Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 19:02

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: De post.... grr!
BerichtGeplaatst: 08 maart 2012, 17:38 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 mei 2010, 13:10
Berichten: 218
Ik heb me altijd gelukkig geprijsd dat het mij nog nooit was overkomen maar ik heb weer is te vroeg gejuigd!
Ik kreeg vandaag een gescheurde envelop binnen en inplaats van 3 CL's zaten er maar 2 in :-: net een email naar de verkoper gestuurd ofdat zei weet wat hiermee gedaan kan worden want ik heb hier dus totaal geen ervaring mee.

Hebben jullie nog tips?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: De post.... grr!
BerichtGeplaatst: 08 maart 2012, 18:10 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
eens naar de post zelf gaan... en reclammeren :woest:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: De post.... grr!
BerichtGeplaatst: 08 maart 2012, 19:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 okt 2005, 10:52
Stemming:
Moe
Berichten: 2675
Woonplaats: zottegem
Nationale vlag:
Belgium
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in Belgiƫ kan je pakjes op verschillende manieren verzenden.
Zo is er ook een tarief waarop de inhoud van je pakje 'verzekerd' is. Dan kan je de waarde van de boeken volgens mij terug eisen bij de post.

Ook als dat niet het geval is, zou ik idd eens gaan informeren/reclammeren bij de post. Je mag uiteindelijk toch verwachten dat je post ongeschonden aankomt volgens mij. :woest:

Stefanie


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: De post.... grr!
BerichtGeplaatst: 08 maart 2012, 20:55 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Heb ik ook een keer geprobeerd, maar kreeg geen enkele reacties... op email, brief of telefoon! Het beste waar je op kunt hopen is dat je altijd dezelfde postbode hebt en hem/haar eens aan de tand kan voelen (wij hebben altijd dezelfde namelijk) of dat je wat kan regelen met de verkoper.

Misschien dat anderen wel positieve ervaringen hebben met reclamaties of het proberen van reclameren?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: De post.... grr!
BerichtGeplaatst: 09 maart 2012, 09:27 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
ik zou naar het postkantoor in de buurt zelf gaan...
de verpakking heb je waarschijnlijk niet meer?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: De post.... grr!
BerichtGeplaatst: 09 maart 2012, 09:31 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
en ik heb ooit eens een klacht ingediend tegen onze postbode (die altijd echt strontzat met zijn fiets kwam "aangereden" :? , die ik zelfs zien vallen had, was eigenlijk wel grappig, maar al de post die uit zijn tas viel..., vond dat het toen wel genoeg was... :roll: en die hebben ze overgeplaatst en toen maar met pensioen gestuurd omdat het niet beterde... :roll: )
dus ze luisteren wel als je een klacht hebt :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: De post.... grr!
BerichtGeplaatst: 09 maart 2012, 10:41 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 aug 2011, 11:57
Berichten: 352
Woonplaats: ergens in belgenland
Wij hebben geen vaste postbode meer en dat is best vervelend. Ik heb ook nog geklaad dat ik een tijdschrift veel te laat ontving. Werd ook niets meegedaan. Ook verschillende keren gehad dat ik het nooit ontving.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: De post.... grr!
BerichtGeplaatst: 10 maart 2012, 10:33 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 mei 2010, 13:10
Berichten: 218
Ik weet niet of wij een vaste postbode hebben :roll: aan de ene kant, het gaat om 1,50 maar aan de andere kant moet het gewoon goed aankomen! Wat ik veel vervelender vind is dat de verkoper niet reageert op mijn email! Ik heb gewoon heel beleefd een email gestuurd, ik heb er niks verweten want ze kan er ook niks aan doen, maarja, is het zo moeilijk om even een antwoord terug te typen!?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: De post.... grr!
BerichtGeplaatst: 11 maart 2012, 09:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Ooit heb ik eens een pakketje naar Duitsland gestuurd, uiteraard verzekerd, maar toen het nooit aankwam heb ik een heel formulier moeten invullen bij de TNT. Resultaat ? Niks.... ze zeiden dat ze het hadden afgeleverd.... terwijl het bedrijf in Duitsland tegen mij zei dat ze nooit iets hadden ontvangen !


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 35 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling