Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 29 maart 2024, 00:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: 50 tinten grijs.
BerichtGeplaatst: 14 dec 2012, 16:00 
Offline
Nieuw Lid
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 dec 2012, 14:38
Berichten: 2
Haha! Ik dacht ook de eerste keer toen ik hem zag dat het echte beelden waren. Maar nee dus. Hoe dan ook, de persoon die het filmpje heeft gemaakt heeft er toch wat moois van gemaakt, vind ik zelf. Er is zelfs een trailer die, zoals ik begreep, zelf gefilmd is door iemand met een eigen cast en zo opgenomen zoals in het boek alles beschreven staat. Wat mensen tegenwoordig al niet doen... :wink:

Ik ken Alexis zelf niet zo goed. Ja, ergens uit een serie waar ik de naam niet meer van weet, waar ze zogenaamd een dochter speelde van een alleenstaande moeder. Maar toch zou ze denk ik de rol van Ana wel op zich kunnen nemen... met Matt Bomer natuurlijk als Christian :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: 50 tinten grijs.
BerichtGeplaatst: 14 dec 2012, 16:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Ik vind beide keuzes in dit filmpje helemaal niet slecht om eerlijk te zijn.
Hem ken ik niet (misschien heel dom van me, maar echt geen idee) maar hij komt over als een goede Christian.
Denk dat Alexis Bledel die rol ook zeker zou kunnen, Ana is tenslotte een 'lief meisje', zeker in 1e instantie. Denk alleen niet dat Alexis zo'n rol ooit zou nemen (gezien het vele bloot wat er toch in zou moeten om het goed te verfilmen), maar vind het serieus een goede keus.

Matt Bomer is trouwens behoorlijk YUMM :222:

Jaquin Phoenix vind ik niks. Weet niet wat het is, maar vind m helemaal niks. Wel een goede acteur trouwens hoor. Hij heeft bepaalde rollen echt super gespeeld. Maar zie hem altijd als de bad guy of de loser.
Als hij Christian zou spelen, zou ik het alleen maar een viezerd vinden...terwijl ik Christian in het boek heel anders in gedachten had. :wink:

Denk dat het tijd word om te gaan herlezen.... al dat gepraat over fifty shades...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: 50 tinten grijs.
BerichtGeplaatst: 16 dec 2012, 17:31 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Ik vind het er zeker niet slecht uitzien !! Als ik het zo zie, klopt het ook wel voor m'n gevoel met de fantasie die ik zelf bij het boek had.
Ik ken ze beiden niet moet ik zeggen :cool:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: 50 tinten grijs.
BerichtGeplaatst: 18 dec 2012, 09:16 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
die matt bomer als christian, vind ik nogal een eigenaardige keus, hij ziet er niet slecht uit natuurlijk, maar ik geloof dat hij homo is... niet dat ik daar iets tegen heb natuurlijk, maar om hem dan zo'n uitgesproken mannelijke rol te laten spelen??? :verward: gaat bij mij niet echt overtuigend overkomen... :?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: 50 tinten grijs.
BerichtGeplaatst: 18 dec 2012, 09:38 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2006, 09:57
Berichten: 779
evy3000 schreef:
Haha! Ik dacht ook de eerste keer toen ik hem zag dat het echte beelden waren. Maar nee dus. Hoe dan ook, de persoon die het filmpje heeft gemaakt heeft er toch wat moois van gemaakt, vind ik zelf. Er is zelfs een trailer die, zoals ik begreep, zelf gefilmd is door iemand met een eigen cast en zo opgenomen zoals in het boek alles beschreven staat. Wat mensen tegenwoordig al niet doen... :wink:

Ik ken Alexis zelf niet zo goed. Ja, ergens uit een serie waar ik de naam niet meer van weet, waar ze zogenaamd een dochter speelde van een alleenstaande moeder. Maar toch zou ze denk ik de rol van Ana wel op zich kunnen nemen... met Matt Bomer natuurlijk als Christian :wink:



Ik vermoed dat je de serie 'Gilmore Girls' bedoeld. Door deze rol en haar optreden in de films The Sisterhood of the Traveling Pants en The Sisterhood of the Traveling Pants 2 is ze bekend geworden.

Leuk feitje is dat de moederstaal van Alexis Spaans is en zij pas op school Engels heeft geleerd. Alexis is dan wel in Houston, Texas geboren maar vanuit haar Mexicaanse moeder en Argentijnse vader heeft ze Spaans meegekregen. Een paar Amerikaanse Latino actrices vertelden ooit dat ze heel verbaasd waren toen Alexis in vloeiend Spaans met hen sprak. Gezien haar uiterlijk hadden ze dit klaarblijkelijk niet verwacht


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: 50 tinten grijs.
BerichtGeplaatst: 12 jan 2013, 15:37 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 aug 2012, 17:49
Berichten: 131
Nationale vlag:
Netherlands
monique1970 schreef:
Alex is een aantrekkelijke man die ook wel iets mysterieus heeft maar Christian heeft een donkere kant. En dat zie ik niet in Alex. Laat hem maar lekker Steve McGarrett spelen in Hawaii five-o, zo zie ik hem het liefst.



Als je denkt dat Alex geen donker personage kan spelen dan moet je zeker Feed eens bekijken, of Criminal Minds aflevering The Big Wheel, seizoen 4.
In beide speelt hij een serie moordenaar. Alex speelt ook deze personages zeer goed, moest zelfs aan het eind van Criminal Minds even een traan wegpinken want ondanks dat zijn personage een serie moordenaar was, voelde je toch ook voor hem. Alleen voor Feed moet je een sterke maag hebben want het onderwerp is echt misselijkmakend. Voor die film deelt hij de schrijvers credit, want het is naar een idee van hem gemaakt.

Ik ga trouwens een dezer dagen aan 50 tinten grijs beginnen. Nu alleen nog beslissen of ik ze in het Engels ga lezen of Nederlands. Mijn collega was ze aan het lezen in het Nederlands en was er helemaal lyrisch van dus ben wel benieuwd of deze hype mij ook kan boeien.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: 50 tinten grijs.
BerichtGeplaatst: 16 jul 2014, 03:04 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 16 mei 2010, 02:56
Stemming:
Blij
Berichten: 39
Woonplaats: Den Helder
Nationale vlag:
Netherlands
Ik ga die boeken dus echt niet lezen! De boeken zijn gewoon een rip-off van Twilight, en die boeken heb ik ook niet gelezen (de films zijn al erg genoeg).
Ik heb totaal geen problemen mee met seks in boeken anders zou ik geen Bertrice Small in me kast hebben staan, maar ik heb wel problemen mee met heldinnen die niet op hun eigen twee benen kunnen staan en iedere keer een man nodig hebben om gered te kunnen worden. Welke gerespecteerde vrouw duikt na een paar dagen het bed in met een vent die je nog maar net hebt ontmoet, en dan is er nog de manier hoe Grey met Steel voor de eerste keer naar bed gaat. Hij komt er achter dat ze nog een maagd is en sleurt haar gelijk mee naar de slaapkamer om dat "probleem" op te lossen. Sorry hoor, wat is het probleem om op je 21ste nog een maagd te zijn :mad:?
Er zijn ook nog problemen met de plot van het verhaal, namelijk er is geen plot. Het enige wat je het beste met die boeken kunt doen is door de kamer gooien.

Scarlett1987, een boekjunkie.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: 50 tinten grijs.
BerichtGeplaatst: 16 jul 2014, 09:34 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Scarlett1987 schreef:
Ik ga die boeken dus echt niet lezen!
Er zijn ook nog problemen met de plot van het verhaal, namelijk er is geen plot. Het enige wat je het beste met die boeken kunt doen is door de kamer gooien.


:mrgreen:
Ik heb er een paar bladzijden van gelezen, maar het kon mij ook niet boeien. :sleep:
Snap trouwens ook niet dat het zo'n hype heeft kunnen worden :verward:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: 50 tinten grijs.
BerichtGeplaatst: 16 jul 2014, 22:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
smaken verschillen nu eenmaal :wink: .

ik had wel na deel 1 wat een prut eind, maar je moet ze echt alle 3 gelezen hebben om een oordeel te kunnen geven.

Want de drie delen samen vormen gewoon een boek.

Ik vond het gewoon weer eens iets anders dan anders en heb er echt van genoten :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: 50 tinten grijs.
BerichtGeplaatst: 17 jul 2014, 18:22 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Scarlett1987 schreef:
... Het enige wat je het beste met die boeken kunt doen is door de kamer gooien...

:mrgreen: :twisted: :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: 50 tinten grijs.
BerichtGeplaatst: 28 aug 2014, 18:13 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2006, 09:57
Berichten: 779
Zoals al eens gezegd ben ik 50 tinten gaan lezen omdat het als 'het' boek voor onze leesclub werd gekozen. Op een of andere manier wil ik dan zo'n boek uithebben, ongeacht wat voor verschrikkelijk slecht (etc) boek ik het ook vind. Erger nog, ik heb zelfs de twee andere boeken van de trilogie daarna gelezen (wel veel langer over gedaan). Persoonlijk konden de boeken mij niet boeien, vind het zeker geen aanrader. Snap niet waarom het zo'n hype was. De dames van de leesclub konden het ook niet waarderen, ik geloof dat bijna niemand het gehele boek had gelezen (allemaal al eerder gestopt).


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: 50 tinten grijs.
BerichtGeplaatst: 20 sep 2014, 10:37 
Offline
Nieuw Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 02 jan 2012, 19:39
Berichten: 14
Woonplaats: weidum
Nationale vlag:
Netherlands
Heb hem vorig jaar al gelezen. Had het eerste deel van mijn man op mijn verjaardag gekregen en heb na het lezen hiervan heel snel deel 2 en 3 gekocht. Mijn dochter van 20 leest ze nu ook. Als je door al het seks gedoe heen leest kom je de rode draad van het verhaal tegen en dat sprak mij heel erg aan.
Een aanrader!
Ben benieuwd of de verfilming aan het boek kan tippen.

groet,

Els :boek:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling