Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 15:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Even offline
BerichtGeplaatst: 14 feb 2012, 19:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Had ik toch even eerder geschreven dat ik mijn bekken niet meer voel .... nu des te meer. :?
Blijkbaar wordt dit bedoeld met 'minder last van je kaak en meer van je bekken'
Ik loop af en toe helemaal te strompelen en voel me net een oud wijf. :wink: Wat soms toch wel lachwekkend is.
Maar het is wel ongemakkelijk, en zeker niet erg genoeg om pijnstillers in te blijven nemen.

Over lachwekkend gesproken:
Gisteren werd er een pakket voor Michael afgeleverd en moest ik de deur open doen.
Ik zag die kerel kijken, maar hij trok zijn gezicht zeer snel weer in de plooi en deed net of er niets aan de hand was. :roll:
Omdat hij niks over mijn gezicht zei, zei ik ook niks :wink:
Misschien dacht ie wel dat ik tegen een paar vuisten was aangelopen :D
We hebben hier wel even om lopen lachen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even offline
BerichtGeplaatst: 16 feb 2012, 21:57 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
:flower: :liefde: :groep:


Sorry voor deze late reactie ben even met andere dingen bezig geweest

Nou Monica dat is even heftig allemaal :shock: .

Ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt
Verders nog beterschap


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even offline
BerichtGeplaatst: 17 feb 2012, 14:45 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
:oops: :oops: :oops: ik toch denken dat ik hier al had gereageerd, kom ik er tot mijn schaamte achter dat dit niet zo is; SORRY
Maar ondanks je klachten is het goed te weten dat je het allemaal goed hebt doorstaan en ik hoop dat de klachten van nu snel zullen verdwijnen.
Ik heb er bewondering voor je dat je hebt gedaan
Beterschap nog

groetjes lalea


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even offline
BerichtGeplaatst: 19 feb 2012, 15:24 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 sep 2011, 09:51
Berichten: 647
Woonplaats: Dedemsvaart
monica,ook van mijn kant sterkte toegewenst,met alles :ballon:

Karin


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even offline
BerichtGeplaatst: 20 feb 2012, 21:15 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 apr 2006, 22:47
Berichten: 3965
Woonplaats: Utrecht
Ik hoop dat de pijn in je bekken snel over is. Het is niet fijn om rond te moeten strompelen :? , maar mocht het lang duren dan startten we een inzamelronde voor je rollator en gaan we hem leuk oppimpen :twisted: :mrgreen: .

Hou je haaks meid :flower:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even offline
BerichtGeplaatst: 21 feb 2012, 08:01 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Soomi schreef:
Ik hoop dat de pijn in je bekken snel over is. Het is niet fijn om rond te moeten strompelen :? , maar mocht het lang duren dan startten we een inzamelronde voor je rollator en gaan we hem leuk oppimpen :twisted: :mrgreen: .

Hou je haaks meid :flower:


Ik zie het al helemaal voor me :mrgreen:
Maar het is niet meer nodig, met de dag gaat het beter met lopen
Ik heb nu alleen nog last van de hechtingen bij mijn bekken
Al die hechtingen beginnen zo langzamerhand behoorlijk te irriteren. Hoog tijd dat ze eruit gaan :wink:
Zal vanochtend aan de kaakchirurg meteen even vragen wanneer


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 42 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling