Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 apr 2024, 00:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 sep 2011, 14:18 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 mei 2008, 16:50
Berichten: 523
Veel zat al volgeboekt. Dus het was of Hilton en 30 min reizen naar het centrum of iets dichterbij het centrum in hotels die minder goede beoordelingen kreeg. En het scheelde niet veel in de prijs.
Ik denk niet dat ik veel boeken zal shoppen, maar ik ga er zeker wel even kijken!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jan 2012, 22:44 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 16:43
Stemming:
Cool
Berichten: 2052
Woonplaats: Heiloo
Hi Arabella, wat vond je van het hotel?

Ben er in december 2 nachtjes geweest en vond het best goed te doen! Gratis busje naar de metrohalte, gratis veerbootje naar de overkant van de Thames, je zit zo op de bekende metrolijnen. Wij gingen shoppen in Westfield Stratford Shopping Centre, directe verbinding, echt prima te doen.

Echt een aanrader als je budget én goed wilt!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 jan 2012, 23:21 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 mei 2008, 16:50
Berichten: 523
Het hotel was prima! Mijn ouders hadden een minder goede kamer (was klein en de zon scheen de hele tijd naar binnen, waardoor het heel benauwd was), maar mijn zusjes, broertje en ik hadden een prima kamer! Ontbijt was hemels. Heel veel keus en aanbod. Hartstikke leuk begin van de dag.
Er waren minder leuke dingen gebeurd (mijn vader werd ineens ziek en viel flauw, heel eng en op de terugweg naar Heathrow waren we beroofd), maar Londen zelf was geweldig. Alleen al dat het winkelpersoneel je begroet met "Hello, how are you?" haha. In het begin gaf ik daar ook echt antwoord op en vroeg ik hoe het met hen ging. Tot ik in de gaten kreeg dat ik dan een beetje raar werd aangekeken :razz:
Ik wil echt nog een keer terug en dan daar twee weken blijven. Alles op m'n gemak bekijken en zien :harts:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling