Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 apr 2024, 04:00

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 25 mei 2012, 16:51 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 21:18
Berichten: 345
Woonplaats: Zaanstad
Game of Thrones Siezoen 1
Ja deze serie bij HBO wel te zien maar voor degene bij upc kunnen er naar fluiten, heb ik de serie bij de Saturn (net als de Media Markt) gekocht voor 25,-.5 dvd's. 10 afleveringen van 55minuten.
Dit weekeind ga ik lekker kijken, want manlief heeft een sporttoornooi
en ben het hele weekeind alleen thuis.

De serie is gebaseerd op de boeken van G. R.R. Martin.
Reactie volgt dus nog.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 25 mei 2012, 17:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 mei 2010, 13:10
Berichten: 218
Hij is in een woord geweldig!! Ik heb pas geleden ook alle afleveringen zitten kijken :D

Veel plezier dit weekend :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 25 mei 2012, 19:38 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 03 apr 2007, 11:40
Berichten: 144
Nationale vlag:
Netherlands
xtessaavdh schreef:
Hij is in een woord geweldig!! Ik heb pas geleden ook alle afleveringen zitten kijken :D

Veel plezier dit weekend :D



Ik deel jou mening helemaal!

Een fantastische serie! :harts:
Ik heb de dvd box gewoon op de gok gekocht en kon niet stoppen met kijken!

Ik ga binnenkort de boeken eens proberen, ben heel benieuwd of die ook leuk zijn!


Veel kijkplezier Zeemeermin!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 25 mei 2012, 19:43 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 mei 2010, 13:10
Berichten: 218
Sjoukje schreef:
Ik heb de dvd box gewoon op de gok gekocht en kon niet stoppen met kijken!


Ik ook! Ik hoorde overal dat de serie helemaal geweldig was en uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en hem gekocht, kon ook niet meer stoppen :razz:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 28 mei 2012, 07:10 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Het is inderdaad een fantastische serie, inmiddels kijk ik seizoen 2. En het word er alleen maar beter op. Inmiddels is er alweer een nieuw seizoen aangekondigd dat volgend jaar op de tv moet komen. Drukke tijden voor de schrijver George R.R. martin want hij heeft zelf nu 5 boeken geschreven en zijn tempo ligt niet zo heel hoog. deel 5 wat vorig jaar uitkwam heeft ongeveer een jaar of 6 geduurd. Ik weet niet in hoeverre hij bij de tv serie betrokken is maar hij zal er toch wel iets over te zeggen hebben. Er komen in elk geval nog 2 boeken uit in de serie.Zelf heb ik alleen maar de eerste 2 delen. En het 3e en 5e deel zijn met vertalen in 2 delen uitgebracht dus dat komt neer op 7 boeken tegen 5 engelse boeken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 sep 2012, 09:51 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 08:20
Berichten: 622
Woonplaats: Amsterdam
Ik heb gisteren seizoen 1 in één ruk bekeken. Echt een topserie!! Ik was van plan aflevering 3 te bekijken, maar het was zo spannend dat ik verder gaan ben gaan kijken, met als gevolg dat ik de hele serie tot 4u in de nacht heb gekeken. En nu zit ik op mijn werk met een enorme slaaptekort :?

Ik ben zo benieuwd naar seizoen twee, maar heb geen HBO zender.
Dus ik ga me wagen aan de boeken! Vandaag maar even naar de bib. Ben benieuwd.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 sep 2012, 13:46 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Mmm, ik heb een aantal afleveringen gezien, maar het kon me gewoon niet boeien :verward:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 sep 2012, 14:09 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Ben sinds vorige week zondag aan het kijken bij rtl 4, en ik ben zeer geinteresseerd en wil er graag langer voor op blijven, ondanks een wekkertijd van onchristelijke proporties.

Het is er wel even in komen, het begin tot nu toe is nog niet super bijzonder maar wel direct al heel veel intriges etc.
Vind het wel leuk, vooral goede kostuums en een prachtig introliedje.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 23 okt 2012, 13:28 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 mei 2010, 13:10
Berichten: 218
Ik heb in een paar dagen tijd heel seizoen 2 bekeken, ook weer helemaal geweldig!!
Ik heb het boek al gelezen dus ik was bang dat het me niet meer zo zou boeien omdat ik dus al wist wat er allemaal zou gebeuren maar ik heb weer net zo zitten genieten als met S1, echt in één woord super :D Kan niet wachten op seizoen 3, jammer genoeg beginnen ze pas volgend jaar Maart met uitzenden :-(


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 24 okt 2012, 07:55 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
In België is vorige zondag de eerste aflevering op 2B uitgezonden.
Elke zondag om 21u15


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 24 okt 2012, 09:14 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
hele goede serie :382: :382:

en idd nog lang wachten op seizoen 3... :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 24 okt 2012, 10:27 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 08:20
Berichten: 622
Woonplaats: Amsterdam
xtessaavdh schreef:
Ik heb in een paar dagen tijd heel seizoen 2 bekeken, ook weer helemaal geweldig!!
Ik heb het boek al gelezen dus ik was bang dat het me niet meer zo zou boeien omdat ik dus al wist wat er allemaal zou gebeuren maar ik heb weer net zo zitten genieten als met S1, echt in één woord super :D Kan niet wachten op seizoen 3, jammer genoeg beginnen ze pas volgend jaar Maart met uitzenden :-(


Waar heb jij seizoen 2 bekeken?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 25 okt 2012, 06:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 mei 2010, 13:10
Berichten: 218
Ik ga je nu een pb sturen :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 30 okt 2012, 18:34 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 mei 2010, 13:10
Berichten: 218
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, er is een NL's GOT forum online gekomen. Het loopt niet zo storm en ik had beloofd het te promoten :D maar het is echt heel leuk, ik heb al meerdere topics geopend dus wie zin heeft kan zich registreren en met ons mee discussiëren! :cool:

Het forum: www.thegameofthrones.nl


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling