Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 20:54

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Foto vraag
BerichtGeplaatst: 28 mei 2012, 18:46 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Ah ja, vind ik toch het fijnste programma, dat van Bol
En het ziet er altijd goed uit.
Ik dacht dat de levertijd van fotoboeken iets van 5 werkdagen was


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Foto vraag
BerichtGeplaatst: 07 jun 2012, 11:13 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Zondagmiddag heb ik het fotoboek besteld, kreeg gisteren mail dat het over 2-3 dagen binnen zou zijn.... en vanochtend viel het in de bus! :D

Het 1e wat me opviel en waar ik (als perfectionist) van baal, is dat de foto op de voorkant niet precies in het midden zit. :roll:
Maar afgezien daarvan, is het heel mooi geworden en ben blij dat we besloten hebben het op het duurdere en mooiere papier af te laten drukken. Ziet er echt super uit!
Het is zo anders als je het in je handen hebt, dan op de computer. :shock:
Terwijl het precies zo is als ik het gemaakt heb natuurlijk.
Alleen de kleuren al in het echt, veel mooier. Alle randjes, clipart-plaatjes, achtergronden e.d. komen nu tot hun recht. :D

Ben er best trots op en weet zeker dat ze het heel leuk zullen vinden. :382:

Zou iedereen adviseren om het programma van Bol te gebruiken, ben er heel tevreden over!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Foto vraag
BerichtGeplaatst: 07 jun 2012, 12:00 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Klinkt helemaal :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Foto vraag
BerichtGeplaatst: 07 jun 2012, 13:25 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 jun 2005, 10:33
Berichten: 2531
Woonplaats: Venray
Nationale vlag:
Netherlands
Ik weet zeker dat je ouders dit helemaal geweldig vinden Andrea! :382: Toen mijn ouders 40 jaar getrouwd waren hebben wij ook een fotoboek (van de HEMA) gemaakt over die 40 jaar, met op het einde van het boek een pagina van ieder van ons afzonderlijk met een persoonlijke tekst. Toevallig zei mijn moeder pas nog dat dat boek het allermooiste cadeau is wat ze ooit hebben gekregen!

Ben benieuwd naar de reactie van je ouders en wens jullie alvast een hele fijne dag op 17 juni! :fun:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 38 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling