Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 apr 2024, 12:23

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 19 jul 2012, 10:56 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Hoewel het ruim een dag geleden is, ben ik er nog steeds goed ziek van. :woest:

Op dinsdagavond had Pedro een musical op school en daarna was het afscheid nemen van de docenten.
Allemaal hartstikke leuk

Maar toen wilden we naar huis gaan, en Pedro kon zijn fiets niet meer vinden.
Wij hadden zo van 'oke is niet leuk, maar daar zijn we gwoon voor verzekerd'
Blijkt dat ontzettend domme kind zijn fiets niet op slot gezet te hebben. :twisted:
En dan kan je nog een grote mond krijgen met 'Het is nu niet echt school' en 'Andere kinderen doen het ook niet'
We waren echt in staat om 'em af te Afbeelding

Hij heeft anderhalve maand kunnen genieten van een 600 euro dure fiets.

Gisteren heb ik meteen aangifte gedaan, want ja je weet het niet.
Iemand in de buurt staat hier bekand als zijnde een fietsendief, en daar hebben we ook mee gesproken.
Het hele dorp uitgekamt voor zover dat mogelijk is en zoveel mogelijk mensen op de hoogte gestelt.
Verder hou ik internet in de gaten en als ik ergen snaar toe ga, kijk ik of ik zo'n fiets ergens zie.
Meer kan je gewoon niet doen.

En wat ik helemaal niet uit kan staan [sinds er bij ons is ingebroken helemaal niet] is dat er waarschijnlijk iemand op een mooie, dure fiets rond rijdt, waar ie niks of heel weinig voor betaald heeft. :twisted:

Ik ben er nog steeds helemaal ziek van


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 jul 2012, 11:13 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Bah Mo, wat kl*te!!!

Ik geef je een goed advies.
Dit is bij Linda een aantal jaren geleden ook gebeurd.

Als je je fiets ergens ziet staan:
Neem hem mee en geef dit NIET door aan de politie.
Wij hebben dit wel gedaan en wat denk je:
Werden WIJ beschuldigd van diefstal, want je mag niet zo maar een fiets meenemen.
Ook al is het je EIGEN fiets!

Hou dit goed in je achterhoofd....

Hoop dat je hem ergens ziet staan :twisted:

Chris

p.s. en je zoon afschieten..., ach...wij hebben toen gewurgd, verzopen, noem maar op...en het heeft geen enkel resultaat gehad :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 jul 2012, 11:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Oh, ja, dat geloof ik graag! Die kinderen die doen ook altijd maar wat,.... :mad:
Ze denken dan gewoon niet na, en als ouders moet je dat maar weer accepteren,...maar dat doen we niet!!!!!!!!
Hij mag het best weten, dat deze fout, geld kost! en dat dit gewoon niet meer mag gebeuren!!!!!!!!!!
( al zal er toch nog heel wat gebeuren, denk aan je auto later, als je die even uitleent!, hoe ik hem terug gekregen heb!! :roll: )

Ik hoop voor je dat hij terug komt,.....en de volgende fiets zal dus een tweedehandsje worden van een paar tientjes,............ :-:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 jul 2012, 11:18 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Gewoon hatelijk is dat :mad: , nietsnutten die van het vruchten van je eigen inspanningen profiteren.



Groetjes, Marleen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 jul 2012, 11:40 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Daniëlle schreef:
Oh, ja, dat geloof ik graag! Die kinderen die doen ook altijd maar wat,.... :mad:
Ze denken dan gewoon niet na, en als ouders moet je dat maar weer accepteren,...maar dat doen we niet!!!!!!!!
Hij mag het best weten, dat deze fout, geld kost! en dat dit gewoon niet meer mag gebeuren!!!!!!!!!!
( al zal er toch nog heel wat gebeuren, denk aan je auto later, als je die even uitleent!, hoe ik hem terug gekregen heb!! :roll: )

Ik hoop voor je dat hij terug komt,.....en de volgende fiets zal dus een tweedehandsje worden van een paar tientjes,............ :-:


Voorlopig krijgt ie geen andere fiets meer.
En er staat nog een oude fiets van mij in de schuur, die kan ie krijgen als ie is september naar school gaat.
En niet eerder. Straks is die ook weer weg en dan heeft ie niks meer :roll:

Oh ja, goed advies Chris. Bedankt :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 jul 2012, 11:43 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Monica schreef:
Daniëlle schreef:
Oh, ja, dat geloof ik graag! Die kinderen die doen ook altijd maar wat,.... :mad:
Ze denken dan gewoon niet na, en als ouders moet je dat maar weer accepteren,...maar dat doen we niet!!!!!!!!
Hij mag het best weten, dat deze fout, geld kost! en dat dit gewoon niet meer mag gebeuren!!!!!!!!!!
( al zal er toch nog heel wat gebeuren, denk aan je auto later, als je die even uitleent!, hoe ik hem terug gekregen heb!! :roll: )

Ik hoop voor je dat hij terug komt,.....en de volgende fiets zal dus een tweedehandsje worden van een paar tientjes,............ :-:


Voorlopig krijgt ie geen andere fiets meer.
En er staat nog een oude fiets van mij in de schuur, die kan ie krijgen als ie is september naar school gaat.
En niet eerder. Straks is die ook weer weg en dan heeft ie niks meer :roll:


Bij ons zijn fietsen ook altijd een crime geweest,.........was het niet een lekke band dan was het weer een slag in het wiel, sleutel kwijt en lamp stuk, aanhouding door geen licht en noem het maar op,...altijd ook bij de jongen, bij onze meid gebeurde dat gewoon niet,..stoeprandjes op en af, weet je wel,...en dan al die fietsen van elkaar pakken en lenen,..pffffffffffff,...ik ga DAT weer krijgen met die 2 boys, maar mijn fiets krijgen ze nooit meer, ze gaan dan maar lopen! :mad: :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 jul 2012, 12:55 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 aug 2011, 11:57
Berichten: 352
Woonplaats: ergens in belgenland
Ik kan je een ding aanraden nooit een nieuwe fiets geven om naar school, station of om uit te gaan geven. Fietsenrekken op school en station (al helemaal een goed plekje voor vandalisme of stelen) zijn gewoon een crime voor fietsen. Als ik zag hoe mijn fiets er soms bij lag als ik s'avonds na de lessen naar huis wilde. Op den duur zette ik hem gewoon niet meer in het fietsenrek maar gewoon op zijn pekkel en gesloten tegen de muur van de fietsenstalling. Sommigen gooie echt hun fietsen ergens neer.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 jul 2012, 13:42 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 sep 2011, 09:51
Berichten: 647
Woonplaats: Dedemsvaart
hoi MONICA,
daar kan ik wel inkomen dat je boos/kwaad/en wat al niet meer bent, ik denk dat ik het zelfde zou reageren als ons dit zou overkomen .
sterkte met de zoektocht.

Karin


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 jul 2012, 13:47 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Jemig Monica dat is K*U*T
ik kan me voorstellen dat je zo boos bent en ik zou het hem ook eerst laten voelen ja.
Succes ermee en hopelijk zul je de fiets nog terug vinden


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 20 jul 2012, 01:34 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Grrrrrr......ik haat dieven! Blijf toch met je poten van andermans spullen af!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 20 jul 2012, 19:30 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Daar kan je inderderdaad echt letterlijk ziek van zijn :woest:

Bij mij hebben ze nu gewoon een halleluja fiets ( een nieuwe dure fiets kopen doe je eenmaal) ze zijn het gewoon niet waard, sloopt je kind zijn fiets niet dan doet een ander het wel :roll:

Ook een tip hou marktplaats in de gaten en kijk niet alleen naar een zelfde kleur fiets uit.
Toevallig een kennisje van mij haar fiets was ook gestolen ( knal oranje gazelle fiets) gazelle fietsen zijn ze trouwens gek op , ben eral 2 kwijt :roll: ) De zelfde dag stond deze al op marktplaats, maar wat hadden die flikkers nou gedaan, wel het merk en type fiets gemeld op marktplaats, maar een andere foto erop gezet( fiets in een andere kleur ) De fiets was in Zoetermeer gestolen, en iemand uit Den Haag had hem erop gezet. Ze vertrouwde de zaak niet , heeft er toen toch op gereageerd dat ze interesse had. Bleek dus de fiets toch in Zoetermeer te zijn ( Den Haag woonde zogenaamd zijn ouders) Afspraak gemaakt met de kopers. Ze had haar man en een vriend meegenomen.

Bij aankomst dacht ze haar fiets te zien, maar wist het niet zeker ( het kinderzitje was eraf, zadel in een andere stand gezet, ze hadden gekleurd tape om een stang gedraaid. Ze besloot te bluffen en zei dat is mijn fiets, eerst vol houden dat het zijn fiets was. Toen zij ze ik heb de paieren in de auto, haal jij jouw papieren maar. Toen is die knul hard weggerend.

Ze wist toen nog niet zeker of het wel haar fiets was, want wat bleek het nummer hadden ze eral afgevijld. Uieindelijk kon ze haar fiets herkennen aan een schade die ze al eerder aan haar fiets had en het Axa slotnummer.

Zo zie je maar hoe genast ze zijn :twisted:

En denk maar niet dat de politie komt, die heeft het te druk met andere dingen. Een van hun was zo slim om een gozer te volgen ( ze waren met z,n tweeen )


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 20 jul 2012, 20:41 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Kan me zeker voorstellen dat je er " ziek " van bent, ik kan me ook zo boos maken om zulke dingen.
Ook al heeft Pedro zijn fiets niet op slot gezet, je blijft gewoon van andermans spullen af :woest:
Hoop dat je hem toch nog terug zal krijgen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 36 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling