Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 apr 2024, 17:45

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Ik ben zo kwaad!!!
BerichtGeplaatst: 20 jun 2012, 18:30 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 mei 2010, 13:10
Berichten: 218
Oke, om het even uit te leggen, ik loop stage bij een reisbureau en mijn bedrijfsleider kan absoluut niet tegen kritiek. Dat werd vandaag maar weer is bevestigd (ik gaf niet eens kritiek, ik vroeg iets, maargoed...) er belde namelijk een mevrouw op die naar Belize op vakantie gaat en die vroeg of ze inentingen nodig had, mijn collega vroeg het voor de zekerheid even na aan mijn bedrijfsleider en die zei dat ze die niet nodig had, dus ik had echt zoiets van: Wat!? Die heb je toch wel nodig? Dus ik wacht totdat mijn collega heeft opgehangen en vraag dan aan hem; 'Die heb je daar toch wel nodig?' en weetje wat die ...... zegt? 'Ik wens niet tegengesproken te worden door jou' ofzoiets, dus ik sta echt met mijn bek vol tanden & had echt zoiets van waar slaat dit nu weer op!!!! Ik zit me nu al twee uur op te vreten en het ergste van alles is dat je die prikken wel nodig hebt! Ik wist het al zeker maar toch nog opgezocht op internet en die heb je dus echt wel nodig!!! Maargoed, ik zeg niks meer, ik hoop dat ze met een of andere ziekte terug komt (niet erg aardig van me, ik weet het :003: ) en dat ze een klacht indient. Dan ga ik stiekem achter mijn bureau'tje zitten lachen :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ik ben zo kwaad!!!
BerichtGeplaatst: 20 jun 2012, 18:45 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Ik begrijp dat je pissig bent! Maar ik vind wel dat je collega het bij jullie cliente recht moet zetten. Draai je gevonden info uit en leg het op het bureau van die Hans Worst! Goed leermoment voor hem :cool: !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ik ben zo kwaad!!!
BerichtGeplaatst: 20 jun 2012, 22:21 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Hanny schreef:
Ik begrijp dat je pissig bent! Maar ik vind wel dat je collega het bij jullie cliente recht moet zetten. Draai je gevonden info uit en leg het op het bureau van die Hans Worst! Goed leermoment voor hem :cool: !



Zou ik ook doen, als er echt iets ernstigs gebeurt wil je dit niet op je geweten hebben


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ik ben zo kwaad!!!
BerichtGeplaatst: 21 jun 2012, 06:44 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Ik zou het zeker ook nog eens ter sprake brengen. Is het niet bij de bedrijfsleider, dan wel bij je collega. Je kunt haar mening eens vragen natuurlijk.
Denk dat ik zelf een goed moment zou proberen te kiezen en toch nog eens met de bedrijfsleider gaan praten.
Hoe je het ook wend of keert, die man is niet voor niks bedrijfsleider... en je bent zelf 'maar' een stagiaire. :?

Ik zou zelf ernaartoe stappen, prive, en zeggen dat jij dacht dat mensen die naar Belize gaan .... &... injecties nodig hebben (neem aan dtp en hep a?) en vragen of je dit misschien verkeert begrepen had, of het even gecontroleerd moet worden?

Hoe dan ook, ik weet hoe het is als je vasthaakt in je eigen gelijk tijdens een stage... en geloof me, de stagiaire is altijd degene die ongelijk heeft, of het terecht is of niet is niet van belang. Dat kan de rest van je opleiding problemen geven. Heb ik zelf ook gehad. :roll:

Bovendien is het niet eerlijk te klant een onnodig risico te laten lopen natuurlijk. Alleen al voor de klant zou ik het proberen recht te trekken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ik ben zo kwaad!!!
BerichtGeplaatst: 22 jun 2012, 08:16 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 aug 2011, 11:57
Berichten: 352
Woonplaats: ergens in belgenland
Volgens mij heb jij gewoon dikke pech dat jij zo'n stagewerkgever treft. Eigenlijk zou hij blij moeten zijn dat een stagiair zo alert is helaas zijn de meeste werkgevers voor stagiaires niet mals. Als je geluk hebt leer je inderdaad veel maar bij pech mag je enkel de stomste rotklussen doen die hun ander personeel niet wilt doen of geen tijd voor hebben.

Ik vrees echter dat je een slecht stagerapport zou kunnen krijgen als je achter zijn rug om met je andere collega de klant belt dat ze wel die entingen nodig hebben.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ik ben zo kwaad!!!
BerichtGeplaatst: 23 jun 2012, 10:26 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 mei 2010, 13:10
Berichten: 218
Bedankt voor de reacties, ik heb er met hem over gepraat en het is uitgesproken, ik heb niet gevraagd wat hij met de klanten gaat doen en eerlijk gezegd ga ik het daar ook niet op wagen om wat Petraaken zegt, ik heb geen zin in ruzie op mijn stage en dat is met de vorige stagiaire wel gebeurd en ik ga mezelf niet in die positie plaatsen. Nogmaals bedankt voor het advies.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 43 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling