Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 14:33

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Het doet me wel wat...
BerichtGeplaatst: 30 apr 2013, 14:23 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
...dat we een koning hebben :) !
Gefeliciteerd dus, degene die dit wel wat vindt hebben.

Ik ben nu helemaal in de stemming om een HR op te zoeken met koninklijke franje!

:fun: Lang leve de koning! :ballon:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 30 apr 2013, 20:34 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Hanny schreef:
...dat we een koning hebben :) !
Gefeliciteerd dus, degene die dit wel wat vindt hebben.

Ik ben nu helemaal in de stemming om een HR op te zoeken met koninklijke franje!

:fun: Lang leve de koning! :ballon:



Zeker :382:

Ik ben dit al zo,n beetje de hele dag aan het volgen op de tv, hij en zijn gezin doen het nu al geweldig :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 mei 2013, 08:09 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Ik heb pas gisterenavond de samenvatting kunnen kijken, maar idd, wat een prachtige familie.
Kreeg zelfs waterige ogen toen Beatrix op het balkon haar zoon voorstelde aan Nederland en hij antwoordde met "lieve moeder"....
Wat is ze een sterke vrouw.
En Willem en Maxima: heerlijke mensen!

Een dag om nooit te vergeten! :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 mei 2013, 08:14 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
hahahaha,...ja het is geweldig!!!!!!!!

Ik vind het heel wat hoor, voor hem en haar,....en voor mij, dat ik het goed en bewust mee mocht maken!( niet te oud ofzo,...!whaaaaaaaaa)
De jongens zijn nog te klein, en bij Beatrix was ik eigenlijk ook nog te jong!

We hebben hun huwelijk en de kids en inhuldiging allemaal mogen meemaken! Geweldig toch!!!!!!!!!

Ik moet vaak denken aan me ouders en aan me schoonouders,......toch bvijzonder ook bvoor hun,....

Jammer dat het feestje alweer voorbij is, maar ik hoop Amalia toch ook nog mee te maken!!!!!!!!!

Fantastisch ons koningshuis!!!!!!!!!!!!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 mei 2013, 14:57 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Ben zelf meer republikeins dan monarchistisch maar dit vond ik toch ook wel een hele mooie dag.
Ondertekenen, de koningsmantel, het 'hoera,hoera,hoera'. Ik ben wel dol op tradities.

En Beatrix, ja, toch een fantastische vrouw. Het lijkt me lastig om in zulke voetsporen te moeten treden en ik ben dan ook heel benieuwd hoe Willem-Alexander dit, met zijn leuke gezin, gaat aanpakken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 mei 2013, 17:38 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb ook zitten genieten gisteren, veel voor de buis gezeten. Uiteraard ook om te kwijlen bij al die prachtige jurken!!
En vooral Maxima :harts: Wat was ze mooi!
Ben ook blij dat alles zonder echte problemen is verlopen, dat zou zo'n bijzondere dag meteen verpesten.
Het moet voor hen ook dubbel zijn geweest, zo zonder Friso...
Maar ik geloof zeker dat we er een prachtig Koningspaar aan zullen hebben :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 mei 2013, 19:36 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Ik ben 's ochtends wel eerst naar de kleedjesmarkt geweest met mijn moeder, dat is onze traditie en dan ook altijd al heel vroeg en lekker snuffelen of je nog wat leuks tegen komt maar daarna dus heerlijk op de bank voor de buis en genieten


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 mei 2013, 21:18 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Samen met mijn moeder de hele dag voor de buis gezeten.
Heerlijk ,wat hebben wij genoten !!!!!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 03 mei 2013, 20:15 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 13:44
Stemming:
Blij
Berichten: 1690
Woonplaats: Horst aan de Maas (N-Limburg)
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb ook gekeken, vanuit Zeeland! Stephan en de jongens zwemmen en ik lekker met mijn haakwerk op de bank in ons vakantiehuisje naar Ned. 1 kijken!

Heel bijzonder al die tradities!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 04 mei 2013, 08:01 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Ben net terug van Terschelling .... en ik heb er niks van gezien :wink:
Het doet me niet zoveel, maar het is leuk om een keer een koning te hebben.
En Beatrix heeft het geweldig gedaan
Ben wel benieuwd of W-A het ook zo goed gaat doen. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 05 mei 2013, 09:19 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 sep 2011, 09:51
Berichten: 647
Woonplaats: Dedemsvaart
zelfs in de UK was het op het nieuws, de mensen van ons vakantie park hadden zich oranje gekleed en de tv stond de gehele dag op ned 1.
maar het commentaar van de BBC was flauwtjes zoals ze kunnen zijn omdat hun land er meer van maakt met feesten en tradities.
maar alsnog genoten, had mijn oranje jurk wel mee en in gelopen!!, wordt je daar nog raar aangekeken ook, achja het zijn stijve britten

ik ga het eea terug kijken van de week, eerst nog ff genieten van het zonnetje

Karin


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling