Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 20:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 24 feb 2012, 13:03 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Je kunt hem verwijten dat hij zijn verantwoordelijkheid niet heeft genomen. Je kunt zeggen "Het is z'n eigen schuld", maar we kregen vanmorgen wel heel verdrietig nieuws. Als het mijn buurman van tien huizen verderop was geweest, had ik net zo meegeleefd met de familie als ik nu heb gedaan.

De moeder, de kinderen, de echtgenote, broers etc. Wat een verdriet! Ik zou er een jaar lang rugpijn voor over hebben als het nieuws anders kon zijn.

Maar het is niet anders. Ons leven gaat gewoon weer verder. Gelukkig maar!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 24 feb 2012, 13:18 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Dit is idd heel verdrietig nieuws !
En we kunnen er van alles van zeggen ,maar is dat niet meestal bij een ongeluk...
Wat een verdriet voor zijn vrouw ,kinderen ,moeder ,broers en vedere familie.
En dan nog al die onzekerheid voor de toekomst ,vreselijk !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 24 feb 2012, 13:22 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
ik weet nog van niks... :verward:
wat is nu het verdict??


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 24 feb 2012, 14:10 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Ik schrok even van je berichtje Hanny, want was nog niet helemaal up to date. Gelijk even op nu.nl gekeken en het eerste wat ik las was: Zeer ernstig hersenletsel! :?
Wat afschuwelijk voor de familie....

Heb even verder gelezen en wist dus ook niet dat 50 minuten hebben gereanimeerd toen hij vanonder de sneeuw kwam. Volgens mij doen ze dat normaal gesproken niet eens zo lang, maar ja... dit is toch een uitzondering natuurlijk. Maar toen ik dat las dacht ik gelijk al: ALS hij nog wakker word... is ie een kasplantje, dat kan bijna niet anders. :?
Wat afschuwelijk....

Snap helemaal wat je zegt Hanny. Ik denk wel dat het enigszins onverantwoordelijk was en misschien zijn eigen schuld, maar laten we eerlijk wezen.... het is ook gewoon een man! En zijn vrouw is haar man kwijt, zijn kinderen hun vader, zijn moeder een zoon (lievelingetje zelfs)... enz.
Inderdaad nu verder leven met onzekerheid... of zouden ze voor een andere optie kiezen?

Ik weet het niet, maar stuur hierbij een wens voor kracht de lucht in voor de hele koninklijke familie! :flower:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 24 feb 2012, 16:15 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Ondanks mijn afschuw van het koningshuis, en de media-gekte om het ongeluk van vorige week (waarom 10x herhalen dat je nog niks weet) vind ik het wel verschrikkelijk.
Prins of geen prins, het is een persoon, een echtgenoot, een vader, een zoon. Verschrikkelijk als iemand waar je veel van houdt zoiets moet overkomen.

Ik bid voor een wonder, maar op het moment zie ik het niet zo vrolijk in


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 24 feb 2012, 18:55 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Ja, echt erg!!!!!!!!!!!!

Ik ben echt begaan met de familie, voor Beatrix ook zo moeilijk, je zoon,............
De kinderen zo zonder papa en zijn vrouw ook zonder man ineens,........

Ik wens hun heel veel sterkte, dat zullen ze zeker nodig hebben! :cry:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 25 feb 2012, 00:04 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 mei 2010, 13:10
Berichten: 218
Ik vind het ook heel erg voor de familie/vrouw/kinderen, zoiets wens je niemand toe!
Verschrikkelijk ook als je reacties ziet op sommige nieuwssites!
Wat ik wel heel irritant vind is dat dit nu dagenlang op tv is met steeds dezelfde informatie, daar kan ik me zo erg aan ergeren!
Als je niks nieuws te melden hebt, vertel dan niks!! Maar goed, zoals ik al zei, ik vind het wel heel erg voor de familie.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 25 feb 2012, 10:13 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Zeer, zeer triest :cry:
Weer zo'n jong iemand
Ik vind het vreselijk voor de kinderen, Mabel, Beatrix en de rest van de familie
En ik wens ze allemaal heel veel sterkte toe


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 26 feb 2012, 09:56 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Ja, het is afschuwelijk nieuws wat ze gekregen hebben.... weet helaas zelf ook hoe het voelt om in zo'n periode te zitten.
De machteloosheid is zo groot, en je kan niets doen...
Kan alleen maar hopen dat ze veel steun bij elkaar zullen vinden :flower:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 02 maart 2012, 07:35 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 13:44
Stemming:
Blij
Berichten: 1690
Woonplaats: Horst aan de Maas (N-Limburg)
Nationale vlag:
Netherlands
Dit is gewoon een zware prijs die hij voor zijn overmoed (?) moet betalen, dat wens je natuurlijk niemand.
Hopelijk is het een waarschuwing voor andere waaghalzen dat zo'n lawinewaarschuwing niet voor niets is.

Ik ben ook wel benieuwd hoe dit gaat lopen, of er enig herstel mogelijk is. Natuurlijk is het verschrikkelijk
voor Mabel en kids, en voor zijn moeder en verdere familie.

En als het mijn buurman was, zou ik het inderdaad net zo erg vinden!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 02 maart 2012, 07:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Door zijn roekeloze gedrag heeft Friso zijn familie ongelukkig gemaakt. Zoals Monique ook al zegt, lawinewaarschuwingen zijn er niet voor niets.



Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling