Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 21:50

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 18 jan 2013, 14:41 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Een paar weken achter elkaar heb ik gebruikgemaakt van mij e-reader. Gisteren begon ik aan de CL. Het is dan ineens zo vreemd in je handen:

Knopje zoeken of vegen om een bladzijde om te slaan. Dubbelklikken om een woord te vertalen. Letters willen vergroten...

Het duurde wel eventjes voordat ik die rare fratsen niet meer uithaalde, maar het gebeurt me elke keer weerals ik zo'n lange tijd met mijn e-reader ben bezig geweest.

Hebben jullie dat nou ook? Of loopt mijn motoriek achter in dit geval :cool: ?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 18 jan 2013, 15:09 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Nou Han, ik zit nu de "I Like" knop te zoeken....dat zegt toch genoeg nietwaar :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 18 jan 2013, 19:23 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Ik vind dat afwisselen wel leuk! Met ebooks lees ik er zo 3 door elkaar, je hebt alles bij de hand,...........een boek voelt wel weer heel leuk en gezellig! en! je ziet de cover nog eens :roll: ,....

Voor allebei is wat te zeggen,.... :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 18 jan 2013, 20:24 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 jun 2005, 10:33
Berichten: 2531
Woonplaats: Venray
Nationale vlag:
Netherlands
Hanny schreef:
Knopje zoeken of vegen om een bladzijde om te slaan. Dubbelklikken om een woord te vertalen. Letters willen vergroten...

Ik zie het al helemaal voor me hoe je dit bij een CL zit te doen... :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 18 jan 2013, 21:10 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb alleen last dat een boek ineens zo zwaar is en dat je niet meer lekker liggend kan lezen :wink:

Maar een boek heeft toch wel iets :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 18 jan 2013, 21:50 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Miriam schreef:
Hanny schreef:
... Letters willen vergroten...

Ik zie het al helemaal voor me hoe je dit bij een CL zit te doen... :mrgreen:

Bril opzetten ? :wink:


Eigenlijk lees ik nog alleen maar op m'n ereader. In het begin wilde ik bij een spannend boek nog wel eens proberen om een bladzijde om te slaan aan de rand van de ereader, maar dat gebeurt nu niet meer.


Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 jan 2013, 09:52 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 14:46
Stemming:
Blij
Berichten: 1942
Woonplaats: Vlakbij Den Haag
Nationale vlag:
Netherlands
Heel vreemd om een echt boek te lezen. Het valt steeds dicht als je het loslaat. En wat Christy zegt ook. Ik zit hier ook steeds te zoeken naar de Like knop.

Jeanette


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 jan 2013, 11:56 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Miriam schreef:
Hanny schreef:
Knopje zoeken of vegen om een bladzijde om te slaan. Dubbelklikken om een woord te vertalen. Letters willen vergroten...

Ik zie het al helemaal voor me hoe je dit bij een CL zit te doen... :mrgreen:


:mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 jan 2013, 11:57 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
maar eerlijk gezegd heb ik sinds ik mijn tablet heb nog geen boek aangeraakt, wordt ook wel veroorzaakt dat ik nu op mijn tablet heel veel boeken heb staan waarmee ik series af kan ronden en ik verwacht dat als ik daar door ben eerst weer eens in mijn echte boeken duik, starten met nieuwe series :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 jan 2013, 20:07 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 aug 2012, 17:49
Berichten: 131
Nationale vlag:
Netherlands
Je went heel snel aan bepaalde handelingen..zoals een touch screen, weet nog dat een collega mijn hulp vroeg met haar telefoon..een Nokia met zo'n toetsenbordje eronder..geen touch screen...maar ik zat al snel met mijn vingers over het scherm te vegen..voordat ik doorhad dat dat niet ging helpen omdat het ding geen touch screen had. LOL

Ik moet zeggen ik heb nog een halve boekenkast met pockets staan, waaronder een lading Nora Roberts..maar ik prefereer toch mijn Kobo Glo boven papieren boeken, vooral als ik in bed wil lezen, met mijn papieren boek dan net even te weinig licht om comfortabel te lezen, met mijn Kobo Glo heb ik altijd licht genoeg. plus wat ook al gezegd is het vasthouden, je boek valt altijd dicht als je het even loslaat, je moet het met twee handen vasthouden.

Ik probeer nu gewoon het lezen op mijn e-reader en het lezen van papieren boeken af te wisselen..ik lees een boek op mijn Kobo, als ik dat uit heb, lees ik eerst weer even een papieren boek etc. Ik probeer nu ook echt actief om minder papieren boeken te kopen, al is de verleiding moeilijk te weerstaan vooral als je als ik in een Kringloop winkel werkt. Wat ik dan tegenwoordig even doe is de Engelse titel opzoeken in het boek met de schrijfster en dan kijken of ik het als e-boek ergens kan vinden. Kan ik het niet vinden en lijkt het boek me echt heel leuk dan koop ik het papieren boek gewoon.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 20 jan 2013, 11:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Van sommige boeken heb ik alleen een e-book, dus moet ik wel op de e-reader lezen.
Als ik daarna dan weer eens een 'gewoon' boek lees, is dat nogal een omschakeling. En om al die redenen die jullie al genoemd hebben :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 21 jan 2013, 08:29 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 aug 2011, 11:57
Berichten: 352
Woonplaats: ergens in belgenland
Ik heb er eerlijk gezegd geen last van. Ook al wissel ik ook regelmatig af. Mijn e-reader heeft geen touchscreen dus dat is al geen probleem en mijn gsm is ook een simpel ding die met knopjes nog werkt. :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 22 jan 2013, 11:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 sep 2011, 09:51
Berichten: 647
Woonplaats: Dedemsvaart
mijn e-reader heeft ook knopjes en soms vind ik het handig om deze te gebruiken andere keren een boek, vooral in bed is een e-reader wel handig zeker als het koud is dan heb je maar 1 hand nodig( in mijn geval) blijft de ander warm kan je afwisselen ,dat kan met een boek niet

Karin


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 27 jan 2013, 20:45 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 mei 2007, 18:59
Stemming:
Moe
Berichten: 896
Woonplaats: Heerhugowaard
Nationale vlag:
Netherlands
Haha, ziet het al voor me Hanny!! Eerlijk gezegd herken ik mezelf hier niet in. Maar dat komt misschien ook omdat ik nog regelmatig een echt boek in mijn handen hou en als ik een ebook erg leuk vind, dan koop ik hem zeker (vroeg of laat) ook in papieren vorm. Ik wil mijn toppers wel eens herlezen, maar dan wil ik ook wel eens van favo scene naar favo scene gaan of terugbladeren om een grappige scene nog een te lezen voordat ik iets moet doen of de deur uit moet :mrgreen:

Ik heb eerder dat als ik me een bepaalde scene/verhaal herinner, ik niet meer weet of ik dat nou uit een boek of ebook kwam :verward: Zit dus ook regelmatig te zoeken omdat ik dat verhaal dan wil herlezen. Kan soms lang duren omdat mijn ebooks absoluut niet netjes geordend zijn (ben ik mee bezig, maar ik heb zoooo veeeel boeken :roll: ) Terwijl mijn boeken dus wel (volgens mijn logica) netjes geordend zijn :D

Hmmm misschien ben ik toch gewoon raar :cool:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling