Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 14:25

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Fringe
BerichtGeplaatst: 01 maart 2012, 17:20 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi

even een vraagje over deze serie.
Heeft iemand deze serie bekeken?
Mijn man en ik waren aan seizoen 1 begonnen en op zich vonden we het allebei een goede serie maar met name voor mij geldt dat ik het op een gegeven moment wel erg smerig begon te vinden met al die virussen, beesten die uit je lichaam konden komen ed.
Nu is mijn vraag...blijft dat zo of wordt dat minden.
In het laatste geval dan zou ik namelijk toch verder willen kijken en ook verder gaan met seizoen 2 en 3 (gelukkig via de bieb geleend en niet zelf aangeschaft)

groetjes lalea


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Fringe
BerichtGeplaatst: 02 maart 2012, 10:01 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Mijn ouders kijken dit altijd... tenminste, mijn moeder niet meer. Ze vond het op een gegeven moment niet meer leuk, mijn vader nog steeds wel.
Heb het zelf verschillende keren gekeken en vind het wel leuk. Volgens mij blijft het zo, maar omdat ik dus maar af en toe een aflevering zie weet ik het niet zeker.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Fringe
BerichtGeplaatst: 02 maart 2012, 13:47 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
YEP, WORDT NOG SMERIGER :mrgreen:

MAAR....SUPERSERIE. :382:

NIKS VOOR JOU MAAIKE, TRUE BLOOD IS IN VERGELIJKING EEN KINDERSERIE :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Fringe
BerichtGeplaatst: 02 maart 2012, 18:38 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
oh das jammer want al die bovennatuurlijke dingen en de acteurs....allemaal helemaal super
maar al die smerige virussen (vooral die aflevering dat die slakken van binnenuit het lichaam zich een weg naar buiten vraten (ik werd er gewoon misselijk van)
Dus ik had de stille hoop dat ze dat soort praktijken zouden laten gaan omdat ik de rest dus wel heel goed vind

helaas pindakaas


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling