Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 19:02

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: De post.... grr!
BerichtGeplaatst: 08 maart 2012, 17:38 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 mei 2010, 13:10
Berichten: 218
Ik heb me altijd gelukkig geprijsd dat het mij nog nooit was overkomen maar ik heb weer is te vroeg gejuigd!
Ik kreeg vandaag een gescheurde envelop binnen en inplaats van 3 CL's zaten er maar 2 in :-: net een email naar de verkoper gestuurd ofdat zei weet wat hiermee gedaan kan worden want ik heb hier dus totaal geen ervaring mee.

Hebben jullie nog tips?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: De post.... grr!
BerichtGeplaatst: 08 maart 2012, 18:10 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
eens naar de post zelf gaan... en reclammeren :woest:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: De post.... grr!
BerichtGeplaatst: 08 maart 2012, 19:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 okt 2005, 10:52
Stemming:
Moe
Berichten: 2675
Woonplaats: zottegem
Nationale vlag:
Belgium