Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 17:43

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Hallo Dames!
BerichtGeplaatst: 25 jun 2012, 11:23 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 nov 2004, 09:22
Berichten: 1273
Woonplaats: Aalsmeer
Toevallig had ik dit weekend een bbq voor mijn man's werk en moest ik aan de meeting denken bij mij thuis.
Hoop dat alles goed gaat met jullie! En veel plezier op de aankomende meeting.
Weet zeker dat het een gezellige dag wordt.

Oh, mij met gaat alles zijn gangetje en ben ik al drie jaar rook vrij! Weet niet als jullie het nog herinneren dat ik graag wilde stoppen :)
Veel plezier!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Hallo Dames!
BerichtGeplaatst: 25 jun 2012, 14:26 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Ik ben nog nooit op een meeting geweest maar vind het heel knap van je dat je bent gestopt met roken. Goed dat je het al zolang hebt kunnen volhouden. Straks in november is het voor mij ook 3 jaar geleden dat ik ben gestopt. Helaas is dit de 2e keer voor mij, een paar jaar terug heb ik een terugval gehad. Was al 7 jaar gestopt op dat moment maar goed. Dit keer ben ik van plan om er echt vanaf te blijven.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Hallo Dames!
BerichtGeplaatst: 25 jun 2012, 15:19 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Hey Karin!!!!!!!!

Toevallig moest ik ook aan die meeting denken,........wat was het een leuke dag toen he? en ik heb nog bij je gelogeert!!!!!,..ach alweer zolang geleden,.............
Jammer dat je er weer! niet bij bent dit jaar!maar mss volgendjaar!

O en ja, dat roken he,....echt super goed van jouw,.....! :382:
Ik rook nog steeds met iedereen en alles mee, maar ja,...dan moeten ze er wel zijn! :wink: in me eentje roken lukt mij nog steeds niet! :roll: :wink:

Meid, ik hoop echt gauw weer eens langs te komen, of jij bij mij,........zoals van ouds,........... :razz:

:flower:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Hallo Dames!
BerichtGeplaatst: 25 jun 2012, 21:27 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Karin schreef:
Toevallig had ik dit weekend een bbq voor mijn man's werk en moest ik aan de meeting denken bij mij thuis.
Hoop dat alles goed gaat met jullie! En veel plezier op de aankomende meeting.
Weet zeker dat het een gezellige dag wordt.

Oh, mij met gaat alles zijn gangetje en ben ik al drie jaar rook vrij! Weet niet als jullie het nog herinneren dat ik graag wilde stoppen :)
Veel plezier!


ha die Karin , ik dacht dat jij cp was . zij heet nml ook Karin , en zij is erwel a.s zaterdag.

Jammer dat je er niet bij bent, maar misschien volgend jaar :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Hallo Dames!
BerichtGeplaatst: 26 jun 2012, 18:51 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 18 nov 2004, 03:13
Berichten: 417
Nationale vlag:
Belgium
hallo weder :D
Altijd blij jou weer te horen :wink:

groetjes
amargith

ps; en kijk er ook nog altijd naar uit je terug te zien ... mss volgend jaar op de meeting :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 39 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling