Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 11:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14 dec 2012, 16:34 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Ben het boek "Love letters of great men and women" aan het lezen en ben nog maar net begonnen, maar als eerste moest ik de brief lezen die in de Sex & The City-film een paar keer ge-quote word.
Vind hem echt super... vandaar even een gedeelte uit brief een brief die over verschillende dagen is geschreven:

(to 'Immortal Beloved')

Good morning, on 7 july

Even in bed my ideas yearn towards you, my Immortal Beloved, here and there joyfully, then again sadly, awaiting from Fate, whether it will listen to us.
I can only live, either altogether with you or not at all. Yes, I have determined to wander about for so long far away, until I can fly into your arms and call myself quite at home with you, can send my soul enveloped by yours into the realm of spirits - yes, I regret, it must be. You will get over it all the more as you know my faithfulness to you; never another one can own my heart, never - never!
O God, why must one go away from what one loves so, and yet my life in W. as it is now is a miserable life. Your love made me the happiest and unhappiest at the same time. At my actual age I should need some continuity, sameness of life - can that exist under our circumstances? Angel, I just hear that the post goes out every day - and must close therefore, so that you get the letter at once.
Be calm- love me - today - yesterday.
What longing in tears for you - You - my Life - my All - farewell.
Oh, go on loving me - never doubt the faithfullest heart
Of your beloved
L.
Ever thine.
Ever mine.
Ever ours.



Ik geloof niet dat er nog mensen zijn, laat staan mannen, die zulke brieven schrijven!
Als ze er wel zijn, zeker een man.... wil iemand diegene dan mijn adres geven? :oops: :harts:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 17 dec 2012, 10:29 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 jan 2011, 11:46
Stemming:
Blij
Berichten: 278
Woonplaats: Sint-Niklaas
Nationale vlag:
Belgium
prachtig..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 18 dec 2012, 09:10 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
heel mooi!! :hartjesogen:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling