Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 15:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Zou jij je verzameling de deur uit doen voor je man/gezin?
Mijn man/gezin gaat vóór mijn hobby, dus weg die boeken. 0%  0%  [ 0 ]
No way, mijn boeken blijven. Take it or leave it. 21%  21%  [ 6 ]
Geen van beiden. Ik zoek naar een gulden middenweg. 79%  79%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 28
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jul 2011, 07:04 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
ik besef net door de reacties te lezen dat het een écht programma is... :oops: :D
wij hebben hier "help mijn man is een klusser...", maar niet "...hobby.."


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jul 2011, 12:51 
die van mij kan er ook wat van nl. restauren van een oude Landrover en zijn eigen boek verzameling thrillers.
alleen kost de eerste meer dan de tweede : :mad:
dus zo houde wij elkaar in balans

Karin


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jul 2011, 15:14 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb de tweede optie genomen. Makkelijk natuurlijk, ik heb geen man. Mocht er toch nog eentje komen :cool: , hoef ik hem alleen maar voor te bereiden door m'n huis te laten zien!
Mijn boeken gaan alleen maar de deur uit als ik ze weg wil geven, dus maar een paar tegelijk!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 jul 2011, 07:29 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 13:44
Stemming:
Blij
Berichten: 1690
Woonplaats: Horst aan de Maas (N-Limburg)
Nationale vlag:
Netherlands
Ik zou het niet zo ver laten komen, dat die keuze me gesteld werd. Dat zou ik zelf wel in de smiezen hebben.

Ik zou in ieder geval mijn boeken/lezen nooit opgeven!

Monique


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 jul 2011, 09:14 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Ik vind het erg dat mensen hun hobby niet mogen/kunnen uitvoeren,...ook voor vele mannen,...
Mijn man heeft er veel, erg veel en is er altijd mee bezig,..........maar hij vind mijn boekenverzameling en lezen, prachtig!!!!! en dat is de reden dat hij vrij z'n gang kan gaan, want het is een wederzijds begrip!

Natuurlijk is het slim om afspraken te maken! Zo is hij niet elke avond weg, en ik lees niet de hele avond ongezellig naast hem!
We sluiten compromis en zijn allebei gelukkig!!!!!!!! :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 jul 2011, 11:18 
Offline
Lid
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 27 aug 2009, 07:04
Berichten: 87
Woonplaats: spijkenisse
Hoi, kunnen jullie die reclame van de vrouw die tassen verzameld en manlief in het park via marktplaats alles weer te koop zet? Zo zal het thuis dan ook gaan, alleen dan wel met ZIJN geluidsinstalatie, boxen ( 6x) en de platen.
Mijn wraak zal zoet zijn.
Debora.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 jul 2011, 20:56 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2009, 14:11
Berichten: 1054
Woonplaats: Gent
debora schreef:
Hoi, kunnen jullie die reclame van de vrouw die tassen verzameld en manlief in het park via marktplaats alles weer te koop zet? Zo zal het thuis dan ook gaan, alleen dan wel met ZIJN geluidsinstalatie, boxen ( 6x) en de platen.
Mijn wraak zal zoet zijn.
Debora.


mahaha ... :twisted:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 jul 2011, 21:52 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 aug 2010, 17:48
Stemming:
Moe
Berichten: 413
Woonplaats: Alphen aan den rijn
Nationale vlag:
Netherlands
debora schreef:
Hoi, kunnen jullie die reclame van de vrouw die tassen verzameld en manlief in het park via marktplaats alles weer te koop zet? Zo zal het thuis dan ook gaan, alleen dan wel met ZIJN geluidsinstalatie, boxen ( 6x) en de platen.
Mijn wraak zal zoet zijn.
Debora.

mwahahahahahahahahhaahahahaha :twisted: dat zou een nachtmerrie voor hem zijn .

nou mijn ex verzameld cd's, dus hij begreep mijn aandrang op lezen,
maar ook al zal ik trouwen en van mijn houden ik zou nooit mijn verzameling weg doen, ik zou zeggen kijk eens wie ik ben en accepteer mij, als hij dat niet doet is hij het niet waard.

xxx


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 42 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling