Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 22:03

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 11 jan 2012, 14:51 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Koninginnedag 2011 in Zeist, ontdekte ik een kraam met tassen, waarvan de eigenaar vertelde dat hij de meeste tassen zelf had gemaakt. Mooi, dacht ik, kan ik hem vragen of hij iets voor me wil maken.

Ik had nl. een e-reader mét een beschermhoes. Die hoes heeft ook heel schattig een lampje. Maar... de hoes is aan drie kanten open en dus niet echt veilig in een schoudertas met een pen en overige, redelijk scherpe, dingen.

Enfin, om een lang verhaal kort te maken: Ik heb de maten diezelfde week nog aan de man (Piet) doorgegeven. Het zou rond de 20 euro gaan kosten.
Met af en toe een vriendelijk e-mailtje van mijn kant, kwam er een beetje schot in de zaak.

Vandaag (!) ontving ik het etui en ik ben er superblij mee :382: ! Ik hoefde slecht 3,75 euro te betalen (porto), omdat het zo lang had geduurd. Het etui past prachtig om de beschermhoes en kan dus helemaal dichtgeritst worden. Heel fijn, want nu kunnen zo'n 80 boeken zonder gevaar in m'n tas mee :wink: !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 jan 2012, 14:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 jun 2005, 10:33
Berichten: 2531
Woonplaats: Venray
Nationale vlag:
Netherlands
En natuurlijk willen wij heel graag een foto zien... :003:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 jan 2012, 15:19 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Miriam schreef:
En natuurlijk willen wij heel graag een foto zien... :003:


Helaas :? , zó handig ben ik niet...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 jan 2012, 11:23 
Offline
Lid
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 mei 2006, 12:29
Berichten: 51
Woonplaats: Huissen
Voor diegene die belangstelling heeft en een beetje handig is.
http://www.clover-usa.com/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 jan 2012, 11:57 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Ziet er schattig uit :382: ! Alleen heeft mijn etui het voordeel aan vier kanten bescherming te bieden (eigenlijk zes als je de voor- en achterkant meerekent :wink: )!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 37 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling