Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 11:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: vampieren romans
BerichtGeplaatst: 04 jun 2016, 14:05 
Offline
Nieuw Lid
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 sep 2014, 16:25
Berichten: 1
:roll: Hallo allemaal,
ik ben een nieuwkomer in deze forum, ik heb een vraag. Ik heb nu pas kennis gemaakt met de vampierenserie van Candlelight, dwz ik had er jaren gelden 2 gekocht, vond ze fantastisch, maar elke keer als ik dacht nu begin ik aan de serie kwam het er niet van, reden ik studeer en werk.
Nu heb ik eindelijk de ruimte (ik heb een concentratiestoornis en ben dyslectisch dus als ik me niet focus op mijn studie gaat het echt mis, vandaar dat ik mezelf echt jarenlang gedwongen heb eerst mijn studieboeken door te worstelen) en ben ik begonnen te verzamelen is het de wet van Murphy, ik kan ze niet vinden, alleen in het engels en dat vind ik heel moeilijk te lezen.
Kan iemand mij helpen aan NL e-books, ik heb zelf oook wel e-books van Nora Roberts en de vampieren academy etc dus ik kan ruilen.
Ik las ergens een berichtje maar die is van 2009 :-( Wie oh wie.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: vampieren romans
BerichtGeplaatst: 13 jun 2016, 15:22 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Hallo, welkom hier!