Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 22:10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Zou jij je verzameling de deur uit doen voor je man/gezin?
Mijn man/gezin gaat vóór mijn hobby, dus weg die boeken. 0%  0%  [ 0 ]
No way, mijn boeken blijven. Take it or leave it. 21%  21%  [ 6 ]
Geen van beiden. Ik zoek naar een gulden middenweg. 79%  79%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 28
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14 jul 2011, 20:44 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 17:14
Berichten: 2538
Woonplaats: Aalsmeer
Nee, we gaan het niet over de hobby van "mijn" man hebben. :wink: Maar ik zat net het programma te kijken en vroeg mijzelf ineens af. Wat zou ik doen als ik voor mijn man of gezin ál mijn boeken de deur uit zou moeten doen. Zou ik dat doen? En jullie? Wat zouden jullie doen?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 jul 2011, 20:45 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 17:14
Berichten: 2538
Woonplaats: Aalsmeer
Ik zou zelf nooit helemaal mijn hobby de deur uit doen en zoeken naar een middenweg. Al denk ik dat die meer mijn kant op zal hellen dan de andere kant. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 jul 2011, 21:42 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2009, 14:11
Berichten: 1054
Woonplaats: Gent
manlief zijn auto verpatsen :twisted:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 jul 2011, 05:57 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Zou ook proberen de gulden middenweg te vinden, maar zou zeker niet zomaar mijn boeken wegdoen.
Ben single, dus weet niet precies wat ik zou doen, maar ik hoop toch dat in een relatie.... waar de ander bij je wilt zijn en van JOU houd...hobbies geen probleem zijn/accepteerd worden.

Mijn liefde voor boeken is een deel van wie ik ben, dus zou ik toch heeel heeeeel lang na moeten denken voor ik dat weg zou doen. :?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 jul 2011, 07:30 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi ik zou ook proberen de gulden middenweg te vinden en zoals Andrea al aangaf
Citaat:
Mijn liefde voor boeken is een deel van wie ik ben
zo is het maar net :382:

groetjes lalea


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 jul 2011, 07:31 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Gelukkig is die keuze niet aan de orde, maar als dat wel zo was zou ik ook een middenweg proberen te vinden.
Een hobby mag er zijn, je moet er alleen niet in door draaien.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 jul 2011, 07:34 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Gelukkig hoef ik die keuze niet te maken :wink:
Ik vind dat we alle 2 onze ding moeten kunnen doen.

Dus zou het een compromis worden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 jul 2011, 08:14 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
mijn "ordelijke" boekenkasten in de slaapkamer staan helemaal niet in de weg (nemen wel wat plaats in :wink: ...) in vergelijking met onze (wel heel grote) garage die bomvol :shock: werkgerief en andere brol staat van mijn echtgenoot...
dus de weegschaal... mijn boeken weg...werkgerief ea brol weg... ik denk dat we ook wel tot een compromis zouden komen... :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 jul 2011, 08:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 okt 2005, 10:52
Stemming:
Moe
Berichten: 2675
Woonplaats: zottegem
Nationale vlag:
Belgium
Gelukkig heb ik een vriendje dat ook erg graag leest (en helemaal is losgebroken nu ik hem heb laten kennis maken met Amazon en het Boekenfestijn :twisted: )
Dus ik denk niet dat ik snel de vraag zal krijgen om mijn boeken weg te doen.
Je weet natuurlijk nooit en moest de vraag ooit komen, ben ik zeker dat we elk wel een deel van onze erzameling vinden die ons minder interesseert. :wink:

Leuke vraag trouwens :cool:

Stefanie


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 jul 2011, 10:19 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
OOh die vraag heb ik mezelf ook al een gesteld......


Lezen heeft mij al zoveel steun en plezier gegeven dus daar zal ik nooit mee stoppen.
Maar mijn boeken weg doen .........pffff daar zou nog over te praten zijn .............maar dan alleen de gelezen boeken :cool:

Er is altijd nog een bieb :wink:

Gelukkig is het niet aan de orde.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 jul 2011, 11:23 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Citaat:
Helene:
Nee, we gaan het niet over de hobby van "mijn" man hebben.


:mrgreen: .....sorry..... :mrgreen: maar hij is hilarisch.. :wink:

Gulden middenweg, al ben ik wel geneigd een verdeling van
80 (ikke) 20 (hij) voor te stellen.... :003:

Gelukkig bevindt de hobby van mijn man zich in de garage en daar kom ik bijna nooit.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 jul 2011, 11:46 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 07 nov 2004, 13:44
Berichten: 1635
Woonplaats: Deest
Nationale vlag:
Netherlands
Ik zou ook zoeken naar een middenweg, zonder dat ik daarbij mijn boeken weg moet doen. Eigenlijk heb ik dat al gedaan, het was of een boekenkamer of een babykamer. Nou ja, toen heb ik maar voor de babykamer gekozen :cool:
Al mijn candlelight staan dus op zolder, maar al mijn hardcopys staan mooi in de boekenkast bij ons op de slaapkamer.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 jul 2011, 13:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Er zijn natuurlijk nog altijd de e-boeken en die nemen hoegenaamd geen plaats in...





Groetjes, Marleen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 jul 2011, 16:08 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Compromis sluiten waaruit moet blijken dat de boeken wel veel plek mag innemen in het huis.
Maar ik ben best bereid om een aantal boeken weg te doen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jul 2011, 00:10 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 16 jan 2005, 20:29
Stemming:
Cool
Berichten: 2339
Woonplaats: Bussum
Nationale vlag:
Netherlands
Die laatste KISS aflevering vond ik echt zo overdreven. Laat die man lekker zijn KISS beeldjes houden. Zo erg was het nou ook weer niet. Halveren was ook nog een mogelijkheid geweest. Ik vond het juist wel schattig.

Ik zie al dat manlief zegt "alle boeken moeten weg!". Heus wel bespreekbaar om iets weg te doen, maar alles????? Vond het echt sneu voor die man en echt een beetje te veel. Had hem 1 wc gegeven ofo, om helemaal KISS te maken. Het stoorde me een beetje. Het is een andere hobby, dan bijv. Die afl. van die fietsen of van het overdreven sporten.

Ik ben heus bereid tot een compromis, maar je moet wel nog jezelf kunnen zijn in een relatie,


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 32 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling