Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 19:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 17 maart 2018, 14:24 
Offline
Nieuw Lid
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 maart 2018, 07:19
Berichten: 1
Hoi,

Ik ben Nathalie. Ik woon in Brecht in België en ik heb jarenlang de Candlelight Historische romans verzameld. Ik heb ze, uitgezonderd een 40 tal nummers onder de 400 en de laatst uitgegeven ex (ik ben gestopt met aankopen in 2015), allemaal.
Wij verhuizen eind dit jaar naar de VS, maar desondanks dat mijn collectie boeken mij veel leesplezier heeft verschaft, ga ik ze niet mee verhuizen.
Uit ervaring weet ik dat het soms heel lang zoeken is naar een bepaald nummer, daarom geef ik liever eerst de kans aan liefhebbers om door te geven welke nrs ze nog zoeken. Volgende week is er in onze wijk een garageverkoop, maar de meeste mensen die daar op afkomen hebben niet altijd dezelfde appreciatie als echte HR lezers. En ik weet dat het te sentimenteel is, maar ik wil dat mijn boeken goed terechtkomen en niet na een tijd bij het oud papier gegooid worden.
Ik las dat het meestal de gewoonte is om eerst een aantal weken op het forum te zitten voor men zijn eigen materialen aanbiedt, maar ik wil me eigenlijk niet meer te veel in die wereld verdiepen, anders wil ik misschien geen afscheid nemen ;-)

Ik moet nog even terug zoeken naar mijn juiste overzichtslijstje, zodat ik de nrs die ik heb hier kan bijzetten, maar dat zal ik in de loop van de week doen.
Als er interesse hebben, laat al maar weten, zet er de nrs bij die je zoekt. Eerst is eerst. Ik heb geen ervaring met pakjes verzenden, dus hoop ik eigenlijk dat diegene die een boekje il dat zelf komt ophalen.
Ik zou er graag nog €0,5/boekje voor krijgen, voor meerdere kunnen we wel een prijs overeen komen. Als je wil weten naar waar het geld gaat gaan: e-boeken --> die collectie moet ik dan niet wegdoen als ik terug verhuis. No more heartbreak.

Groetjes,
Nathalie


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 apr 2018, 13:34 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
ikzelf heb ze al allemaal, maar misschien iemand anders
succes alvast met de verkoop


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 08 apr 2018, 10:29 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb het al enige tijd geleden voor je op Facebook gezet. ChasingDreams zit daar ook op. Veel succes met de verkoop!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling