Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 23:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 13 sep 2012, 09:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 sep 2011, 08:49
Stemming:
Blij
Berichten: 562
Woonplaats: vlak bij Tilburg
Nationale vlag:
Netherlands
Ja ik weet het, hier is ze weer, maar als jullie niets weten, kan je ook niet helpen zoeken, toch?!
Ik ben al een tijdje op zoek naar de IBS boekjes nummer 177-181 beiden van Stephanie Laurens.
177 Verborgen hartstocht
181 Seizoen voor de liefde.
Als ik deze 2 boekjes heb, dan heb ik alle boeken van Stefanie Laurens compleet(in het Nederlands dan)
Nu was gisteren heel dicht bij het kunnen kopen van deze 2 boekjes, maar er was me net iemand voor!!(O, ik baal toch zo!!)
Maar goed, de zoektocht gaat weer verder, dus vandaar nu ook dit berichtje. Als iemand deze boekjes nog heeft, en wil deze verkopen, dan laat het me maar weten. Je zou er mij, heel erg blij mee maken!!
Jullie alvast Bedankt voor het lezen van dit berichtje, en wie weet wat er uit komt?!(ik hoop het toch, zo)

Groetjes Rian. :flower:


Laatst bijgewerkt door rian op 12 okt 2012, 13:48, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 14 sep 2012, 22:41 
Offline
Nieuw Lid
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 01 feb 2012, 14:38
Berichten: 7
Rian,

Sorry, sorry, ik was de verkopende partij op Marktplaats.
Waarom willen meerdere mensen altijd de zelfde dingen hebben?
Veel succes met zoeken!

Groetjes Flower (Jackie)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 15 sep 2012, 10:08 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 sep 2011, 08:49
Stemming:
Blij
Berichten: 562
Woonplaats: vlak bij Tilburg
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi Jackie,

Nee joh, je niet schuldig voelen, dat hoeft helemaal niet. :) Maar ik zoek al een tijdje naar deze 2 boekjes, houd alles in de gaten, en nu was ik er bij jou zo dichtbij, allebei de boekjes, en ook voor een redelijke prijs!! :382:
Toen was me net iemand voor, Ooooohhhhh wat baalde ik!!
En het geeft niets, als hier ook een andere verwoedt Historische Roman lezeres blij mee is gemaakt, ik gun het haar Van Harte :boek:
Maar wat ook heel vaak gebeurd, is dat een boekenverkoper(ster)deze boekjes opkoopt, en ze dan voor een belachelijke hoge prijs de boekjes weer door verkoopt!! :-(
Daar kan jij helemaal niets aan doen, en ik neem jou ook niets kwalijk, maar op zo'n moment moet je daar dan wel aan denken, en dat vind ik dan jammer!!
Maar we zoeken gewoon weer verder(geven de moed niet zomaar op!)Jij Bedankt voor je lieve reactie hier aan mij, en succes met je verkoop. :382:

Groetjes Rian :flower:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Deze mag weg!!
BerichtGeplaatst: 12 okt 2012, 13:45 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 sep 2011, 08:49
Stemming:
Blij
Berichten: 562
Woonplaats: vlak bij Tilburg
Nationale vlag:
Netherlands
Jullie hadden het misschien al gezien, in een ander topic hier op het forum!!
Maar het is me gelukt om aan de 2 boekjes van Stephanie Laurens te komen, en dit mede dankzij Heleen!!
Ik ben hier ontzettend blij mee!! :D Daarom Heleen nogmaals BEDANKT!! :flower:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling