Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 19:20

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Even weg geweest
BerichtGeplaatst: 25 maart 2013, 21:44 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
We zijn dit weekend even weg geweest, naar Heerlen vanwege het 12 en een half jaar getrouwd zijn :D

Niet opzienbarend natuurlijk, maar we hebben overnacht in een kasteel in Heerlen :yeah:
Zeer luxe en ontzettend relaxed.
Riante slaapkamer van 7 bij 8 meter, met een geweldig hemelbed. Zou ik best aan kunnen wennen.
Met op de hoek van de kamer een torentje met een zitje erin.
Verder nog een super-de-luxe badkamer met een bad op pootjes. Die uiteraard uitgetest is. :wink:
Later op de avond nog heerlijk gegeten in Heerlen.

Natuurlijk moest ik daar foto's van maken, en heb ik er een paar op mijn facbook pagina gezet. Voor de liefhebbers :wink:
http://www.facebook.com/monica.bruijn

Of deze:
https://www.dropbox.com/sh/fosm83t9sevo ... %20Terworm

Voor een nog beter beeld, moet je ze even groter klikken


Laatst bijgewerkt door Monica op 26 maart 2013, 11:39, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even weg geweest
BerichtGeplaatst: 26 maart 2013, 08:08 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb de prachtige locatie al bekeken op Facebook Monica :harts:
Nog van Harte Gefeliciteerd met jullie 12,5 jarige trouwdag, leuk om er zo even tussenuit te zijn.
En weer op naar de volgende 12,5 jaar !!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even weg geweest
BerichtGeplaatst: 26 maart 2013, 08:21 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Dank je wel Mirjan.

Het enige wat tegen viel was het weer.
We hebben al besloten dat we gewoon nog een keer gaan als alles groen is en lekker zonnig. Volgens mij is het dan helemaal spectaculair. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even weg geweest
BerichtGeplaatst: 26 maart 2013, 09:16 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
He tuthola... :mrgreen:

Kasteel Terworm: Daar heeft Linda gewerkt en is 15!!! minuten van mijn huis vandaan..., grrrr.
Als ik dat had geweten, was ik gewoon naar jou toegekomen om een uur bij te kletsen.
Hadden we je man ff ergens geparkeerd :003:

Oh....en natuurlijk van harte met je 12,5 jaar huwelijk. :382:
Zoals Mir zegt, op naar de 25!

Chris..., die woont in Beek, op steenworpafstand van kasteel Terworm.... :neutral:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even weg geweest
BerichtGeplaatst: 26 maart 2013, 09:20 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 sep 2011, 08:49
Stemming:
Blij
Berichten: 562
Woonplaats: vlak bij Tilburg
Nationale vlag:
Netherlands
Monica (en man natuurlijk) Van Harte Gefeliciteerd met jullie 121/2 jarig huwelijk :flower:

Romantisch zo in een kasteel :liefde:

En euhhhh(nee, ik ben niet blond)maar ik zie je foto's op facebook niet :vraagteken: (of moet ik dan vriend van je zijn?) :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even weg geweest
BerichtGeplaatst: 26 maart 2013, 10:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
He tuthola... :mrgreen:

Kasteel Terworm: Daar heeft Linda gewerkt en is 15!!! minuten van mijn huis vandaan..., grrrr.
Als ik dat had geweten, was ik gewoon naar jou toegekomen om een uur bij te kletsen.
Hadden we je man ff ergens geparkeerd :003:

Oh....en natuurlijk van harte met je 12,5 jaar huwelijk. :382:
Zoals Mir zegt, op naar de 25!

Chris..., die woont in Beek, op steenworpafstand van kasteel Terworm.... :neutral:


Eh Chris, dat weet ik :D en ik heb nog even naar je gezwaaid. :zwaai:
Hoop dat ik je in elk geval met de meeting zie.

Oh ja, lijkt me trouwens een geweldige locatie om te werken.


Laatst bijgewerkt door Monica op 26 maart 2013, 10:22, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even weg geweest
BerichtGeplaatst: 26 maart 2013, 10:11 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
rian schreef:
En euhhhh(nee, ik ben niet blond)maar ik zie je foto's op facebook niet :vraagteken: (of moet ik dan vriend van je zijn?) :mrgreen:


Oh sorry, hier moet je inderdaad vriend voor zijn. Maar via deze link kun je ze ook zien.

https://www.dropbox.com/sh/fosm83t9sevo ... %20Terworm


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even weg geweest
BerichtGeplaatst: 26 maart 2013, 10:40 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Gefeliciteerd met jullie 12,5 jarig huwelijk.En de omgeving daar is prachtig, ik denk ook dat het in de zomer als alles groen is nog mooier is. Wat een apart badkuip trouwens, heb nog nooit zo,n model gezien. Was hij groot genoeg voor twee :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even weg geweest
BerichtGeplaatst: 26 maart 2013, 10:48 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 sep 2011, 08:49
Stemming:
Blij
Berichten: 562
Woonplaats: vlak bij Tilburg
Nationale vlag:
Netherlands
Monica, het ziet er echt heel mooi en romantisch uit :hartjesogen: Ik denk dat als je daar rond loopt dat je, je wel als een echt kasteelheer en jonkvrouwe voelt :mrgreen:

Zo maar even ter zijde, maar kon je daar ook eten? Of alleen slapen met ontbijt? Lijkt mij nl. ook heel leuk om dit een keertje met mijn mannetje te gaan doen :mrgreen: En dan ook te gaan fietsen daar in de omgeving :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even weg geweest
BerichtGeplaatst: 26 maart 2013, 11:00 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
monique1970 schreef:
Gefeliciteerd met jullie 12,5 jarig huwelijk.En de omgeving daar is prachtig, ik denk ook dat het in de zomer als alles groen is nog mooier is. Wat een apart badkuip trouwens, heb nog nooit zo,n model gezien. Was hij groot genoeg voor twee :mrgreen:


Ja, dat kon, maar dan is het meer een zitbad :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even weg geweest
BerichtGeplaatst: 26 maart 2013, 11:12 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
rian schreef:
Monica, het ziet er echt heel mooi en romantisch uit :hartjesogen: Ik denk dat als je daar rond loopt dat je, je wel als een echt kasteelheer en jonkvrouwe voelt :mrgreen:

Zo maar even ter zijde, maar kon je daar ook eten? Of alleen slapen met ontbijt? Lijkt mij nl. ook heel leuk om dit een keertje met mijn mannetje te gaan doen :mrgreen: En dan ook te gaan fietsen daar in de omgeving :D


Je kan wat kleine hapjes krijgen in de wat volgens mij wijnkelder is geweest. Daar staan allemaal leuke zitjes en hebben we s'avonds ook lekker zitten borrelen.
Het ontbijt en diner zijn nogal prijzig, en de menukaart vond ik niet zo heel uitgebreid.
Daarom zijn we in Heerlen zelf gaan eten en dat was ontzettend goed.
Via deze link kun je nog meer foto's bekijken [als het wat groener is]

http://www.hotels.nl/nl/heerlen/hotelkasteelterworm/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even weg geweest
BerichtGeplaatst: 26 maart 2013, 12:09 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Citaat:
Eh Chris, dat weet ik en ik heb nog even naar je gezwaaid.


Heb ik het dus toch goed gezien, dacht al...er zwaait iemand op me... :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even weg geweest
BerichtGeplaatst: 26 maart 2013, 12:28 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Van harte gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!!!!!Iets om nooit meer te vergeten,...
bij ons evenzo, gewoon in nederland, Limburg ook, maar om nooit meer te vergeten!al zit ik op een halfjaar verschil al op het dubbele! :shock: :wink:

Mss wat voor ons dus,.... :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even weg geweest
BerichtGeplaatst: 26 maart 2013, 13:46 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 sep 2011, 08:49
Stemming:
Blij
Berichten: 562
Woonplaats: vlak bij Tilburg
Nationale vlag:
Netherlands
Heel erg mooi, zo met al dat groen. En Bedankt voor de tip over het eten, monica :382:

Wij zijn over 2 maanden 28 jaar getrouwd, nou dat is volgens mij wel een goede rede, om hier naar toe te gaan!! Dat zou geweldig zijn :kado:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even weg geweest
BerichtGeplaatst: 26 maart 2013, 14:26 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
rian schreef:
Wij zijn over 2 maanden 28 jaar getrouwd, nou dat is volgens mij wel een goede rede, om hier naar toe te gaan!! Dat zou geweldig zijn :kado:


Ik denk dat het er over 2 maanden prachtig uit ziet. Maar afhankelijk van welke kamer je wilt, mag je misschien wel zo langzamerhand gaan reserveren. Dat hebben wij ook via de website gedaan. http://www.terworm.nl/nl/
En annuleren kan tot 24 uur voor check-in.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 43 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling