Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 22:48

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Earth Hour
BerichtGeplaatst: 21 maart 2012, 09:54 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 aug 2011, 11:57
Berichten: 352
Woonplaats: ergens in belgenland
Dan moet je eens hier op mijn werk door de gangen lopen. Hoeveel deuren niet openstaan met de radiatoren op volle bak is ook niet normaal. Gelukkig werkt mijn ene collega maar enkel in de voormiddag want van haar moet de deur altijd open blijven. In de namiddag echter vliegt die deur van mij resoluut dicht. 1) veel warmer met de deur dicht. 2) heel wat meer privacy) 3) het werkt een heel stuk rustiger met de deur dicht. 4) ik heb geen last van tocht (zit tegenover de deur) omdat er ergens in een ander bureau een venster open staat.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Earth Hour
BerichtGeplaatst: 22 maart 2012, 20:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 apr 2006, 22:47
Berichten: 3965
Woonplaats: Utrecht
Christy schreef:
Lieve Eveline,

Gezien jij toch liever lui dan moe bent :redbanana: heeft het geen nut je dit uit te leggen.
Dit vergt nl. inspanning :mrgreen:

Chris


Ligt er aan :mrgreen: en @Hanny nee Peter heeft geen uitleg nodig :cheer:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 50 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling