. Dat geeft me zo de kriebels overal aan te willen beginnen.
Maar lenteweer of niet ... dan duurt een dag duurt ook maar 24 uur :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 mei 2013, 11:02 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
heel herkenbaar en ik denk dat zelfs wanneer de dagen meer uren zouden bevatten dat het dan nog te kort zou zijn, maar ook ik probeer zeker tijd vrij te houden voor mijzelf en/of onverwachtse dingen
maar ik lees toch zeker iedere dag en juist voor het slapen gaan omdat ik dan juist nog even lekker kan ontspannen, misschien toch even iedere dag lezen, ook als je moe bent?

Succes er in ieder geval mee en dank goed aan jezelf


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 21 mei 2013, 10:47 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 aug 2011, 11:57
Berichten: 352
Woonplaats: ergens in belgenland
Hanny schreef:
Bij mijn fysio ligt een grote agenda. Daar zie ik regelmatig een groot kruis door een dag staan. Een 'oplaaddag' noemt hij dat. Een papieren agenda is ouderwets, maar het is wel duidelijk zichtbaar dat die dag voor hem is.

Een tijdje geleden schreef ik op FB: Sinds ik niet meer werk, kom ik tijd te kort. Daar heb ik nu een stokje voor gestoken. Ik durf NEE te zeggen. Soms tegen anderen, soms tegen mezelf. Doe het gewoon; je bent er zelf bij :D !

Jij bent dan wel niet echt gepensioneerd maar je lijdt wel hun leven. Sommigen hebben echt geen tijd haast vrij omdat hun agenda's bomvol staan. :mrgreen: Of in mijn vaders geval niet met activiteiten buiten de deur maar gewoon met zijn hobby bezig zijn en de uitgestelde klussen toen hij nog werkte. Hij heeft trouwens een nieuw projectje. Mijn slaapkamer renoveren. Die wordt letterlijk gestript van de muren tot de vloer. :003:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 36 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling