Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 16:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 12 jan 2017, 21:22 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 21:18
Berichten: 345
Woonplaats: Zaanstad
Net seizoen 2 gekocht. Ik had alle delen op youtube gekeken, maar dat was op de ipad en niet volledige afleveringen dus zet ik binnenkort seizoen 1 nog maar eens op en daarna seizoen 2 marathon. :cheer:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 mei 2017, 17:07 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 21:18
Berichten: 345
Woonplaats: Zaanstad
Op 19 mei seizoen 2 op tv . België Één. 22:10


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 23 sep 2017, 19:48 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Pas in de afgelopen 2 maanswn heb ik de laatste 10 afleveringen van seizoen 2 gezien :oops:
Wat een fantastische serie, de klik tussen Jamie en Claire blijft gewoon mooi om te zien.
En de jonge Fergus, wat een knappe jongen. Wordt nog wat als hij ouder wordt :harts:

In elk geval is seizoen 3 begonnen, dames. Geen idee of jullie het via tv of schotel kunnen ontvangen maar het wordt in elk geval uitgezonden op Starz.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 06 okt 2017, 12:03 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
monique1970 schreef:
Pas in de afgelopen 2 maanswn heb ik de laatste 10 afleveringen van seizoen 2 gezien :oops:
Wat een fantastische serie, de klik tussen Jamie en Claire blijft gewoon mooi om te zien.
En de jonge Fergus, wat een knappe jongen. Wordt nog wat als hij ouder wordt :harts:

In elk geval is seizoen 3 begonnen, dames. Geen idee of jullie het via tv of schotel kunnen ontvangen maar het wordt in elk geval uitgezonden op Starz.


Ondertussen 4 afleveringen gezien van het nieuwe seizoen, ik kan telkens niet wachten tot de week weer om is :harts:
Heb dan wel het boek gelezen, de beleving is toch anders met beeld erbij :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 02 nov 2017, 09:46 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Mirjan schreef:
monique1970 schreef:
Pas in de afgelopen 2 maanswn heb ik de laatste 10 afleveringen van seizoen 2 gezien :oops:
Wat een fantastische serie, de klik tussen Jamie en Claire blijft gewoon mooi om te zien.
En de jonge Fergus, wat een knappe jongen. Wordt nog wat als hij ouder wordt :harts:

In elk geval is seizoen 3 begonnen, dames. Geen idee of jullie het via tv of schotel kunnen ontvangen maar het wordt in elk geval uitgezonden op Starz.


Ondertussen 4 afleveringen gezien van het nieuwe seizoen, ik kan telkens niet wachten tot de week weer om is :harts:
Heb dan wel het boek gelezen, de beleving is toch anders met beeld erbij :D


Heb inmiddels ook de eerste 4 gezien. Wat is kleine Willie een schatje of niet?
Had het wel heel moeilijk toen Fergus zijn hand verloor. Maar ze brengen alles heel goed in beeld
en nemen ook echt de belangrijkere dingen mee. Al is het soms wel omschakelen met de verhaallijnen van Jamie en Claire omdat ze nu apart zijn. Maar het is en blijft een fantastische serie.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 14 nov 2017, 12:49 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Ja hij is 'volwassen' geworden, in het boek vond ik dat ook zo heftig met die hand afhakken blehhh!
Maar keer op keer weer genieten van elke aflevering :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 09 jul 2022, 09:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
Ik moet alleen nog de laatste aflevering van seizoen 5 zien op netflix, dat is voor begin volgende week.
Ik lees dat seizoen 6 in maart op netflix zou komen, maar dat klopt niet.
Is er iemand die weet wanneer het wel zou komen?

groetjes
Martine


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 09 jul 2022, 10:13 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb Seizoen 6 wel binnen, maar nog niet gekeken.
Seizoen 6 begint met een extra lange aflevering en is relatief kort met maar 8 afleveringen. En van wat ik heb begrepen, wordt Seizoen 7 extra lang.
In mei liet Netflix weten dat seizoen 6 'binnenkort' te zien is. Alleen geen idee wat binnenkort is. Denk dat je toch nog even moet wachten


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 09 jul 2022, 13:37 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Manlief en ik hebben seizoen 6 via Ziggo kunnen kijken
En seizoen 7 wordt inderdaad extra lang omdat ze seizoen 6 moesten inkorten vanwege COVID

Hebben jullie het laatste boek ook al gelezen?
Ik wel en dat was weer genieten, alleen zo jammer dat het dan nu weer jaren gaat duren voordat het volgende boek er zal zijn
Waar trouwens van gezegd wordt dat het het laatste boek zal zijn met Jamie en Claire in de hoofdrol


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 09 jul 2022, 13:38 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb trouwens nog nergens kunnen vinden wanneer seizoen 6 op Netflix komt


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 jul 2022, 12:37 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
Ik zal nog wat meer geduld moeten hebben dan :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 jul 2022, 17:33 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Volgens een internet pagina is de Belgische Netflix op 23 april met uitzenden van seizoen 6 begonnen
Maar of dat ook zo is weet ik niet


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 jul 2022, 11:29 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
Lalea schreef:
Volgens een internet pagina is de Belgische Netflix op 23 april met uitzenden van seizoen 6 begonnen
Maar of dat ook zo is weet ik niet


Nee, hier is het ook maar t/m seizoen 5.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 jul 2022, 13:18 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Ik hoop dat jullie em gauw kunnen bekijken via Netflix


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 jul 2022, 17:33 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Martine schreef:
Lalea schreef:
Volgens een internet pagina is de Belgische Netflix op 23 april met uitzenden van seizoen 6 begonnen
Maar of dat ook zo is weet ik niet


Nee, hier is het ook maar t/m seizoen 5.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling