Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 18:17

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 maart 2012, 10:01 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Elke keer als ik mijn computer opstart krijg ik een bericht dat ik een update kan uitvoeren. Elke keer kruis ik dat weg.
Maar gisteren baalde ik van die stomme berichtjes, dat ik maar heb toegegeven :cool: .

Vanmorgen start ik internet op en merk dat de layout heel anders is en kan nergens meer mijn favorieten vinden!!
Ik start op met Google en krijg van Google allerlei leuke 'programmaatjes'aangeboden waar ik niks mee wil.

Oh, meiden, wat zit ik vreselijk te balen. Die favo's zijn zó belangrijk voor mij. Die moeten toch nog ergens vandaan te halen zijn? Hebben jullie een idee?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 04 maart 2012, 10:18 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Dit is wel heel raar :shock: !

Krijg je dit als je 62 bent :cool: ? Of hou ik niet van veranderingen? Bij toeval zie ik ineens rechts bovenin een sterretje staan. Ik heb m'n favo's gevonden!
Ja, wat wil ik nou, eerst stonden ze links bovenaan en moest ik een tabje openen, dus helemaal aan de andere kant :verward: .

Ik moet wel zeggen dat ik elke verandering niet een vooruitgang vind. Maar alles went (op den duur) :? :wink: !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 04 maart 2012, 12:01 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi Hanny

jij zou ze eventueel ook nog weer in een balk bovenaan in je beeldscherm kunnen krijgen.
Als je de bewuste site opent dan staat er (bij mij, hopelijk dan ook bij jou) links bovenin ook zo'n geel sterretje.
Als je dat aanklikt komt er als het goed is te staan 'aan werkbalk favorieten toevoegen' en als je dat dus doet dan komt je favoriete site in een werkbalk bovenin je beeldscherm te staan

groetjes


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 04 maart 2012, 12:08 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Lalea schreef:
Hoi Hanny

jij zou ze eventueel ook nog weer in een balk bovenaan in je beeldscherm kunnen krijgen.
Als je de bewuste site opent dan staat er (bij mij, hopelijk dan ook bij jou) links bovenin ook zo'n geel sterretje.
Als je dat aanklikt komt er als het goed is te staan 'aan werkbalk favorieten toevoegen' en als je dat dus doet dan komt je favoriete site in een werkbalk bovenin je beeldscherm te staan


Hoi Maaike!
Ja, klopt, ik was inmiddels verder aan het neuzen. Maar uiteindelijk heb ik besloten ze lekker onder de ster te laten staan met z'n allen. Als ik boekjes aan het beoordelen en verplaatsen ben is het makkelijker er maar twee open te hebben staan.
In elk geval bedankt voor 't meedenken!!
:zwaai:
Hanny


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 04 maart 2012, 12:14 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
graag gedaan :382: en :pc: lekker verder!

groetjes Maaike


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 39 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling