Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 16:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 08 mei 2013, 23:00 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
De Millennium trilogie van Stieg Larsson

De boeken 3 stuks moet ik nog steeds lezen, ik heb de 3 dikke pillen in de kast staan, maar nu ik ze ook op mijn reader heb staan is dat geen excuus meer.

Maar enfin dit is de dvd box , WAUW wat een goede films , we hebben de dvd,s in 3 avonden bekeken,
Wat een ontzettende goede trilogie

Ook zo leuk het Zweedse taaltje, zeer goede acteurs etc etc.
Echt een aanrader

Hieronder een beschrijving van BOL

De extended versions van de trilogie die de wereld veroverde nu compleet in één box. Miljoenen mensen hebben de jonge, gecompliceerde hacker Lisbeth Salander en de eigenwijze journalist Mikael Blomkvist al in hun hart gesloten. Laat je meesleuren door één van de meest uitzonderlijke en bejubelde duo's uit de filmgeschiedenis!

Mikael is een charmante man en een kritische journalist van middelbare leeftijd, en uitgever van het tijdschrift Millennium. Lisbeth is een jonge, gecompliceerde vrouw met zwartgeverfd haar, piercings en tatoeages, én een uitermate goede hacker. Samen vormen ze een ongewoon, maar sterk team.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 09 mei 2013, 07:42 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Geweldige serie hé?
Ik heb eerst de 3 boeken gelezen, en daarna wilde ik pas de serie op dvd kijken. Maar zeker de moeite waard :382:
Inderdaad leuk die Zweedse taal!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 mei 2013, 21:41 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Mirjan schreef:
Geweldige serie hé?
Ik heb eerst de 3 boeken gelezen, en daarna wilde ik pas de serie op dvd kijken. Maar zeker de moeite waard :382:
Inderdaad leuk die Zweedse taal!


Dat wou ik ook, maar ik had de dvd box met kerst gekregen en voor dat ik die boeken uit heb :roll:

Maar ik wacht een klein jaartje en dan ga ik ze lezen :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 mei 2013, 09:44 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Sonja schreef:
Mirjan schreef:
Geweldige serie hé?
Ik heb eerst de 3 boeken gelezen, en daarna wilde ik pas de serie op dvd kijken. Maar zeker de moeite waard :382:
Inderdaad leuk die Zweedse taal!


Dat wou ik ook, maar ik had de dvd box met kerst gekregen en voor dat ik die boeken uit heb :roll:

Maar ik wacht een klein jaartje en dan ga ik ze lezen :wink:


Tja...het zijn redelijk dikke pillen :wink:
Maar als je weer een tijdje wacht, kan je weer opnieuw genieten :382:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling