Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 22:46

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Pedovereniging verboden!
BerichtGeplaatst: 27 jun 2012, 10:07 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 17:14
Berichten: 2538
Woonplaats: Aalsmeer
Normaal gesproken ben ik niet zo van het nieuws melden, maar dit nieuws vind ik toch het melden waard.

De rechter in Assen heeft de pedofielenvereniging Martijn verboden! Hulde!

Nu de straffen nog verhogen!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 27 jun 2012, 11:34 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Inderdaad heel goed nieuws!! Jij hebt ook al heel wat in je buurt meegemaakt toch? Niet je eigen kinders, maar was het niet een gym- of zwemleraar?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 27 jun 2012, 11:44 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb net even het artikel op nu.nl zitten lezen en ik heb zelfs even geklikt op de link naar de website van dit hele gebeuren... zodat ik ook wist waarover het precies ging en heel eerlijk....

Dat ze uberhaupt in staat zijn geweest een vereniging op te richten vind ik te idioot voor woorden!
De dingen die op die website staan, als 'uitleg' van wat wel en niet zou mogen.... word ik werkelijk kotsmisselijk van. :mad:

Heb absoluut, op geen enkele manier, begrip voor dit soort mensen en hun ....
Misschien dat het zo is dat ze er niks aan kunnen doen.... om eerlijk te zijn betwijfel ik dat ten zeerste. Maar aan de andere kant werd er vroeger (en door sommige mensen nog) ook zo gedacht over homo's/lesbiënnes.
Maar in die situaties heb je het tenminste over volwassen mensen die een bewuste keus maken en niemand dwingen.

Ik heb er werkelijk gewoon geen woorden voor om precies te zeggen wat ik wil zeggen.
Wat sommige misdaden betreft ben ik 1 van de mensen ben die deels denkt dat lijfstraffen of zelfs de doodstraf legaal zouden moeten zijn. Ik denk dat dat genoeg zegt. :roll: Het lijkt me dus ook duidelijk dat ik zeker VOOR verhoging van straffen ben. :razz:

Dat de vereniging nu ontbonden is, is wel het allerminste wat ze kunnen doen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 27 jun 2012, 14:23 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 17:14
Berichten: 2538
Woonplaats: Aalsmeer
Hanny schreef:
Inderdaad heel goed nieuws!! Jij hebt ook al heel wat in je buurt meegemaakt toch? Niet je eigen kinders, maar was het niet een gym- of zwemleraar?


Ja bij ons was het een zwemleraar. Hij is overigens vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs. :woest:
En nee, gelukkig niet mijn eigen kinders, toen gaf hij bij ons nog geen les. Maar ik weet wie het is en we hebben mijn dochters partijtje in het zwembad gevierd, hij was daar toen aanwezig en ze heeft zelfs met hem staan praten. Beangstigend hoe dichtbij je kinderen bij zo iemand kunnen komen zonder dat je het weet.

Homo's en lesbiennes is een totaal ander verhaal gelukkig. Dat accepteren sommige mensen niet, maar dat is dan het probleem van die mensen. Het gebeurt allemaal vrijwillig en met het volle verstand.
Die pedo's beschadigen kinderen voor de rest van hun leven. Inderdaad Andrea, wat mij betreft de doodstraf! Zo'n Robert M. wil je toch ook niet meer terug in de maatschappij.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 27 jun 2012, 17:48 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Heel kort en bondig:
Opruimen die handel!

Jammer dat er niet meer Marianne Bachmeiers rondlopen!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 27 jun 2012, 19:49 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Het mocht tijd worden zeg, hjoelang bestonden ze al niet :woest:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 27 jun 2012, 20:33 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Hier hadden we Benno L. ook zo'n viezerik :twisted:
Goed nieuws dat een rechter deze beslissing neemt :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 28 jun 2012, 08:51 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Goed nieuws :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 28 jun 2012, 12:02 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
Andrea schreef:
Wat sommige misdaden betreft ben ik 1 van de mensen ben die deels denkt dat lijfstraffen of zelfs de doodstraf legaal zouden moeten zijn. Ik denk dat dat genoeg zegt. :roll: Het lijkt me dus ook duidelijk dat ik zeker VOOR verhoging van straffen ben. :razz:



ja, voor mij mogen ze ook de doodstraf terug invoeren, voor zulke mensen!! want hun straffen dat ze krijgen zijn belachelijk!!!
ze maken die kinderen hun leven kapot en zij vinden dat z eniks misdaan hebben... :woest: :woest:
en dan worden ze terug in de maatschappij losgelaten, nadat ze "gerehabiliteerd" zijn...???????? die veranderen nooit!!! je kan ze idd een beetje vergelijken met homo's en lesbi's, nl het feit dat ze zo zijn en er niet kunnen aan doen, maar met kinderen is het wel totaal iets anders of met volwassenen die er voor kiezen!!
je blijft van kinderen af!! :woest:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 28 jun 2012, 12:53 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Voor wie tegen de doodstraf is, wat te denken van castratie zonder verdoving ? :twisted: :twisted: :twisted:



Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 28 jun 2012, 13:48 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Citaat:
Voor wie tegen de doodstraf is, wat te denken van castratie zonder verdoving


That's the spirit! :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 28 jun 2012, 14:37 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
Citaat:
Voor wie tegen de doodstraf is, wat te denken van castratie zonder verdoving


That's the spirit! :mrgreen:



My thoughts exactly! :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 jul 2012, 19:47 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 16 jan 2005, 20:29
Stemming:
Cool
Berichten: 2339
Woonplaats: Bussum
Nationale vlag:
Netherlands
Marleen schreef:
Voor wie tegen de doodstraf is, wat te denken van castratie zonder verdoving ? :twisted: :twisted: :twisted:



Afbeelding


Ik ben echt ongelooflijk tegen de doodstraf, maar castratie is wel een goeie. Volgens mij doen ze dat in de US al. Daar hebben ze dan de optie, TBS of castratie in sommige staten. Wel een goede.

Men hoeft meestal niet bang te zijn dat een Robert M nog vrij komt, dat zie ik niet gebeuren. Die heeft TBS voor de rest van zijn leven. Pedoseksuelen zijn de groep de het vaakst in herhaling vallen en daardoor ook degene die het langst in TBS zitten, zware gevallen vaak voor altijd. Daarom wil deze groep ook bijna nooit meewerken aan een psychologisch onderzoek, want een TBS oplegging voor dit soort mensen, kan dus erg lang duren. Wat natuurlijk een heel goed ding is. Ook al lijkt een straf laag, als ze er TBS bij hebben, kan het uiteindelijk een erg lange straf worden en terecht :382:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 44 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling