Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 15:53

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 10 apr 2012, 08:07 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
wat moet ik me hierbij precies bij voorstellen? hoe uitgebreid word het vampierzijn behandeld? of gaat het gewoon over het leven in het algemeen? en hoe zit het met de romantische scenes? twijfel of ik er eentje moet proberen om te lezen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 apr 2012, 08:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Van Lynsay Sands (Candlelight) heb ik er al eens eentje gelezen (in het Engels). Vampierzijn is daar zo'n beetje een besmettelijke ziekte die je krijgt via de geboorte, of door gebeten te worden. Lynsay Sands gaat de romantische scenes niet uit de weg :mrgreen: .

Van Maggie Shayne (Harlequin) heb ik nog niets gelezen, maar deel 0 is gratis te downloaden op de Harlequin site, dus die kan je zelf eens proberen.

Gena Showalter (ook Harlequin) beschrijft geen vampieren maar demonen en daar heb ik ook al eens een boek van gelezen (ook in 't Engels), maar dat is helemaal mijn ding niet. Gena Showalter houdt ook wel van wat beschrijvende romantiek :wink: .


Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 apr 2012, 09:16 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Het zijn fantasieverhalen over een wereld waarin vampieren en/of weerwolven echt bestaan. Je moet het een keer lezen om te weten of je dat soort verhalen leuk vind.

Ik zou zeggen......zet je tanden er een keer in! :vampire: :mrgreen:

(De pink pocket serie over de familie Argenau van Lyndsay Sands is erg leuk!)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 apr 2012, 10:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
bedankt dames, voor de snelle reacties.
ik neem aan dat demonen figuurlijk word bedoeld, de duistere kant van onze karakters. romantiek is altijd meegenomen, zeker als het een beetje uitgebreid word beschreven.heb wel eens vampierenfilms gezien maar daar gaat het natuurlijk veel anders aan toe als in dit soort boeken. misschien maar toch eens gewoon proberen, bekijk het wel even.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 apr 2012, 13:19 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
monique1970 schreef:
bedankt dames, voor de snelle reacties.
ik neem aan dat demonen figuurlijk word bedoeld, de duistere kant van onze karakters. romantiek is altijd meegenomen, zeker als het een beetje uitgebreid word beschreven.heb wel eens vampierenfilms gezien maar daar gaat het natuurlijk veel anders aan toe als in dit soort boeken. misschien maar toch eens gewoon proberen, bekijk het wel even.


Demonen word niet figuurlijk bedoeld bij Gena Showalter, maar of het nou echt demonen zijn weet ik eigenlijk niet. :neutral: Heb 3 boeken van 1 serie, de serie heet 'Lords of the Underworld'. Ze heeft ook een serie over Atlantis weet ik.
Anyway, die 1e serie is zeker de moeite waard om te lezen, maar als je begint met het paranormal genre kun je misschien beter beginnen met Lynsay Sands. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 apr 2012, 16:25 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Toevallig heb ik een paar weken geleden een hele stapel pink pockets in handen gekregen en er zitten er 2 bij van Linsay Sands. Namelijk tast toe en lekker, zal er morgen eens een gaan lezen. Als ik hem uit heb hoor je wel wat ik er van vind.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 apr 2012, 12:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
De vampierenpockets van Sands zijn gewoon heel leuk, ik heb niks met het vampierenwereldje, maar deze manier van leven is nog redelijk normaal en de erotiekscenes zijn een dikke plus.
Gewoon proberen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 apr 2012, 14:44 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Vanmorgen begonnen in Lekker van Sands en ik heb hem alweer uit. Het boek las mooi vlot maar weet eigenlijk niet goed wat ik ervan vond. het verhaal op zich was wel goed net als de erotische scenes. Maar als het bijten ter sprake kwam vond ik het iets minder. Het vampirisme op zich trekt me toch niet zo, kan zelf ook niet zo goed tegen bloed. Zelfs niet als ik er over lees.Ik zal dus niet zo gauw een boek nieuw in de winkel gaan kopen of het verhaal op zich moet me aanspreken. Maar deze pockets had ik gekregen dus proberen kon geen kwaad. Lees liever een historische roman.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling