Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 16:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 07 okt 2013, 09:43 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 16 jan 2005, 20:29
Stemming:
Cool
Berichten: 2339
Woonplaats: Bussum
Nationale vlag:
Netherlands
Wie kan mij even snel helpen. Ik kan geen wegwijs meer worden uit haar site namelijk. Alles is onderverdeeld (werehunters, darkhunters etc,) , zo onhandig.

Het laatste boek dat ik van haar heb, is Retribution. Welke zijn er na deze uitgegeven in deze serie? En in hardcover of alleen pocket? Ik spaar haar boeken nog steeds namelijk, maar loop een beetje achterop.

Even een lijstje zou mij erg helpen. :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 07 okt 2013, 10:40 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Ik weet niet of het lijstje klopt maar bij FantasticFiction staat Retribution als 20e onder de serie Dark-hunter. Daarna volgen dan nog The Guardian, Time Untime, Styxx, Dark Bites and Sons of no one.
Hopelijk kun je hiermee verder.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 08 okt 2013, 13:35 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 16 jan 2005, 20:29
Stemming:
Cool
Berichten: 2339
Woonplaats: Bussum
Nationale vlag:
Netherlands
monique1970 schreef:
Ik weet niet of het lijstje klopt maar bij FantasticFiction staat Retribution als 20e onder de serie Dark-hunter. Daarna volgen dan nog The Guardian, Time Untime, Styxx, Dark Bites and Sons of no one.
Hopelijk kun je hiermee verder.


:382: dank je wel!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 09 okt 2013, 08:44 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
Ik heb deze pdf lijst gevonden http://www.sherrilynkenyon.com/wp-conte ... nglist.pdf

op pagina 4 staat: Were-Hunter, Hellchasers, Dream-Hunters and Dark-Hunters are all part of the same
series and if you’re a stickler for reading in order, this is the correct order for all of the
books:

en daaronder de volgorde, achter het boek staat telkens dark-hunter en/of were-hunter,... dus je kan bijvoorbeeld enkel de dark-hunter's lezen

groetjes
Martine


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling