Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 11:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: vampieren romans
BerichtGeplaatst: 04 jun 2016, 14:05 
Offline
Nieuw Lid
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 sep 2014, 16:25
Berichten: 1
:roll: Hallo allemaal,
ik ben een nieuwkomer in deze forum, ik heb een vraag. Ik heb nu pas kennis gemaakt met de vampierenserie van Candlelight, dwz ik had er jaren gelden 2 gekocht, vond ze fantastisch, maar elke keer als ik dacht nu begin ik aan de serie kwam het er niet van, reden ik studeer en werk.
Nu heb ik eindelijk de ruimte (ik heb een concentratiestoornis en ben dyslectisch dus als ik me niet focus op mijn studie gaat het echt mis, vandaar dat ik mezelf echt jarenlang gedwongen heb eerst mijn studieboeken door te worstelen) en ben ik begonnen te verzamelen is het de wet van Murphy, ik kan ze niet vinden, alleen in het engels en dat vind ik heel moeilijk te lezen.
Kan iemand mij helpen aan NL e-books, ik heb zelf oook wel e-books van Nora Roberts en de vampieren academy etc dus ik kan ruilen.
Ik las ergens een berichtje maar die is van 2009 :-( Wie oh wie.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: vampieren romans
BerichtGeplaatst: 13 jun 2016, 15:22 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Hallo, welkom hier!

Ik kan je niet helpen aan e-books, maar heb je hier al gekeken? http://www.chasingdreams.nl/candlelight ... 1_100.html
Daar zie je welke er zijn uitgegeven door Candlelight. CL is nog steeds niet in de lucht, alhoewel ze beloofd hebben dat wel te doen en dan alleen met e-books.
En kan je die dan nergens vinden, dan zou je toch op zoek kunnen naar tweedehandsjes?

Heel veel succes!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling