Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 17:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Vieren jullie Sinterklaas dit jaar?
Ja, zoals altijd word het weer een groot feest (met kado's en/of surprises) 46%  46%  [ 11 ]
Nee, wij zijn meer van Kerstfeest ipv Sinterklaasfeest 46%  46%  [ 11 ]
Wij geven geen kado's deze feestdagen, maar vieren het op onze eigen manier 0%  0%  [ 0 ]
Wij vieren de feestdagen niet 8%  8%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 24
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02 dec 2012, 10:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Sonja schreef:
Ik heb mijn boom al opgetuigd , een en al kerstsfeer in huis.

Dus nee geen sinterklaas hier :wink:


Gezellig !! Ik heb wel al wat Kerst decoraties staan, de boom volgt snel :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 02 dec 2012, 10:35 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 sep 2011, 08:49
Stemming:
Blij
Berichten: 562
Woonplaats: vlak bij Tilburg
Nationale vlag:
Netherlands
Andrea, wat leuk/goed gemaakt!! :382: :382: Wat knutselen betrefd heb ik 2 linker handen!!
Toen de kindreren klein waren vierden wij altijd Sinterklaasavond, nu vieren wij het op Kerstavond, met een klein kadootje kopen voor elkaar, en een lekker hapje erbij. Het gaat er eigenlijk meer om, dat we weer een keertje een avondje gezellig met zijn allen bij elkaar zijn!!(onze boy's + de aanhang) :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 02 dec 2012, 10:52 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Sonja schreef:
Ik heb mijn boom al opgetuigd , een en al kerstsfeer in huis.

Dus nee geen sinterklaas hier :wink:


Zo dat is lekker. Misschien begin ik er woensdag aan.
Bij mij staat alles pas in 2 dagen.
Tis nogal veel werk en op een gegeven moment heb ik er weer genoeg van en dan moet de rest tot de volgende dag wachten :roll:
Alles opruimen heb ik in 2 uurtjes wel weer gedaan. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 02 dec 2012, 13:44 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
hier zijn vandaag voor het eerst sinds we hier wonen lampjes in de boompjes buiten gegaan, ben benieuwd hoe het vanavond zal staan
De boom gaat ook snel volgen, ik heb gisteren bij een kringloopwinkel nog een klapper kunnen maken....de kerstartikelen voor 80% korting en ze hadden ook nog allemaal ballen in de kleuren die ik al had.....en aangezien ik me altijd hysterisch in de kerst gooi (ben zo gek op een kerstboom!) ben ik maar even los gegaan...zo'n 150 ballen (divers) rijker voor ongeveer €4,00 :cheer:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 02 dec 2012, 21:06 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Monica schreef:
Sonja schreef:
Ik heb mijn boom al opgetuigd , een en al kerstsfeer in huis.

Dus nee geen sinterklaas hier :wink:


Zo dat is lekker. Misschien begin ik er woensdag aan.
Bij mij staat alles pas in 2 dagen.
Tis nogal veel werk en op een gegeven moment heb ik er weer genoeg van en dan moet de rest tot de volgende dag wachten :roll:
Alles opruimen heb ik in 2 uurtjes wel weer gedaan. :wink:



Ik heb het ook in tweeen gedaan hoor, er gaat inderdaad meer tijd in zitten dan je denkt :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 02 dec 2012, 21:08 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Daniëlle schreef:
Sonja schreef:
Ik heb mijn boom al opgetuigd , een en al kerstsfeer in huis.

Dus nee geen sinterklaas hier :wink:


Kan voor mij ook niet vroegenoeg zo'n gezellige boom! Donderdag dan maar,............ :wink:



Normaal wacht ik na de sinterklaas , maar ik kon het niet laten :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 43 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling